+37060606949info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Jeigu prekiaujate internetu, tikriausiai visą laiką ieškote naujų būdų padidinti pajamas ir pelną. Nuo lankytojų srauto didinimo iki vidutinės krepšelio vertės kėlimo – egzistuoja daugybė augimo skatinimo galimybių. Kai kurios iš jų gali pareikalauti daug laiko ir pastangų, todėl šiandien dalinamės 12 lengvų ir daugeliu atvejų nemokamų būdų padidinti e-parduotuvės augimo tempą ir pardavimus.

1. Pasistenkite daugiau nei įprasta klientų aptarnavime

e-parduotuviu-reklamos-budai

Paverskite vienkartinį apsipirkimą į lojalų klientą išskirtinio aptarnavimo pagalba. Ne tik paskatinsite klientus ateiti apsipirkti dar kartą, bet ir padėsite jiems jaustis svarbiais ir ypatingais. Keletas būdų aptarnauti įsimintinai:

  • Pridėkite prie užsakymo ranka rašytą arba dailiai atspausdintą padėkos už pirkimą raštelį.
  • Siųskite el. laiškus, prašančius palikti atsiliepimą apie prekę ar aptarnavimą. Kartu laiške galite suteikti nuolaidėlę sekančiam apsipirkimui.
  • Visada greitai atsakykite į el. pašto, gyvo pokalbio su konsultantu ir socialinių tinklų užklausas.
  • Pridėkite prie užsakymo nemokamą dovanėlę – siurprizą.
  • Užtikrinkite, kad grąžinimo procesas yra nekomplikuotas ir paprastas.

 

2. Pritaikykite psichologinę kainodarą

Norite tikėkite, norite ne, bet Jūs galite daryti įtaką pirkėjo sprendimui pirkti ar nepirkti. Pritaikydami psichologinę kainodarą savo e-parduotuvėje, Jūs strategiškai įkainojate savo prekes taip, kad paskatintumėte pirkti. Efektyviausiai veikiančios psichologinės kainos strategijos:

kainos-psichologija-e-parduotuviu-marketingas

  • Pirk 1, gauk 1 nemokamai – žodis „nemokamai“ visuomet pritraukia lankytojų dėmesį ir kartu sukuria intensyvų padidintos vertės už tą pačią kainą efektą.
  • Kainos, pasibaigiančios devynetu – pirkėjai pasamonėje visada apvalina kainas. Tyrimai parodė, kad tokios kainos kaip, pvz., 49.99 mintyse yra apvalinamos iki 49, nors realiai reiškia 50.
  • X % daugiau už tą pačią kainą  – kaip minėjome, padidinta vertė už tą pačią kainą, pasirodo, veikia daug efektyviau, negu nuolaida įprasto dydžio prekei.
  • Neįprasta kaina, pasibaigianti 5, 6, 7, 8 – tokia kaina signalizuoja, kad pardavėjas tiksliai perskaičiavo kainas ir specialiai jų neapvalino.

 

3. Optimizuokite pristatymo būdų spektrą

Didelė dalis pirkėjų priima sprendimą pirkti pagal tai, kokie pristatymo būdai jiems siūlomi. Keletas strategijų, padedančių įtikti šiems pirkėjams:

e-prekybos-marketingas

  • Nemokamo pristatymo riba. Jeigu galite sau leisti, pristatykite visas prekes nemokamai. Žmogus jaučiasi saugiau, žinodamas, kad prie prekių kainos neprisidės jokie papildomi mokesčiai. Tačiau, jeigu to pasiūlyti negalite, pasiūlykite užsakymo sumos ribą, nuo kurios pristatymas tampa nemokamu. Taip paskatinsite klientus įsidėti dar vieną kitą prekę į krepšelį, nes „kam mokėti pinigus už vežimą, kai verčiau už tą sumą gauti dar vieną prekę?“.
  • Express pristatymas. Klientams, kuriems reikia jų prekių greitai, pasiūlykite pristatymo būdus per 1, 2 ar 3 dienas.
  • Nemokamas grąžinamų prekių siuntimas. Pirkėjai jaučiasi saugiau žinodami, kad prireikus prekę grąžinti, siuntimą atgal pardavėjui apmokės pats pardavėjas.

