+37060606949info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Taigi Jūs ką tik įsigijote, išsinuomavote arba jau senokai turite e-parduotuvę ir galvojate kaip ją reklamuoti ir populiarinti? Bananarent papasakos Jums apie tris pagrindines, patikrintas ir itin efektyvias strategijas bei kaip jas įgyvendinti – žingsnis po žingsnio.

TURINIO MARKETINGAS

Turinio marketingas – tai procesas, kurio metu kuriami blog’o straipsniai, video filmukai, nuotraukos, infografikai arba bet kokios kitos formos “turinys”, kuris apeliuoja į Jūsų tikslinę auditoriją tam, kad pritrauktų daugiau lankytojų į Jūsų e-parduotuvę.

Kaip tai veikia?

Paimkime paprastą pavyzdį. Tarkim, Jūs prekiaujate rankinėmis. Artėja šventinis laikotarpis ir Jūs nusprendžiate parašyti išsamų, iliuostruotą, kokybišką ir įdomų straipsnį “Geriausia apranga įmonės Kalėdiniam vakarėliui”. Šiame straipsnyje Jūs apibūdinate labiausiai tinkančius suknelių, kelnių, palaidinių tipus ir, būtinai – vieną iš Jūsų prekių, rankinę. Į straipsnį įkomponuojate geros kokybės drabužių ir Jūsų rankinės nuotraukas su nuorodomis į prekių puslapius, kur lankytojas gali nusipirkti Jūsų reklamuojamą rankinę.

Kaip tai pritraukia lankytojų?

Pažvelkime į tai iš lankytojo perspektyvos. Mada besidominti moteris svarsto ką rengtis per Kalėdinį įmonės vakarėlį. Ji, žinoma, keliauja į Google ir ieško “apranga įmonės vakarėliui” ar “kaip rengtis per įmonės vakarėlį” ir panašiai. Taip ji suranda Jūsų straipsnį.

Paskaičiusi straipsnį, kuris jai patinka, ji paspaudžia ant prekių nuorodų ir Bingo! – ji pasižiūri Jūsų pristatomos rankinės puslapį ir naršo Jūsų e-parduotuvėje.

Turinio strategija

Turėti turinio strategiją yra nepaprastai svarbu. Strategija turėtų būti peržiūrima kiekvieną savaitę, o svarbiausias turinio strategijos klausimas – kas yra Jūsų tikslinė auditorija? Kai nusistatote savo tikslinę auditoriją, sekantis žingsnis – turinio paskelbimų planavimas. Greitai sugalvoti naujo turinio idėjas gali būti nelengva, todėl verta turėti sąrašą potencialių straipsnių temų, kuriame galėtumėte pasižymėti šovusias į galvą idėjas ir jas vėliau įgyvendinti.

Šiame sąraše turėtų “gyventi” ir idėjos šventėms, tokioms kaip Valentino diena, Kalėdos ir pan. Kad pritrauktumėte papildomų lankytojų per šias šventes, jau prieš mėnesį turėtumėte paskelbti straipsnių jų tema, pvz., “10 išskirtinių dovanų idėjų JAI ir JAM”.

Taip pat svarbu apgalvoti ir straipsnio struktūrą. Straipsniuose labai gerai veikia:

  • Sąrašai

    Greitai perskaitomi ir “pripumpuoti” prekių nuotraukų ir nuorodų, pvz.: “10 klasikinio stiliaus rankinių, kurios tiks prie bet kokios suknelės”.

  • Pralinksminantys straipsniai

    Pavyzdžiui: “10 įdomiausių daiktų, kuriuos radome savo rankinėse po mergvakario”. Tokių straipsnių populiarumą sunkiau pasiekti, bet jeigu jau “pataikėte į dešimtuką”, skaitytojai aktyviai dalinsis tokiu straipsniu socialiniuose tinkluose.

  • Informatyvūs, 'Kaip Kažką Padaryti' straipsniai

    Straipsniai su patarimais ir idėjomis, pvz.: “Kaip tinkamai paruošti rankinę drėgniems sezonams”.

  • Teminiai, susiję straipsniai

    Susikoncentravimas ties viena tema taip pat puikiai veikia, pvz.: “10 įsimintiniausių Mados Infekcijoje užfiksuotų rankinių”.

