+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

SEO Optimizacijos Patarimai Pradedantiems E-Prekybą

Kartais nutinka taip, kad pasakojame pasakojame pašnekovui apie naujas SEO optimizacijos strategijas ir metodus, o pokalbio pabaigoje išgirstame: “OK. O kas yra ta SEO optimizacija?” :) Šiame straipsnyje trumpai ir paprastai papasakosime apie tai, kas yra ta paslaptingoji SEO optimizacija ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį ją atliekant naujoje e-parduotuvėje. Tai – toli gražu ne viskas, ką Jums reikėtų žinoti, tad laukite straipsnių apie SEO ir daugiau!

SEO optimizacija reiškia svetainės ar e-parduotuvės optimizavimą paieškos sistemoms. Paprasčiau paaiškinant tai – veiksmai, kurių pagalba Jūsų e-parduotuvės nuorodos yra arčiau pirmojo rezultatų puslapio, kai žmogus kažko ieško pagal tam tikrą frazę.

PAVYZDYS: Saulius eina į Google ir ieško “vėžimėliai kūdikiams”. Pagal šį raktažodį Google išfiltruoja labiausiai atitinkančius puslapius. Saulius keliauja į vieną ar kelis iš jų. Puslapis, kuriame sėkmingai atlikta SEO raktažodžiui “vėžimėliai kūdikiams”, paieškos rezultatuose bus aukščiau, taigi šio puslapio savininkas, tikėtina, sulauks Sauliaus apsilankymo ir, galbūt ir užsakymo.

Svarbu paminėti, kad SEO optimizaciją įtakoja daug veiksnių. Gali būti sunkiau konkuruoti pagal raktažodžius, kurie priskiriami didesnės konkurencijos grupei ir atvirkščiai. Per didelis raktažodžių kiekis taip pat gali iššaukti neigiamą rezultatą. Kad susidarytumėte bendrą vaizdą, panagrinėkime keletą SEO įtakojančių veiksnių išsamiau:

Raktažodžiai– raktažodžiai yra vienas iš svarbiausių SEO veiksnių. E-komercijoje su SEO optimizacija yra šiek tiek lengviau – Jūsų prekės puslapis dažniausiai jau turi raktažodį savo pavadinime, tačiau to nepakanka.

Raktažodžio pavyzdys: Prekė yra “Natūralios odos rankinė Bananarent”. Šios prekės raktažodžiai galėtų būti: odinė rankinė, rankinės internetu, natūralios odos rankinės, Bananarent rankinės ir pan.

Raktažodžiai naudojami puslapio turinyje, nuorodose, Meta pavadinimuose ir Meta aprašymuose. Tai – itin svarbi ir atskiro straipsnio reikalaujanti tema, todėl išsamiau apie raktažodžių naudojimą papsakosime Jums atskirame straipsnyjePirmiausiai susipažinkime su aktualių raktažodžių paieška ir su kitu SEO optimizaciją įtakojančiu veiksniu:

Konkurencija– kaip minėjome, didesnė konkurencija gali reikšti sunkesnę kovą su kitomis e-parduotuvėmis ir puslapiais Google paieškoje. Kad galėtumėte pasitikrinti, kokių su Jūsų prekėmis susijusių raktažodžių ieškoma dažniausiai ir kokia yra SEO konkurencija jiems, apsilankykite Google Keyword Planner įrankio puslapyje (gali reikėti susikurti Google AdWords paskyrą): https://adwords.google.lt/KeywordPlanner . Jeigu esate Bananarent klientas ir Jums sunkoka naudotis šiuo įrankiu, paprašykite pagalbos pas savo e-komercijos vadybininką. Šiek tiek panagrinėję įrankio galimybes, pamatysite pagal kokius raktažodžius labiausiai verta reitinguotis. Nebijokite didelės konkurencijos! Kažkas joje juk laimi, tiesa? Tai galite drąsiai būti ir Jūs.

Unikalus, šviežias turinys– dažnai įkeliamas naujas turinys (tai gali būti prekės, blog’o straipsniai, naudojimo instrukcijos, patarimų rinkiniai ir pan.) Google labai patinka. Jūsų e-parduotuvę nuolat tikrina vadinamieji Google robotai – jie “praropoja” per visą Jūsų e-parduotuvę ir pagal surinktus duomenis mato apie ką yra Jūsų e-parduotuvė, kokie raktažodžiai yra naudojami, kaip dažnai ji atnaujinama. Dažni turinio papildymai rodo robotams, kad e-parduotuvė gyva, veikianti, o tai reiškia – kad su ja viskas tvarkoje ir verta ją iškelti aukščiau paieškos rezultatuose! Kalbėdami apie unikalų turinį, norėtume pabrėžti, kad visada reikėtų stengtis kiekvienai prekei rašyti unikalius, nesikartojančius aprašymus. Dublikuotas, pasikartojantis, o blogiausia – iš kitų el. parduotuvių ir puslapių nukopijuotas turinys Google paieškos algoritmų yra vertinamas labai neigiamai. Mes nuoširdžiai patariame – stenkitės rašyti savus aprašymus, negailėkite jėgų aprašyti prekę kuo išsamiau, tai patiks ne tik Google, bet ir Jūsų klientams.

Teksto/nuotraukų santykis– dar viena priežastis rašyti išsamius aprašymus. Google geriau reitinguoja puslapius, kuriuose yra pakankamas teksto kiekis. Tai svarbiausia prekių puslapiams ir ganėtinai svarbu Jūsų e-parduotuvės pirmajam puslapiui. Stenkitės, kad prekių puslapiuose teksto būtų bent 10 eilučių.

Kiti turinio patarimai:

  • Stenkitės rašyti trumpesniais, aiškiai prekę apibūdinančiais sakiniais.
  • Pavartokite savo e-parduotuvės pavadinimą ar prekės ženklą.
  • Pradėkite sakinį aktualiu raktažodžiu, pvz.: “Šis merino vilnos šalikas…”

Prisitaikymas prie išmaniųjų įrenginių– po naujausių Google algoritmų atnaujinimų, Google natūraliai šiek tiek geriau reitinguoja puslapius, kurie yra prisitaikantys prie išmaniųjų. Jeigu esate Bananarent klientas, šioje vietoje Jums niekuo rūpintis nereikia – visos Bananarent e-parduotuvės prisitaiko prie visų tipų išmaniųjų įrenginių.

Taigi tai – keletas pagrindinių SEO optimizacijos kertinių akmenų šiandien. SEO optimizacijos tema – neišsemiama, tad laukite daugiau straipsnių ir ateityje.

Bananarent elektroninių parduotuvių nuoma yra labai draugiška SEO optimizacijai. Pastebėjome, kad mūsų klientai pasiekia puikių rezultatų paieškos sistemose net labai smarkiai nesiversdami per galvą. Tačiau niekada nereikėtų nuvertinti SEO optimizacijos potencialo ir numoti į ją ranka, kadangi ji gali atnešti Jums didelį lankytojų srautą – tiesiog iš Google paieškos.

 

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
e-parduotuviu-nuoma-patarimai-pradedantiemse-parduotuves-nuoma-prekybos-patarimai