 

4. Kurkite klientų lipnumą el. pašto marketingu

e-komercijos-marketingas

Klientų lipnumas – tai noras užeiti į Jūsų e-parduotuvę nuolat, net jeigu tąkart ir nesiruošiama pirkti. Siųsdami el. pašto laiškus Jūs suteikiate savo klientui jam naudingos informacijos, palaikote lankytojų srautą, didinate pardavimus ir kuriate ryšį su savo klientu. Keletas el. laiškų pavyzdžių, padedančių pasiekti šiuos tikslus:

  • Pasveikinimo laiškai naujiems klientams ar prenumeratoriams
  • Kasmėnesiniai naujienlaiškiai su naujomis prekėmis ir nuolaidomis prekėms.
  • Naujų prekių naujienlaiškis, pristatantis prekes, panašias į tas, kurias klientas pirko anksčiau.
  • Laiškas – prašymas palikti atsiliepimą su malonia nuolaidėle sekančiam pirkiniui.
  • Apleistų krepšelių priminimo laiškai.
  • Jūsų pasiekimų, apsipirkimo patirtį keičiančių pokyčių el. parduotuvėje pristatymas.

 

5. Taikykitės į nišines rinkas

Jeigu esate atlikę savo klientų analizę, tikriausiai išsifiltravote specifinę, nišinę rinką, kurios auditorija dažniausiai lanko Jūsų e-parduotuvę. Ar tai būtų studentai, besilaukiančios mamos ar profesionalūs sportininkai, Jūs visada galite gauti daugiau naudos iš šios specifinės auditorijos, jeigu pasiūlysite būtent jai pritaikytus pasiūlumus. Įtraukite šios specifinės grupės klientus per socialinius tinklus, blog‘o straipsnius ir pasiūlykite nuolaidas šiai grupei aktualioms prekėms. Taip mažiausiomis sąnaudomis gausite geriausius rezultatus, nes taikysite į tą auditoriją, kuri tikrai labai domisi Jūsų prekėmis.

 

6. Išplėskite apsipirkimo patirtį siūlydami kryžminius pardavimus

marketingo-paslaugos-e-parduotuvems

Padėkite savo klientams rasti viską ko jie ieško ir padidinkite vidutinę krepšelio vertę. Kryžminiai pardavimai reiškia prekių pasiūlymą strateginėse vietose – prie prekės, krepšelyje ir lange, kuris praneša, kad prekė sėkmingai pridėta į krepšelį. Tai gali būti tokios skiltys kaip:

  • „Klientai, kurie pirko šią prekę, taip pat pirko…“
  • „Prie šios prekės puikiai dera šios prekės…“
  • „Kitos prekės šioje kategorijoje…“
  • „Aksesuarai šiai prekei…“
  • „Ši kolekcija taip pat turi šias prekes…“ ir pan.

Ikea yra idealus kryžminių pardavimų prekybos pavyzdys. Kiekviename Ikeos kataloge rasite nuotraukas, kuriame pristatomos prekės, nuostabiai derančios viena su kita.

 

7. Siūlykite prenumeratos prekybą

Tam tikrų prekių rinkose prenumeratos prekyba gali veikti labai efektyviai. Prenumeratos prekyba veikia taip – klientas kas mėnesį moka tam tikrą mokestį, už kurį pardavėjas siunčia dailią „dovanų dėžutę“, kurioje būna įvairių būtent šiam klientui pritaikytų prekių, pavyzdžių, mėginukų rinkinys. Kad klientas būtų tikrai patenkintas dėžutės turiniu kas mėnesį, užsisakant prekių prenumeratą būtina išsiaiškinti jo preferencijas Jūsų prekių asortimentui. Tai – nebūtinai visoms prekių rinkoms tinkamas marketingo sprendimas, tačiau užsienio šalyse itin sėkmingai prekiaujama kosmetikos, sveiko maisto, smagių kasdienybę palengvinančių daiktų, prekių gyvūnams ir net vytintos jautienos (taip, vytintos jautienos) dovanų dėžutėmis.

 

8. Junkite jėgas su interneto įtakotojais

Raskite interneto įtakotojus savo prekių rinkoje. Galbūt prekiaujate drabužiais? Susisiekite su sekamiausiais mados blog‘eriais ir nusiųskite jiems keletą savo prekių, kad jie jas įvertintų ir pristatytų savo blog‘e. Taip Jūsų prekes ne tik pamatys šių blog‘erių auditorijos – kartu gausite ir vadinamąjį „backlink‘ą“ – nuorodą į Jūsų e-parduotuvę iš kito puslapio, kuri teigiamai įtakoja Jūsų SEO rezultatus.