Matuokite turinio efektyvumą

Kiekvieną mėnesį peržiūrėkite kurie straipsniai generavo didžiausią lankytojų srautą ir pagal tai filtruokite geriausiai veikiančius turinio tipus ir temas. Tam galite naudoti tiesiog Google Analytics įrankį.

Kiek tai kainuoja?

Turinio marketingas nereikalauja jokių kitų investicijų, išskyrus Jūsų laiką, kadangi geram turiniui paruošti reikia įdėti nemažai nuoširdaus darbo. Antra vertus, jeigu tai yra nemokama ir tai yra Jūsų e-parduotuvė, dėl kurios populiarumo Jūs stengiatės, praleisti galimybę vien turiniu pritraukti naujų lankytojų būtų mažų mažiausiai neprotinga.

Daugiau straipsnių apie turinio marketingą:

Kodėl verta rašyti Blog’ą?

Kai negalite konkuruoti kaina – 5 e-prekybos taktikos

EL. PAŠTO MARKETINGAS

Viena stipriausių e-parduotuvių marketingo strategijų. Jeigu ja nesinaudojate, Jūs tikrai prarandate potencialius pardavimus savo elektroninėje parduotuvėje.

Prenumeratorių sąrašo kūrimas

Jeigu Jūsų e-parduotuvėje apsilankė lankytojas ir nieko nepirko, geriausias dalykas, ką galite padaryti, tai paprašyti jo el. pašto adreso. Kaip tai pasiekti? Keletas efektyviausių būdų:

  • Iššokantis langas su kvietimu prenumeruoti naujienlaiškį.

    Toks langas strategiškai iššoka būtent tuo metu, kai lankytojas artėja pelės kursoriumi ties lango uždarymo mygtuku. Sužinokite daugiau apie paskutinio pasiūlymo langus

  • Prenumeravimo dėžutė Jūsų e-parduotuvės katalogo šone.

    Jeigu lankytojas žiūrinėja Jūsų prekes, tikėtina, kad jos jam mažų mažiausiai šiek tiek įdomios ir jis norėtų sužinoti, kai vyks jų išpardavimas.

  • Prenumeravimas kuriant kliento paskyrą Jūsų e-parduotuvėje.

    Dažniausiai paskyra kuriama jau pateikiant užsakymą. Tai – puiki proga gauti kliento sutikimą siųsti naujienlaiškius. Kartu tai praverčia, jeigu lankytojas krepšelio taip ir neamokėjo – jeigu nesuveikia apleisto krepšelio priminimas, bent jau galėsite karts nuo karto “pakibinti” šį klientą spalvingu naujienlaiškiu.

Prenumeratorių sąrašo naudojimas

Kai jau turite bent keletą prenumeratorių, metas panaudoti šiuos el. pašto adresus! Kaip ir turinio marketinge, el. pašto marketingas taip pat turėtų turėti apibrėžtą strategiją. Jeigu tiksliau, tai turėtų būti Jūsų turinio strategijos papildas. Per savaitę turėtumėte išsiųsti vieną-du naujienlaiškius.

Kas turėtų būti e-parduotuvės naujienlaiškyje?

Naujų prekių pristatymas
Informuokite klientus apie naują kolekciją ar prekių kategorijos papildymą. Tai – puikus būdas pasikviesti nuolatinius klientus užeiti pasižvalgyti.
Tai, kas patinka ir Jums
Užsiprenumeruokite didžiausių Jūsų tipo prekių pardavėju užsienio tinklalapiuose ir stebėkite jų naujienlaiškius. Kas juose patraukė Jūsų dėmesį? Kokia laiško struktūra, prekių/turinio santykis? Prie šių naujienlaiškių dirba didelės marketingo specialistų komandos, taigi galite būti tikri, kad jų strategija yra kruopščiai testuota ir patikrinta.
Nuolaidų ir išpardavimų pristatymas
Stenkitės savo e-parduotuvėje nuolat turėti nuolaidų ir išpardavimų. Praneškite apie juos savo klientams el. pašto naujienlaiškyje ir nepamirškite, kad apie artėjančius didelius išpardavimus (pvz., Kalėdinį išpardavimą) reikėtų pranešti jau keletą savaičių prieš.
Maišytas turinys
Vien prekėmis užpildytas naujienlaiškis atrodys sausai ir neviliojančiai. Nepamirškite, klientas – ne užsakymas, o žmogus. Sudominkite, vertinkite jį ne tik kaip potencialų pirkėją, bet ir kaip Jūsų e-parduotuvės gerbėją.
Nuolaidų kuponų kodai
Fiksuoto galiojimo laiko kupono kodai padės paskatinti klientus nieko nelaukus ateiti ir panaršyti. Kai jau turi nuolaidą, kodėl ja nepasinaudoti! Itin gerai veikia kupono kodai, kurie suteikia ne procentinę, o kiekinę nuolaidą, pvz., 10 eurų. Tai – tas pats, kaip gauti 10 eurų į kišenę. Skirtumas tik tas, kad nepanaudojus tų 10 eurų, jų kišenėje ir neturėsi.
Susiję e-parduotuvės straipsniai
Jeigu naudojate turinio marketingą ir rašote klientams naudingus straipsnius, praneškite apie juos ir e-parduotuvės naujienlaiškyje.

