+37060661557info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Iššokantys langai (angl. Popups) kartais šiek tiek erzina, tiesa? Bet kodėl tada tiek daug Jūsų mėgstamų svetainių juos naudoja? Jeigu nežinote kas tai – tai įvairūs iššokantys langai ir dėžutės, kurie atsiranda Jums užėjus į svetainę, naršant po ją ar ją paliekant. Norint juos išjungti dažniausiai reikia spausti X mygtuką. Jie yra įkyrus ir… jie veikia. Ir net gi labai gerai!

Šiame straipsnyje papasakosime kodėl verta turėti iššokančių langų Jūsų internetinėje parduotuvėje, kokie yra šių langų privalumai bei kokios yra geriausios jų panaudojimo praktikos.

 

Iššokantys Langai Veikia

Svarbiausia šių langų funkcija – stipriai į kažką atkreipti dėmesį. Tai gali būti pranešimas apie išpardavimą ar konkursą, tačiau dažniausiai jie naudojami el. pašto adresų rinkimui. Daugybė testų įrodė, kad iššokantys langai veikia itin efektyviai ir veiksmingumu dažniausiai aplenkia svetainės šoniniame skydelyje esančias reklamas.

Kyla klausimas – kam Jums reikalingi lankytojų el. pašto adresai?

Jūsų elektroninė parduotuvė – tai tarsi vandens kibiras su daug skylučių šonuose. Jūs stengiatės išlaikyti kibirą pilną vandens (lankytojų), tačiau didžioji dauguma (99%, jeigu Jūsų konversijos rodiklis atitinka vidutinį – 1%) išbėga pro skylutes ir daugiau niekada nebegrįžta. Tai, žinoma, yra visiškai nesuderinama su sėkmingo e-verslo koncepcija. Gebėjimas išlaikyti lankytojus kibire ir prisikviesti tuos, kurie „išbėgo“ – nepaprastai svarbu sėkmingam ir ilgalaikiam e-verslui.

Rinkdami lankytojų el. pašto adresus (be abejo, tik jų pačių sutikimu), Jūs įgyjate antrą ir galbūt net ir trečią šansą prisikviesti juos atgal į savo e-parduotuvę ir paversti juos pirkėjais. Tam naudojamos el. pašto marketingo kampanijos – turėdami lankytojų el. pašto adresus, galite tiesiai į jų el. pašto dėžutę nusiųsti ypatingą nuolaidos kodą ar kitaip sudominti.

Taigi kodėl el. pašto adresas? Ar yra kitų būdų išlaikyti kontaktą su lankytoju?

El. pašto nauda slypi tame, kad iš tiesų tai – vienas iš geriausių marketingo kanalų. Taip yra todėl, kad el. paštas daugumai žmonių yra pats asmeniškiausias iš visų su internetu susijusių bendravimo kanalų. Gaudami lankytojo el. pašto adresą Jūs gaunate galimybę be jokių pašalinių trikdžių pateikti jam skirtą žinutę. Kitas, nepaprastai naudingas kontakto su lankytoju palaikymo metodas – kvietis prisijungti prie Jūsų e-parduotuvės socialinių tinklų (Facebook, Twitter, Google+). Bendruomenės socialiniuose tinkluose gali padaryti nuostabių dalykų Jūsų verslui, pradedant nuo to, kad kažkam „pamėgus“ Jūsų paskelbtą turinį, jį pamato ir šio žmogaus draugai.

 

Iššokančiųjų Langų Tipai

Yra keli būdai pateikti iššokantį langą, atsižvelgiant į lankytojo veiksmus. Pažvelkime į populiariausius būdus žemiau:

  1. Pagal laiką – Šis metodas parodys iššokantį langą praėjus nustatytam buvimo e-parduotuvėje laikotarpiui. Tokie langai veikia puikiai, jeigu yra parodomi praėjus 60 ar daugiau sekundžių po atėjimo į svetainę, kadangi juos rodote kažkam, kas jau kurį laiką domisi Jūsų e-parduotuvės turiniu.
  2. Pagal Turinį – Specialiai pagal turinį pritaikantys langai atsiranda tik tam tikruose puslapiuose.
  3. Pagal Slinkimą Žemyn Puslapiu – Tokie langai pasirodo tuomet, kai lankytojas prasuko pelės ratuką žemyn (pvz., 40% viso puslapio aukščio). Tokie iššokantys langai taip pat pasiekia lankytoją, kuris jau kurį laiką domisi e-parduotuvės turiniu.
  4. Išėjimo Momentas – Bananarent čia naudoja „Paskutinio Pasiūlymo“ pavadinimą, kadangi tai iš tiesų yra paskutinė galimybė užkalbinti e-parduotuvę paliekantį lankytoją ir paprašyti jo el. pašto adreso ar pasiūlyti ypatingą nuolaidėlę, kuri, galbūt, privers lankytoją persigalvoti ir dar pasilikti. Toks langas lankytojo lange atsiras tuomet, kai jo pelės rodyklė atsiras labai arti kryžiuko – lango uždarymo mygtuko.
  5. Išorinis Iššokantis Langas – toks langas yra šiek tiek kitokia variacija. Vietoj to, kad langas būtų rodomas tame pačiame lange, kuriame lankytojas naršo, išorinis lanas atsidarys naujame naršyklės lange.

