+37060606949info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Kaip Be Vargo Sukurti Gerą E-parduotuvės Blog‘o Straipsnį

Kad blog‘ą ir straipsnius reikia rašyti kiekvienam e-verslui, iš mūsų girdėjote jau ne kartą. Be naujo, straipsnių pavidalu kuriamo turinio, Jūsų SEO stagnuos, neturėsite ką skelbti Facebook‘e ir neturėsite kur įdėti labai vertingus call-to-action (skatinančius veikti) mygtukus, kurie gali padėti Jums rinkti klientų kontaktus ar tiesiog parduoti daugiau.

Kaip bebūtų, praktiškai kiekvienas verslu besirūpinantis žmogus atranda tūkstantį priežasčių, kodėl negali reguliariai rašyti ir publikuoti straipsnių savo e-parduotuvėje ar interneto svetainėje. Galbūt todėl, kad blogo rašymas yra ganėtinai sudėtingas ir dažnai gana nuobodus darbas. Jums reikia ieškoti tinkamų žodžių, sujungti juos į sakinius kūrybiškai ir įdomiai, o ir šiaip, reikia pradėti nuo… kažko?

Mes negalime už Jus sugalvoti ir parašyti straipsnių (nors Bananarent Klientai visada turi galimybę užsisakyti SEO optimizuotų blog‘o straipsnių itin mažomis kainomis), tačiau galime drąsiai pažadėti, kad perskaitę šį straipsnį, Jūs turėsite jau šiek tiek mažiau nei tūkstantį priežasčių nerašyti blog‘o straipsnių  :] Taigi pirmyn!

I žingsnis: Kaip Kurti Sėkmingą Straipsnį (net kai nežinote nuo ko pradėti)

1. Supraskite savo auditoriją.Kas skaitys-

Prieš pradedant rašyti, pasistenkite įsivertinti kas yra Jūsų tikslinė auditorija.  Ką jie nori sužinoti? Kas juos gali sujaudinti ir sudominti? Šioje vietoje naudinga susikurti kliento įvaizdį. Pagalvokite, kas yra Jūsų klientas, ką jis veikia, kokia jo demografinė, socialinė, šeimyninė padėtis, kur jis dirba, kokie jo pomėgiai – iš viso to galėsite lengviau atpažinti kokios temos jam bus įdomios bei aktualios.

Pavyzdžiui, Jeigu Jūsų potencialios skaitytojos (ar pirkėjos) yra mažų vaikų turinčios ir kartu dirbančios mamos, tai Jums tikriausiai nereikėtų joms rašyti apie tai, kaip turiningai praleisti dieną namuose su vaiku, nes jos visą dieną namuose nebūna. Joms tai bus neaktualu. Tačiau galbūt galite patarti joms, kaip išsirinkti tinkamą auklę, į ką atkreipti dėmesį renkantis vaiko darželį arba kaip maksimaliai išnaudoti savaitgalį būnant su šeima.  Tokio tipo straipsniai atskirs Jus nuo rašymo apie bendrus dalykus ir nukreips į aktualesnes temas, apie kurias Jūsų auditorija norėtų sužinoti ir paskaityti.

2. Pradėkite nuo temos ir pavadinimo.

Kas skaitys- (1)Prieš pradedant rašyti, Jums reikia nuspręsti apie ką bus šis straipsnis (nejaugi, Šerlokai!). Pradžioje galite pasirinkti ir labai bendrinę temą. Pavyzdžiui, Jūs prekiaujate namų remonto prekėmis. Visai puiki idėja būtų parašyti straipsnį apie varvančius čiaupus. Tuomet Jums reikėtų sugalvoti kelis pavadinimus – kitaip tariant, skirtingus būdus, kaip prieiti prie šios temos. Pavyzdžiui, Jūs galite susiaurinti Jūsų bendrinę varvančių čiaupų temą iki „Įrankiai, kurie padės pataisyti varvantį čiaupą per kelias minutes“, arba „Dažniausios varvančių čiaupų priežastys ir kaip jų išvengti“. Bendrinis pavadinimas tampa labiau specifinis ir nukreipia straipsnį teisinga linkme.

3. Parašykite įžangą (ir ji turi būti įdomi).

Pirmiausia, pritraukite skaitytojo dėmesį.  Jeigu prarasite skaitytoją pirmosiose straipsnio pastraipose (arba net pirmuose sakiniuose),  jie nustos skaityti ir Jūsų darbas bus nuėjęs veltui. Sėkmingai pradėti straipsnį galite keliais būdais: papasakokite istoriją, pajuokaukite, būkite empatiški, pateikite skaitytojui įdomų faktą ar statistikos duomenį.

