+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Kalėdos, Naujieji metai… Didžiausių pardavimų ir kartais – didžiausio streso laikotarpis. Ar Jūsų elektroninė parduotuvė pasiruošusi šventinei karštinei? Kad pasitikrintumėte ir kartu sužinotumėte kaip iš anksto pasiruošti ir maksimaliai išnaudoti šventinį periodą, paruošėme Jums krūvą vertingų patarimų.

1. Nelaukite iki paskutinės minutės, pasiruoškite savo e-parduotuvę šventėms IŠ ANKSTO.

Nieko nėra blogiau, nei bandymas paskutinėmis dienomis pritaikyti internetinę parduotuvę prie šventinių dienų. Geriausia, jeigu viską pasiruošti galite dar iki lapkričio 1 dienos – taip būsite užtikrinti, kad net ir iškilus nenumatytiems niuansams, turėsite dar nemažai laiko jiems ištaisyti ar parengti. Prie išankstinio pasiruošimo priskiriama: kalėdiniai reklaminiai baneriai, sustyguotas ir iš anksto suplanuotas išpardavimas ar akcijos, el. pašto laiškų marketingas, el. parduotuvės dizaino papuošimai šventine tematika, sveikinimai klientams, šventiniai konkursai ir pan.

2. Pasitikrinkite prekių kiekius sandėlyje arba pas tiekėją.

Tikriausiai Jūsų tiekėjas šventiniu laikotarpiu bus lygiai taip pat užsiėmęs kaip ir Jūs. Kad išvengtumėte nesusipratimų elektroninėje parduotuvėje (pvz., kai klientas užsako prekę, kurios pas Jus ar pas tiekėją jau nėra), iš anksto susitikrinkite kiekius ir, jeigu turite galimybę, rezervuokite arba įsigykite tam tikrą kiekį populiariausių prekių tiekėjo sandėlyje.

3. Jeigu dar neturite, turėkite mobiliąją e-parduotuvės versiją.

Žmonės vis labiau neturi laiko vaikščioti po parduotuves, o šventiniu laikotarpiu dažnam pritrūksta laiko apsipirkti ir internete, todėl sparčiai populiarėja apsipirkimas išmaniuosiuose įrenginiuose. Jeigu Jūsų e-parduotuvė neprisitaiko prie išmaniųjų įrenginių, rizikuojate prarasti daugybę potencialių pirkėjų.

4. Skatinkite dalintis prekėmis.

Tegu Jūsų klientai dalinasi šauniomis Jūsų prekėmis socialiniuose tinkluose. Jas pamatys jų draugai ir artimieji, o tai padės pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų internetinę parduotuvę. Be to, jeigu už pasidalinimą galite suteikti papildomą nuolaidą ar nedidelę dovanėlę, tai padės dar labiau maksimizuoti dalinimosi kampaniją. Svarbiausi dalinimosi mygtukai: Facebook Like, Gooogle +1, Twitter Tweet mygtukai

5. Padarykite užsakymo pateikimo procesą kuo paprastesnį.

Geriausia, jeigu porą mėnesių iki šventinės karštinės galite atlikti vadinamąjį A/B testavimą ir išbandyti, kuris apsipirkimo procesas yra priimtinesnis Jūsų auditorijai (pvz., standartinis 5 žingsnių ar vieno puslapio užsakymo procesas). Jeigu laiko nebeturite, rinkitės vieno puslapio užsakymą – dažniausiai jis yra priimtinesnis įvairioms auditorijoms, nes visa informacija užpildoma tame pačiame puslapyje, be papildomų puslapio perkrovimų.

6. Pridėkite prie prekių video peržiūras.

Jeigu galite surasti prekės gamintojo reklaminius video, būtinai parodykite juos savo klientams! Papildoma vaizdinė ir garsinė informacija padės klientui tiksliau įsivaizduoti ir suprasti prekę, be to, profesionaliai paruošta reklama visada veikia stipriau negu vien tik tekstas. Jeigu profesionalių reklamų nėra, galite padaryti prekės video tiesiog savo išmaniuoju telefonu, tik pasirūpinkite šviesiu (geriausia – baltu) fonu ir geru apšvietimu.

7. Pasiruoškite atsakyti į klientų užklausas GREITAI.

„Kalėdiniai“ pirkėjai dažniausiai klausia klausimų tada, kai jau yra pasiruošę pirkti. Kuo greičiau galėsite atsakyti į klientų klausimus el. paštu ar telefonu, tuo mažesnė tikimybė, kad, nesulaukęs atsakymo, klientas nuskubės ieškoti ir įsigyti reikiamos prekės kitur. Idealu, jeigu savo e-parduotuvėje turite gyvo pokalbio su konsultantu funkciją, kuri leidžia atsakyti į pirkėjų klausimus čia ir dabar – taip neprarandate nei vienos minutės.

8. Skatinkite klientus pirkti anksčiau.

Pamastykite apie galimybę pasiūlyti klientams tam tikrą naudą už ankstesnį apsipirkimą. Pvz., „Apsipirkite Kalėdinėmis dovanomis iki Lapkričio 30 dienos ir gaukite nemokamą pristatymą“ arba „Iki Gruodžio 15 dienos 50 Lt dovanų kuponą galite įsigyti už 45 Lt!”. Taip susirinksite nemažą dalį pirkėjų ir išvengsite klientų perviliojimo (jeigu staiga konkurentai pasiūlys kažką dar geresnio).