 

Kaip Sėkmingai Naudoti Iššokančiuosius Langus Jūsų E-Parduotuvėje

Pagrindinės šių langų panaudojimo charakteristikos yra dvi ir, į jas atsižvelgus, galite turėti išties sėkmingą marketingo kampaniją.

Tinkamai parinktas laikas yra nepaprastai svarbus – Jūs galite rodyti iššokančiuosius langus skirtingais lankytojo naršymo momentais. Ypatingas pasiūlymas lankytojui užėjus į e-parduotuvę gali iškart jį maloniai nuteikti (žinodamas, kad jau turi nuolaidos kodą, tiesiog todėl, kad prenumeravo naujienlaiškį, žmogus apsipirkinėja smagiau). Idealu, jeigu toks pasiūlymas pasitinka lankytoją praėjus keliolikai sekundžių po užėjimo į e-parduotuvę. Tuo tarpu Paskutinis pasiūlymas lankytojui išeinant gali padėti pakeisti jo nuomonę apie Jūsų e-parduotuvę – net jeigu jis nieko ir nenusipirko.

Tinkamai pasirinkite žinią, kurią norite perduoti – Lygiai taip pat, kaip ir kuriant reklamos banerį, Jūsų žinutė turėtų būti ryški, traukianti akį ir įdomi. Tekstas turėtų būti trumpas ir aiškus. Būtinas elementas – stiprus call-to-action (skatinimas veikti), pvz., „Prenumeruok mūsų naujienlaiškį ir gauk nemokamą dovaną prie užsakymo!”. Čia pat turėtų būti ir laukelis el. pašto adresui įvesti. Svarbu, kad sistema veiktų automatizuotai – akivaizdu, kad neįmanoma visą laiką sėdėti prie kompiuterio ir, vos kažkam užsiprenumeravus naujienlaiškį, siųsti jam el. paštu nuolaidos kodą… Tai tiesiog neefektyvu. Viskas turi vykti greitai – suvedžiau el. pašto adresą, paspaudžiau mygtuką, gavau nuolaidą.

 

Kiti Iššokančių Langų Panaudojimo Būdai (be el. pašto adresų rinkimo)

Jūs galite naudoti šiuos langus ir kitose marketingo kampanijose, pavyzdžiui:

Iškart atsakyti klientui į potencialų klausimą: NEMOKAMAS PRISTATYMAS VISOJE LIETUVOJE! APSIPIRKITE DABAR

Paskatinti atsisiųsti Jūsų e-parduotuvės e-knygą ar katalogą: PAMATYKITE MŪSŲ 2015 METŲ PAVASARIO-VASAROS KATALOGĄ! RODYTI DABAR.

Supažindinti su patraukliomis nuolaidomis: 10% NUOLAIDA PIRMAM APSIPIRKIMUI! Nuolaidos kodas: BANANARENT

Pasiteirauti lankytojų nuomonės apie jų įpročius ar pomėgius: PADĖKITE MUMS NUSPRĘSTI DĖL NAUJO LOGOTIPO DIZAINO – BALSUOKITE DABAR!

Pristatyti naują prekę ar prekių liniją visiems lankytojams: PASIŽVALGYKITE PO MŪSŲ NAUJĄ KOLEKCIJĄ! PAMATYTI DABAR

 

Dabar Jūs jau turėtumėte įsivaizduoti kaip veikia iššokantys langai. Pabaigai paruošėme Jums keletą šaunių iššokančių langų pavyzdžių:

Sužinokite kodėl Bananarent el. parduotuvių nuoma savo klientams siūlo naudoti iššokančius reklamos langus

Geras elektroninės parduotuvės marketingo pavyzdys - iššokantis langas

Bananarent elektroninių parduotuvių nuoma rekomenduoja naudoti iššokančius reklamos langus klientų bazės kūrimui

Teisingas elektroninių parduotuvių pop-up marketingo pavyzdys

 

 

Ką manote apie iššokančiuosius langus? Ar esate naudoję juos savo e-parduotuvėje? Pasidalinkite komentaruose žemiau.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
kaledine prekyba patarimai e-parduotuvemsElektroninių parduotuvių nuoma su seo optimizacija - top 10 patarimų optimizavimui