Toliau aprašykite straipsnio esmę ir paaiškinkite kuo tai gali padėti skaitytojui išspręsti jo problemą. Tai suteiks skaitytojui priežastį skaityti toliau ir sukurs ryšį su tuo, kaip tai padės  pagerinti jo darbą/gyvenimą/laisvalaikį ir pan.

4. Rašykite!tttttttttt (2)

Sekantis, bet ne paskutinis etapas yra turinio rašymas. Deja, šios dalies nei vienaip nei kitaip negalime išimti. E-parduotuvių Nuomos Klientai mūsų dažnai klausia – apie ką gi man rašyti, kaip man rašyti? Iš tiesų atsakymas labai paprastas ir jau slypi Jumyse. Jūs juk kažkuo prekiaujate. Greičiausiai tai su tam tikra tematika susijusios prekės, apie kurias žinote labai daug, ko gero – net daugiau negu bet kas kitas! Kartu tikriausiai domitės ir konkrečia, su tomis prekėmis susijusia sritimi. Akivaizdu, kad šia tema galite papasakoti daug, taigi viskas, ko Jums reikia – tiesiog pasidalinti straipsniuose savo patirtimi, įžvalgomis, rekomendacijomis ar tiesiog nuomone.

Pavyzdžiui, prekiaujate rankų darbo papuošalais. Tikriausiai idealiai žinote kaip tinkamai prižiūrėti papuošalus, kad jie kuo ilgiau tarnautų – papasakokite apie tai savo skaitytojams iki menkiausių smulkmenų! Kuriate papuošalus ir kartu domitės mada? Niekas kitas geriau nepajaus prie ko derinti vieną ar kitą Jūsų sukurtą papuošalą – parekomenduokite geriausius derinius savo straipsnyje.

Tikriausiai atsiras mastančių:

Gerai, Bananarent, lengva Jums čia kalbėti apie tokio tipo prekes. Aš štai prekiauju inkilais!! Ką gi aš apie juos prirašysiu?

Atsakome – apie pačius inkilus galbūt daugybės straipsnių ir neprikursite. Bet akivaizdu, kad inkilus perka žmonėms, kuriems prie širdies paukščiai ir gamta. Štai ir išsiplėtė straipsnių galimybės iki begalybės.

5. Perskaitykite/paredaguokite savo straipsnį,  ištaisykite formatavimą.

Jau arti pabaigos!  Redagavimo procesas yra labai svarbi straipsnio rašymo dalis – nenuvertinkite jos.  Jeigu reikia, paprašykite raštingą kolegą peržiūrėti Jūsų straipsnio stilistiką, gramatiką bei struktūrą. Geriau jau jokio straipsnio, negu straipsnis su daugybe klaidų.

 

II žingsnis: Kaip „Paskaninti“ Straipsnį ir Padaryti Jį Dar Geresniu

  • Nuotraukos

Straipsnyje naudokite temą atitinkančias, įdomias ir tvarkingas nuotraukas ar iliustruojančius paveikslėlius. Tai padės Jūsų skaitytojui lengviau įsijausti į straipsnio turinį ir kartu leis Ši mūsų straipsnio dalis yra sąrašas (list)jam įgyti idėjų ir jis jausis kažką iš straipsnio gavęs. Jeigu siejate straipsnį su savo e-parduotuvės prekėmis, pridėkite jų nuotraukų ir nuorodų į jas. Tik nepersistenkite – nepamirškite, kad straipsnyje žmogus visų pirma ieško naudos, o ne reklamos. Per didelis jos kiekis gali nuteikti žmogų nemaloniai ir jis tiesiog išjungs tokį straipsnį.

  • Suorganizuotas turinys (sąrašai, skirtukai ir kt.)

Kartais straipsniai turi per daug informacijos arba ji būna suplakta į vieną milžinišką darinį, kuriame lengva pasimesti. Pasistenkite išdėstyti informaciją taip, kad skaitytojas neišsigąstų straipsnio dydžio. Naudokite skiltis, pastraipas, antraštes, sąrašus su burbuliukais, skiriamąsias juostas. Atskirkite skirtingas potemes.

  • Temos / Žymės

Žymės yra specifiniai raktažodžiai, kurie apibūdiną straipsnį. Jie taip pat leidžia skaitytojams peržiūrėti daugiau tos pačios kategorijos turinio Jūsų blog’e. Susilaikykite nuo itin didžiulio žymių sąrašo pridėjimo kiekvienam straipsniui, tačiau galite drąsiai pridėti apie 10-15 skirtingų žymių, kurios atstovauja visas pagrindines temas, apie kurias dažnai rašote savo blog’e.