 

9. Išnaudokite pasyvias SEO galimybes

 

e-parduotuviu-nuoma-marketingas

SEO optimizacijos pagrindas – raktažodžiai, meta pavadinimai ir meta aprašymai prekėms IR šviežias, unikalus turinys. Tai gali būti blog‘o straipsniai, įvairūs patarimai ir pan., tačiau, jeigu neturite laiko ar galimybės rašyti blog‘ą, galite pasitelkite pasyvius būdus unikalaus turinio generavimui:

  • Klientų komentarai ir apžvalgos
  • Reguliariai atnaujinamos tekstinės skiltys pirmajame e-parduotuvės puslapyje
  • Prekių palyginimo puslapiai

 

10. Rašykite klientams naudingą blog‘ą

e-verslo-marketingas

Nors jau daugybę kartų kartojome, pabrėšime dar kartą – blog‘as yra neįtikėtinai nuostabus dalykas Jūsų e-parduotuvėje tiek dėl SEO optimizacijos, tiek dėl lankytojų pritraukimo. Svarbiausia – rašyti apie tai, kas Jūsų lankytojams yra naudinga, įdomu ir vertinga. Jūsų lankytojai yra ne tik pirkėjai, jie – žmonės, o Jūs esate savo srities specialistas – nuoširdžiai ir kokybiškai pasidalinkite su jais savo patirtimi, žiniomis, patarimais ir rinkos naujienomis. Jūsų lankytojai Jums atsidėkos nuolat užsukdami paskaityti naujų straipsnių, o Google padės atvesti naujų lankytojų per indeksuotas straipsnių nuorodas.

 

11. Skelbkite ribotą laiką galiojančius pasiūlymus

marketngo-straegijos-e-parduotuvems

Žaibiškų išpardavimų strategija padeda greitai padidinti pajamas ir išjudinti sumažėjusį srautą į Jūsų e-parduotuvę. Paskelbkite apie šiuos trumpalaikius išpardavimus pirmajame e-parduotuvės puslapyje, socialiniuose tinkluose ir paskatinkite pirkėjus priimti šiek tiek impulsyvesnius sprendimus. Keletas žaibiškų išpardavimų pavyzdžių:

  • „Gaukite 30% nuolaidą, kol dar liko“
  • „Įsigykite visą rinkinį už 50 eurų TIK ŠIANDIEN“
  • „NEMOKAMAS pristatymas visiems iki vidurnakčio pateiktiems užsakymams“
  • „Liko tik viena diena pasinaudoti 25% nuolaida visam užsakymui“
  • „Vienos dienos išpardavimas – sutaupykite 20 eurų savo pirkiniams“

 

12. Pasiekite perkančius išmaniuosiuose

Šiame straipsnyje pristatėme apsipirkimo išmaniuosiuose laipsnį – mažiausiai 33% e-parduotuvių lankytojų ateina per išmaniuosius telefonus ir planšetes ir šis skaičius kasmet auga. Jeigu Jūsų e-parduotuvė iki šiol nebuvo prisitaikanti prie išmaniųjų įrenginių, dizaino pakeitimas į prisitaikantį padės šiems 33% apsipirkti taip kaip jiems patinka – tiesiog savo telefone – ir padidinti Jūsų e-parduotuvės pardavimus.

Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos e-parduotuvių nuoma su efektyviais įrankiais marketingui, SEO optimizacijai, profesionaliu blog’u ir įsimintinu, prie išmaniųjų įrenginių prisitaikančiu dizainu. Tai – tik maža dalis Jūsų galimybių su Bananarent! Sužinokite daugiau: Elektroninių parduotuvių nuoma

Ieškote aukštesnio lygio e-komercijos sprendimo? Bananarent Prokomercija nustebins Jus ne tik galinga e-prekybos sistema su 400+ funkcijų, bet ir aukščiausio lygio įrankiais socialiniam marketingui, vidiniam marketingui, klientų elgsenos analizei + SEO ataskaitomis.

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
bananarent-el-parduotuviu-nuoma-ir-blogasmarketingas-e-komercija