9. Siūlykite nemokamą arba daug pigesnį pristatymą ir suteikite siuntos kelio informaciją.

Maždaug 73% pirkėjų tikisi nemokamo arba pigesnio pristatymo ir net 70% yra linkę įsidėti į krepšelį daugiau prekių tam, kad gautų nemokamą pristatymą. Aiškiai pateikdami pristatymo kainas ir nuolaidas padėsite klientams lengviau priimti sprendimą pirkti, tuo tarpu siuntos numeris padės išvengti nuolat pasikartojančių klausimų „Kurioje vietoje yra mano siunta?“, nes klientas galės pats sekti siuntos vietą.

10. Pasiūlykite klientams jų užsakytas prekes supakuoti kaip dovaną.

Didžiulis privalumas šventiniu laikotarpiu! Pasiūlykite klientams dailų dovaninį įpakavimą už nedidelį papildomą mokestį. Tikėtina, kad daugelis klientų tikrai susigundys atsikratyti ne visada mėgiamo dovanų pakavimo + daugelis klientų užsako pristatymą tiesiai dovanos gavėjui, todėl dovaninis įpakavimas pasirodys tikrai puiki idėja ir paskatins pirkti pas Jus.

Bananarent elektroninės parduotuvės savyje jau turi dovaninio įpakavimo siūlymo funkciją, kurios pagalba galite lengva nustatyti tokios paslaugos kainą ir išjungit/įjungti funkciją vienu paspaudimu.

11. Pasipuoškite šventiškai!

Šventiniai grafiniai motyvai ir Kalėdinių nuolaidų pristatymas – puikus būdas parodyti klientui, kad Jūsų elektroninė parduotuvė yra veikianti ir pasiruošusi klientą pilnai aptarnauti. Kartu tai sukuria šventinę aplinką ir nuotaiką, kuri skatina pirkti šiek tiek laisviau, panaršyti ilgiau, išleisti daugiau. Mes taip pat rekomenduojame suorganizuoti el. pašto naujienlaiškių kampaniją su specialiais Kalėdiniais pasiūlymais. Tai – puikus būdas padidinti šventinius pardavimus. Net jeigu prieššventiniai pardavimai ir nebus tokie geri, kaip tikėjotės, tikėtina, kad sulauksite daugiau naujų lankytojų ir matomumo.

12. Pristatykite savo Kalėdinį išpardavimą ryškiai, profesionaliai ir viliojančiai.

Kalėdos – ne tas metas kai galite įdėti kokią nors gamintojo nuotraukėlę vietoj banerio ir užrašyti „-30%”. Verčiau šiek tiek investuokite ir paveskite šį darbą profesionalams, kurie sukomponuos akį traukiančius reklaminius banerius su aukštos raiškos nuotraukomis, ryškiais ir strateginėse vietose patalpintais užrašais bei mygtukais. Esant tokiai aukštai konkurencijai dėl pirkėjų turite būti ryškūs, stilingi ir įspūdingi.

13. Reguliariai, kasdien ar dažniau skelbkite akcijas, išpardavimus ir geriausias savo prekes socialiniuose tinkluose.

Skirkite tam laiko kiekvieną dieną ir pastebėsite kaip sulaukiate vis daugiau lankytojų savo internetinėje parduotuvėje. Šiuo atveju nuolaidos ir išpardavimai veikia geriausiai – visi ieško gerų dovanų už nedidelę kainą. Ir vėl – tai metas, kai turite būti ryškesni už konkurentus, todėl jeigu mokate, kurkite profesionalias reklamas ir socialiniams tinklams, jeigu ne – nedvejodami kreipkitės pagalbos į profesionalus, nes puiki prekė turi būti taip pat puikiai pristatyta – tik taip galėsite optimizuoti pardavimus iki maksimalių aukštumų.

14. Atsidėkokite savo dosniausiems pirkėjams tam, kad jie pirktų pas Jus dar daugiau.

Išanalizuokite savo klientus ir dažniausiai perkantiems/daugiausiai išleidžiantiems pasiūlykite ypatingą Kalėdinę nuolaidą. Tai, kad jie daug pirko Jūsų el. parduotuvėje dar iki švenčių rodo, kad prekės jiems tikrai labai patinka. Papildoma nuolaida šiuo atveju padės smarkiai padidinti vidutinę šių klientų krepšelio vertę prieš Kalėdas.

15. Siūlykite įsigyti atsisiunčiamus dovanų kuponus.

Dovanų kuponai vis dar yra puiki dovana, leidžianti dovanos gavėjui išsirinkti tai, kas labiausiai patinka. E-Parduotuvėje šią strategiją galite taip pat puikiai įgyvendinti. Bananarent elektroninėse parduotuvėse yra galimybę pardavinėti skaitmenines, atsisiunčiamas prekes – t.y. po apmokėjimo klientas gali atsisiųsti pvz., dovanų kuponą PDF formatu. Tai padės „susirinkti“ paskutinės minutės pirkėjus, kuriems reikia kažko iškart, kaip įmanoma greičiau, nes nebėra kada laukti siuntos pristatymo. Šią prekę galite sėkmingai parduoti net ir pačią Kalėdų dieną, nes tai yra neįtikėtinas išsigelbėjimas nespėjusiems nupirkti dovanų.

Patiko šis straipsnis? Turite super patarimų Kalėdiniam laikotarpiui? Pasidalinkite komentaruose žemiau.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
Elektroninių parduotuvių nuoma ir patarimai klientų nusiskundimų valdymui.kaledine prekyba patarimai e-parduotuvems