  • Ir vėl tas SEO!

Kai baigėte rašyti, grįžkite ir optimizuokite savo straipsnį paieškos sistemoms. Jei yra galimybė įtraukti raktažodžių ir tai neturės neigiamos įtakos skaitymo patogumui, būtinai įtraukite. Jeigu galite padaryti savo URL adresą (straipsnio nuorodą) trumpesniu ir labiau SEO draugišku, taip pat padarykite tai. Tačiau labai smarkiai perkrauti straipsnio raktažodžiais nereikėtų – Google tokius dalykus greitai pamato!

  • Meta Aprašymas

Meta aprašymas yra nedidelis tekstukas, kuris eina po puslapio pavadinimo Google paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Jis pateikia ieškotojams trumpą puslapio santrauką prieš spaudžiant nuorodą. Idealiai aprašymas yra 150 – 160 simbolių ilgio ir prasideda nuo veiksmažodžio, tokio kaip “Išmok”, “Perskaityk”, „Sužinok“ arba “Atrask”. Nors meta aprašymas nebeturi stiprios įtakos Google raktažodžių vertinimo algoritmui, tačiau jis duoda naršančiajam trumpą aprašymą apie tai, ką jis gaus, perskaitęs straipsnį. Įdomiai ir užkabinančiai parašytas meta aprašymas gali smarkiai padidinti Jūsų straipsnio nuorodos paspaudimų skaičių.

  • Pasitikrinkite, kaip atrodote išmaniajame

Turėti e-parduotuvę, kuri prisitaiko prie mobiliųjų telefonų bei planšečių – jau kuris laikas vienas svarbiausių e-verslo kriterijų. 2015 metai oficialiai buvo Google paskelbti mobilių įrenginių metais. Po reikšmingų algoritmų pakeitimų kiekviena e-parduotuvė ar svetainė, kuri neprisitaiko prie mobiliųjų telefonų, neturi jokių šansų būti gerai reitinguojama Google paieškos sistemoje. Plačiau apie tai galite paskaityti šiame straipsnyje. Taigi nepamirškite užmesti akį į savo straipsnį telefone. Ar viskas tvarkingai išsidėsto? Ar nuotraukos prisitaiko? Jeigu taip – sveikiname, padarėte viską, ko reikia.

 

III žingsnis: Kaip Parodyti Savo Nuostabų Straipsnį Tikslinei Auditorijai

Kas skaitys- (2)Žinoma, ko vertas straipsnis, jeigu jo nieks nepamatys, tiesa? Taigi būtinai pasidalinkite savo straipsniu su potencialiais pirkėjais:

  • Paskelbkite straipsnio nuorodą socialiniuose tinkluose. Jeigu galite, skirkite keletą dolerių straipsnio pareklamavimui Facebook’e – taip jį pamatys daugiau žmonių.
  • Paminėkite straipsnį siunčiamuose naujienlaiškiuose
  • Parodykite straipsnį pirmajame e-parduotuvės puslapyje, o jeigu jaučiate, kad straipsnis neeilinis – dedikuokite jam ir visą atskirą reklaminį banerį!
  • Išsiųskite straipsnio pristatymą jau kartą pas Jus pirkusiems ir paprašykite juos pakomentuoti straipsnį
  • Nesikuklinkite ir nusiųskite straipsnio nuorodą draugams ir artimiesiems bei paprašykite, kad jie pasidalintų straipsnio nuoroda socialiniuose tinkluose

Štai ir viskas!  Nuveikėte milžinišką darbą, todėl galite atsikvėpti ir didžiuotis savimi. Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų. Mes tikime, kad e-prekyba turi būti paremta tiek šiuolaikiška e-parduotuvės išvaizda, tiek naudingu turiniu Jūsų pirkėjams. Norite turėti GYVĄ e-parduotuvę, o gal atgaivinti stagnuojančią dabartinę? Sužinokite kaip galime Jums padėti.

Jau prekiaujate ir metas atversti naują plėtros puslapį? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma padės paversti Jūsų e-verslą tikru socialinės traukos magnetu bei maksimaliai išplėsti e-parduotuvės marketingo ir reklamos galimybes.

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

Skaityti daugiau naudingų e-komercijos straipsnių
PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
E-PREKYBOS-KLAIDOS30-sekmingos-6