Prekybos perkėlimas į interneto erdvę vis labiau tampa verslo išlikimo ir prestižo reikalu. Šiandien kviečiame sužinoti – kodėl svarbu ir naudinga papildyti savo verslą e-prekybos šaka?
- Apsipirkti internetu – kasmet sparčiai auganti tendencija. Vartotojai darosi vis užimtesni ir truputį „tingesni“… ir ne be reikalo! Daugelis laikosi visiškai teisingos nuomonės, kad nėra reikalo gaišti laiką, važiuoti į prekybos centrą ir stumdytis eilėse tam, kad nusipirkti kažką, ką lengvai galima išsirinkti bei užsisakyti internetu ir gauti prekę tiesiog į namus. Tai – viena iš priežasčių, kodėl fizinių parduotuvių lankymas su laiku gali mažėti, ypatingai tų parduotuvių, kurios nėra labai žinomos.
- E-prekybos išlaikymo kaštai yra nuo kelių iki keliasdešimt kartų mažesni negu fizinės parduotuvės išlaikymas. Prekiaujant internetu verslui tereikia išlaikyti pačią e-parduotuvę ir šie kaštai dažnai yra nedideli. E-parduotuvei valdyti taip pat nereikia daugybės darbuotojų – prekių įkėlimo ir užsakymų administravimo funkcijas lengvai gali atlikti ir specialių žinių neturintys darbuotojai.
- Didžiulės e-prekybos aprėpties galimybės. Lietuvos rinka, pripažinkime, yra gana ankšta. Tačiau kitų šalių rinkos – didžiulės ir atviros bet kokio verslo prekėms! Prekyba internetu suteikia galimybę prekiauti kaimyninėse šalyse, Europoje, Azijoje ir apskritai visuose kontinentuose.
- Įmonės įvaizdis. Nors tai ir nėra pagrindinis verslo sėkmės faktorius, tačiau pamažu įsigalėja nerašyta taisyklė, kad prestižo siekiantis verslas turi turėti savo e-parduotuvę. Keletas nuostabių lietuviškų pavyzdžių – šauniai e-prekybos idėją įgyvendinę prekybos gigantai: Maxima su „Barboros“ projektu, Senukai su „e-senukai.lt“ prekybos sistema, puikiai besitvarkantis Fresh Market prekybos tinklas, prekiauti internete pradėjusi Eurovaistinė ir kt.
- Prekyba 24 valandas per parą. Kol Jūs miegate, kiti galbūt yra linkę leisti laiką apsipirkinėjant! E-parduotuvė veikia visą parą, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais. Tai – nepaprastas patogumas Jūsų klientams. O jų yra visokių ir tikrai nemaža dalis jų yra naktinėtojai ar šiaip kamuojami nemigos.
- Itin lengvas klientų aptarnavimas. Kadangi internete galite pateikti kiek tik norite ir kokios norite informacijos, galite lengvai pasirūpinti, kad Jūsų klientams kiltų kuo mažiau klausimų. Aiškiai matoma pristatymo, atsiskaitymo, grąžinimų informacija, dažniausiai užduodami klausimai ir išsamūs prekių aprašymai padeda sumažinti klientų aptarnavimo laiką iki minimumo, nes klientas turi didžiąją dalį atsakymų prieš savo akis.
- Galimybė konkuruoti net su didžiausiais konkurentais. Prekybos centre nedidelė parduotuvėlė gali lengvai nublankti prieš didelę, erdvią ir gausybę prekių talpinančią parduotuvę. Internetas šį žaidimą gali visiškai pakeisti – Jūsų verslo naudai! Tinkamas e-parduotuvės sprendimas gali padėti Jums lengvai nušluostyti nosį net ir didiesiems konkurentams. Kaip bebūtų keista, pastebime, kad Lietuvoje yra labai daug e-parduotuvių, kurios, nors ir valdomos didelių ir žinomų prekės žinklų, yra labai, labai prastos. Tuo tarpu yra daugybė pavyzdžių, kuomet nedidelės, kelių žmonių valdomos įmonės pasiekia fantastiškus rezultatus vien todėl, kad turi daug modernesnes, gražesnes ir patogesnes e-parduotuves.
- Konkurentai prekiauja internete? Jūs prarandate potencialius klientus. Kol Jūs snaudžiate ir vis svarstote ar verta perkelti prekybą į internetą, Jūsų konkurentai jau seniai taip daro ir, kaip bebūtų gaila, susirenka visus potencialius klientus. Dar blogiau – jie jau kuria klientų lojalumą ir pratina juos sugrįžti pas save. Tai nereiškia, kad svarbu turėti bet kokią e-parduotuvę. Būsime tiesmuki, bet teisingi – turite turėti e-parduotuvę, kuri yra geresnė nei Jūsų konkurentų. Kodėl?
- Lengvesnis marketingo įgyvendinimas. Metas skelbti išpardavimus? Skirtingai nei fizinėje parduotuvėje, e-parduotuvėje Jums nereikia tam ruoštis savaitę ar dvi prieš nes e-parduotuvėje Jums nereikia ant kiekvienos prekės etiketės klijuoti kainų lipdukų, užsisakinėti ir gaminti brangių plakatų ir nerimauti ar pakaks darbo jėgos klientų antplūdžiui aptarnauti. E-parduotuvėje daugeliu atvejų Jums pakaks pritaikyti nuolaidas kategorijoms, pakeisti keletą banerių ir paskelbti apie artėjantį išpardavimą socialiniuose tinkluose.
- Kam turėti vieną parduotuvę, kai galima turėti 3, 4, 5 ar dar daugiau parduotuvių? Internetas suteikia Jums galimybę turėti tiek e-parduotuvių, kiek tik norite, su skirtingais domenais. Įsivaizduokite, jeigu prekybos centre turėtumėte 5 parduotuves. Be abejonės, klientų skaičius būtų daug didesnis, tačiau ir parduotuvių išlaikymo kaštai nepalyginamai didesni. Tuo tarpu e-parduotuvių išlaikymas, kaip ir minėjome anksčiau, kainuoja fantastiškai mažai, o turint keletą e-parduotuvių galima džiaugtis tikrai solidžiu lankytojų srautu. Taigi – kam dirbti sunkiai ir daug, kai galima dirbti mažai ir efektyviai?
Ačiū, kad skaitėte!
Bananarent – tai naujos kartos elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų. Mums rūpi, ką apie Jus pagalvos Jūsų klientai, todėl Bananarent siūlo tik modernių, išvaizdžių, pritraukiančių, funkcionalių ir patogių e-parduotuvių nuomą.
Prekiaujate jau senokai ir norisi išjudinti e-prekybą nuo pamatų? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma savyje sujungia naujausių ir efektyviausių marketingo, reklamos, klientų analizės ir SEO optimizacijos įrankius, padedančius sėkmingai plėsti e-prekybą ir klientų ratą. Bananarent – tai – ne tik elektroninių parduotuvių nuoma. Tai e-prekybos sprendimai ir visuomet nemokama pagalba kuriant ilgalaikį, stabilų ir pelningą verslą internete.