SOCIALINIŲ TINKLŲ MARKETINGAS

Teisingai atliekamas socialinių tinklų marketingas gali būti tikras lankytojų srauto generatorius. Šio marketingo tikslas – paversti Jūsų e-parduotuvės lankytojus ištikimais gerbėjais, kurie reklamuoja Jūsų e-parduotuvę už Jus.

Nuo ko pradėti?

Pirmiausia nusistatykite keletą pagrindinių socialinių tinklų, kurius naudosite e-parduotuvės populiarinimui. Prekiaujantiems Lietuvoje labiausiai pasitarnaus Facebook, Google+ ir Twitter, tuo tarpu užsienyje vartotojai aktyviai ieško prekių ir per Pinterest bei Instagram socialinius tinklus.

Ką turėtumėte skelbti?

Po to kai nusprendėte, kuriuos tinklus naudosite, metas nusistatyti ir strategiją. Socialinių tinklų marketingas turėtų būti jungiamas su turinio marketingu. Tai reiškia, kad viską, ką įkeliate savo e-parduotuvėje, turėtumėte pristatyti ir socialiniuose tinkluose. Tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Jūsų socialiniuose tinkluose paskelbimai apie prekes turėtų sudaryti apie 20-30%. Didesnis procentas pavers Jūsų socialines paskyras prekybos centro nuolaidų žurnalu, o tai – visai ne tai, ko siekiama socialiniu marketingu. Socialinis marketingas turėtų padėti Jums susidraugauti su savo tiksline auditorija, kad jie savo noru mielai dalintųsi Jūsų e-parduotuvės paskelbimais Facebook’e ir kitur. Kas turėtų sudaryti likusius 70-80%? Jūsų tikslinei auditorijai įdomus, naudingas, pradžiuginantis turinys.

Apdovanokite savo gerbėjus

Puikus būdas bendrauti su gerbėjais ir skatinti juos dalintis Jūsų nuorodomis – kažką jiems padovanoti. Tai gali būti asmeninė nuolaida už pasidalinimą pirkiniais socialiniuose tinkluose, įvairūs grupinio pirkimo konkursai, socialiniai konkursai… Būdų yra daugybė, o jų automatizavimas sukuria “sniego gūžtės” efektą. Sužinokite kaip galite optimizuoti ir automatizuoti socialinį e-parduotuvės marketingą su Bananarent Socialinio Marketingo Aplikacijomis.

Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos e-parduotuvių nuoma su efektyviais įrankiais reklamai, SEO optimizacijai, profesionaliu blog’u turinio marketingui ir įsimintinu, prie išmaniųjų įrenginių prisitaikančiu dizainu. Tai – tik maža dalis Jūsų galimybių su Bananarent! Sužinokite daugiau: Elektroninių parduotuvių nuoma. 

Ieškote aukštesnio lygio e-komercijos sprendimo? Bananarent Prokomercija nustebins Jus ne tik galinga e-prekybos sistema su 400+ funkcijų, bet ir aukščiausio lygio įrankiais socialiniam marketingui, vidiniam marketingui, klientų elgsenos analizei + SEO ataskaitomis.

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
kaip-parduoti-daugiau-e-parduotuvejegoogle-algoritmas-2015-m