10 Paprastų Būdų Gauti Pirmąjį Užsakymą Jūsų Naujoje E-Parduotuvėje
Daugeliui e-parduotuvių startuolių pirmasis pardavimas yra tarsi monumentas, žymintis idėjos peraugimą į tikrą, pelną nešantį verslą. E-parduotuvės pradžia, be abejo, yra sunkiausias momentas pardavimų klausimu, kadangi žinomumas dar nėra didelis ir reikia susikurti bent keleto pirmųjų klientų bazę. Norime pasidalinti su Jumis 10-čia būdų, kaip gauti tą pirmąjį, itin laukiamą pardavimą.
1. Papasakokite Apie Savo Naują Verslą Šeimos Nariams ir Draugams
Imituokite Avon ir Amway daugiapakopio marketingo strategiją ir pradėkite nuo šeimos, giminaičių ir draugų. Papasakokite jiems apie savo e-parduotuvę ir prekes, paprašykite, kad jie pasidalintų Jūsų e-parduotuvės nuoroda socialiniuose tinkluose (tai – itin svarbu Jūsų e-parduotuvės veiklos pradžioje).
2. Naudokite Google Adwords
Kol Jūsų e-parduotuvė natūraliai kopia per pozicijas Google paieškoje, galite pasinaudoti Google AdWords – kaina už paspaudimą reklamomis. Tai padės gauti pirmųjų lankytojų, tačiau nepamirškite, kad svarbiausia yra e-parduotuvėje atliekama SEO optimizacija, kuri padės užlipti Google pozicijose į viršų ir ten laikytis be papildomų išlaidų visą likusį e-prekybos laiką.
3. Dovanokite
Dovanokite keletą savo prekių už Jūsų nuorodos pasidalinimą socialiniuose tinkluose ar tiesiog naujienlaiškio prenumeratą. Nors dovanų dovanojimas ir neatrodo pati geriausia strategija norint kažką parduoti, pažvelkime į tai šiek tiek giliau – Jūs gaunate naujų prenumeratorių ar gerbėjų, didėja Jūsų žinomumas ir daugiau žmonių pamato Jūsų siunčiamas ar skelbiamas reklamas. Taip didėja ir tikimybė parduoti pirmąją prekę.
4. Išnaudokite Video Potencialą
Video įrašai geba išlaikyti žmogaus dėmesį daug efektyviau negu reklaminiai baneriai. Jeigu turite galimybę, turėkite savo e-parduotuvės ar prekių pristatomąjį video ir jį pristatykite socialiniuose tinkluose. Jeigu galimybės neturite, paieškokite internete prekių, kuriomis prekiausite, reklamų arba tiesiog šaunių, su Jūsų prekėmis susijusių video ir pasidalinkite jais e-parduotuvės socialiniame tinkle. Jeigu žmogui video įrašas pasirodys įdomus, jis, tikėtina, užeis ir į Jūsų e-parduotuvę ar bent jau paspaus “patinka” socialiniame tinkle.
5. Duokite Interviu Arba Nemokamų Patarimų
Verslininkas dažnai yra ir tam tikrų prekių ekspertas. Jeigu Jūs prekiaujate, pvz., interjero dekoracijomis, akivaizdu, kad apie jas išmanote tikrai daug. Pasiūlykite su Jūsų prekėmis susijusiems puslapiams ar žurnalams duoti nemokamą interviu arba parašyti nemokamą straipsniuką apie interjero dekoravimą. Vienintelis prašymas tebūna, kad straipsnio apačioje būtų nuoroda į Jūsų e-parduotuvę. Daugelis žurnalų mielai priima tokius straipsnius (svarbu, kad jie būtų parašyti be klaidų).
6. Kurkite Šaunų Blog’ą
Apie blog’o naudą kalbėjome jau ne viename straipsnyje ir mes vis dar laikomės nuomonės, kad blog’as – neįtikėtinai svarbus bet kuriai e-verslo sričiai. Įsivaizduokime, kad Jūs prekiaujate snieglentėmis. Akivaizdu, kad žmogus, ieškantis snieglentės, domisi šiuo žiemos sportu. Nuolat kokybiškais, įdomiais straipsniais pildomas blog’as žiemos sporto tema padės prisikviesti pirkėją užsukti dar kartą. Net jeigu jis pats ir nebepirks, galbūt naujai snieglentėmis susižavėjusiam draugui pasiūlys užsukti į Jūsų blog’ą, nes “ten daug geros informacijos pradedantiems”.
7. Dalinkite Vizitines Korteles
Padalinkite savo e-parduotuvės vizitinių kortelių visiems, kam tik galite ir paprašykite, kad jie pasidalintų jomis su kitais. Kortelės centre turėtų būti aiškiai ir ryškiai parašytas Jūsų e-parduotuvės adresas internete.
8. Užkurkite Socialinius Tinklus
Taip, taip, žinome, kad minime tai vos ne kiekviename straipsnyje. Tačiau tik todėl, kad tai – veikia! Aktyviai dalyvaukite svarbiausiuose tinkluose – Facebook, Twitter, Google+, užveskite diskusijas su Jūsų prekėmis susijusiomis temomis ir kartu dalyvaukite kitų užvestose diskusijose. Nuostabu, kiek daug pasekėjų ir potencialių klientų galite rasti socialiniuose tinkluose.
9. Facebook Reklamos
Facebook reklaminės kampanijos padeda pasiekti labai kocentruotą, tikslinę auditoriją, todėl tai – puikus būdas gauti pirmųjų klientų.
Esate Bananarent klientas? Jūsų e-komercijos vadybininkas mielai padės Jums susikurti pirmąją Facebook reklaminę kampaniją.
10. Būkite Kantrūs
Nesvarbu ar tai yra naujos fizinės parduotuvės paleidimas, ar elektroninė parduotuvė – niekas neįvyksta iš karto, sekančią dieną po e-parduotuvės paleidimo nepradės plūsti šimtai užsakymų. Svarbiausia – aktyviai dirbti prie savo projekto ir netrukus pamatysite, kad e-prekyba pamažu įsisiūbuoja, užsakymai dažnėja ir veiksmas vyksta! J
Bananarent elektroninių parduotuvių nuoma – tai multifunkcinių, modernių el. parduotuvių nuoma, padedanti ne tik prekiauti, bet ir parduoti daugiau. Norite pasiekti dar aukštesnį lygį? Bananarent ProKomercija – unikalus e-prekybos, marketingo, konversijos įrankių ir SEO optimizacijos hibridas padės startuoti maksimaliu pajėgumu, atgaivinti smunkančią prekybą ir plėsti prekybą internete dar greičiau.