+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Pripildyti ir neapmokėti prekių krepšeliai – aktuali problema kiekvienoje e-parduotuvėje, kad ir kokio dydžio ji būtų ir kokiomis prekėmis prekiautų.  Šiandien papasakosime kas lemia apleistus prekių krepšelius ir kaip sumažinti jų kiekį iki minimumo. Problemos pašalinti neįmanoma, jeigu nežinai, kas ją sukelia, taigi pirmiausia išsiaiškinkime, kas paverčia prekių krepšelius liūdnais, vienišais ir nelaimingais:

bananarent-infografikas-apleisti-krepseliai

Viskas aišku. O kaip spręsti šias problemas?

  1. Apleidimas dėl padidėjusios užsakymo sumos.

Visų pirma, lankytojus, kurie paliko krepšelį dėl padidėjusios sumos, paskatinti pirkti reikėtų kitaip, negu kitus lankytojus. Ko gero, geriausiai su šia problema tvarkosi automatiniai el. laiškai, kurie, praėjus tam tikram laikui po krepšelio palikimo, išsiunčia lankytojui laišką, maloniai primenantį, kad krepšelis liko neapmokėtas IR pasiūlo nuolaidos kuponą šiam krepšeliui apmokėti. Jeigu klientas pabėgo išsigandęs krepšelio sumos, ši nuolaida padės jo išgastį sumažinti. Kad klientas kartu būtų ir paskatintas nelaukti ir priimti sprendimą pirkti greičiau, nuolaidos kodas galioja tam tikrą laiką (pvz., dvi dienas).

Taip pat labai svarbu, kad e-parduotuvėje būtų aiškiai nurodytos pristatymo kainos, kad klientas, susidūręs su jomis, neliktų nustebęs.

  1. Apleidimas dėl mažesnės kainos kitur.

Kad klientas nepaliktų Jūsų e-parduotuvės tam, kad pasitikrintų kainas kitur, iš karto pasitikite jį pasiruošę. Jūsų e-parduotuvėje turėtų būti kažko dar, kas suteikia žmogui naudą ir skatina pirkti būtent pas Jus. Galbūt Jūs pridėsite jam prie užsakymo nemokamą dovanėlę, pasiūlysite nemokamą pristatymą, e-knygą ar dalyvavimą lojalumo programoje, kurios dėka sekantį kartą jis apsipirks jau pigiau, o galbūt Jūs aptarnaujate geriau, nei bet kas kitas – kad ir kokią strategiją pasirinktumėte, papildomos vertės kūrimas padės sumažinti tokio tipo apleistų krepšelių skaičių.

  1. Apleidimas dėl registracijos proceso būtinybės.

Ne visi nori kurti kliento paskyrą Jūsų e-parduotuvėje. Vieni galbūt labai skuba, kiti – šiaip nelinkę turėti paskyros e-parduotuvėje, kurioje galbūt pirks tik kartą. Siūlykite galimybę klientams apsipirkti ir be registracijos arba pridėkite galimybę prisijungti prie Jūsų e-parduotuvės su socialinių tinklų paskyra, kad šis procesas užimtų mažiausią įmanomą laiko dalį.

  1. Apleidimas dėl siuntimo ar mokėjimo būdų pasiūlos.

Jeigu savo e-parduotuvėje siūlote tik vieną pristatymo būdą, pvz., paštu, galite prarasti klientus, kurie mėgsta gauti prekes iki pat durų. Daugiau siuntimo būdų padės prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių ir išvengti apleistų krepšelių dėl šios priežasties. Tas pats galioja ir apmokėjimo būdams. Žmonės skirtingi ir mėgsta rinktis tai, kas jiems atrodo priimtiniausia, todėl pakankama mokėjimo būdų pasiūla (3-4 būdai) visada yra geras sprendimas.

  1. Apleidimas dėl e-parduotuvės „neišmanumo“.

Dabar bent 33% e-parduotuvių lankytojų srauto ateina iš išmaniųjų telefonų ir planšečių ir šis skaičius kasmet auga. Jeigu Jūsų e-parduotuvė neleidžia šiems lankytojams apsipirkti greitai ir patogiai, net ir pripildęs prekių krepšelį, toks lankytojas gali jį palikti vien todėl, kad susierzins. Pasirūpinkite, kad Jūsų e-parduotuvė būtų patogi apsipirkti bet kokio tipo įrenginyje ir sumažinsite tokio tipo apleistų krepšelių skaičių.

  1. Apleidimas dėl nepasitikėjimo.

Potencialus pirkėjas, net ir matydamas jam labai patinkančias prekes, prekių krepšelį gali palikti, jeigu e-parduotuvė jam pasirodys įtartina. E-parduotuvėje visada turėtų būti labai aiškiai nurodyta, kas joje prekiauja, kokios yra pirkimo taisyklės, kokia suteikiama garantija, kaip gražinti prekę, jeigu ji nepatiks ir kiti niuansai. Tai nereikalauja daug laiko ir pastangų, pasirūpinkite tuo jau šiandien!

  1. Apleidimas dėl netikėtai nutraukto pirkimo proceso.

Tai nutinka itin dažnai ir sudaro nemažą dalį apleistų krepšelių. El. laiškai su priminimu apie paliktą krepšelį daugiau mažiau padeda pašalinti ir šią problemą. Jeigu tokių laiškų siųsti nenorite, stenkitės išsiųsti bent jau naujienlaiškį, kad primintumėte klientui apie save. Kita stipri strategija – remarketingas internete (ypač – socialiniuose tinkluose), kurio pagalba Jūsų e-parduotuvę aplankiusiam vartotojui internete rodomos būtent Jūsų e-parduotuvės reklamos.

Bananarent – modernių, prie  visų tipų įrenginių prisitaikančių elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų ir apleistų krepšelių sekimo bei priminimų įrankiais. Mes rūpinamės, kad Jūs ne tik prekiautumėte internetu, bet ir prekiautumėte sėkmingai! Sužinokite daugiau: Bananarent E-Parduotuvių Nuoma.

Patiko šis straipsnis? Pasidalinkite juo su draugais, ačiū!

 

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
elektroniniu-parduotuviu-nuoma-vilniuskaip-parduoti-daugiau-e-parduotuveje