+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

1. Pastovūs klientai  išleidžia 5 kart daugiau pinigų užsakymams.

Remiantis įvairiais šaltiniais, 90% visų parduotuvių klientų  išleidžia vidutiniškai  54 Lt per vieną užsakymą. Top 10% išleidžia 163 Lt per užsakymą, 3 kartus daugiau nei  90% visų klientų. Įsigilinus labiau galima pamatyti, kad 1% visų klientų išleidžia apie 267 Lt, t.y. 5 kartus daugiau nei daugelis Jūsų klientų.

Kaip tai išnaudoti? Naudokite atsiliepimus, kad padidintumėte  vidutinį krepšelio dydį.

Ebay ir Amazon buvo pirmieji, kurie naudojo vartotojų sukurtą medžiagą, taip pat vieni iš pirmųjų integravo komentavimo ir atsiliepimų galimybes.  Dabar klientų atsiliepimai net 74% padidina parduotuvės konversiją. Jeigu Jūs dar neturite atsiliepimų skilties – nesijaudinkite, Jūs nesate vieni.  Apie 27% iš 500 pačių populiariausių parduotuvių pasaulyje neturi klientų atsiliepimo modulio, tačiau pamažu savo šis skaičius mažėja. Klientų atsiliepimai didina konversiją ir mažina prekių grąžinimo santykį, todėl nedvejokite šio įrankio svarba.

2. Geriausi Jūsų parduotuvės klientai  padaro 4 kartus daugiau pirkimų.

Tipinė elektroninė parduotuvė gauna  43% pajamų iš nuolatinių klientų.  Kompanijos, kurios įvaldė kartotinius apsipirkimus, gauna iki 75% pajamų iš savo nuolatinių klientų.  Jeigu Jūs planuojate atkreipti dėmesį į klientų pirkimų galimybes, dabar yra pats metas atkreipti dėmesį į tai, kaip Jūs galite padidinti pajamas atsižvelgdami į savo esamų klientų bazę.

Kaip tai išnaudoti? Nebijokite nutraukti nuolaidų ciklą.

Elektroninėse parduotuvėse egzistuoja tendencija spręsti problemas nuolaidomis, o ne surinkta statistika. Jeigu atėjo laikas pritraukti pakartotinius pirkimus, Jūsų parduotuvės statistikos duomenys gali padėti Jums nustatyti tokius dalykus kaip, pavyzdžiui, kaip greitai po pirkimo galima kreiptis  į klientą arba kaip dažnai Jūs turite rašyti laiškus savo pirkėjų grupėms, kokius rašyti laiškus ir pan. Remkitės statistika ir nustatykite tikslinę savo pirkėjų grupę, jų amžių ir pasinaudokite tuo  – dabar yra tinkamiausia laikas tapti geresniu verslu, kuris pasitiki ne tik nuolaidomis.

3. Geriausi Jūsų parduotuvės klientai išleidžia 30 kartų daugiau pinigų nei įprastas klientas.

Kliento ilgalaikė vertė (angl. customer lifetime value) yra vienas iš svarbiausiu įrankių Jūsų parduotuvėje. Jeigu nelabai žinote kas tai yra, būtinai perskaitykite šį straipsnį. Štai kodėl tai yra taip svarbu – top 1% visų parduotuvės pirkėjų išleidžia 30 kartųdaugiau pinigų nei įprastas klientas. Ilgalaikė vertė šių klientų nėra tik šiek tiek didesnė, ji yra smarkiai didesnė.

Jeigu Jūs vis dar sekate investicijų grąžą (angl. Return of Investment, ROI) naudojant tokius rodiklius kaip kliento priviliojimo kaina  arba pirmo apsipirkimo dydis,  dabar būtų pats laikas nustoti tai daryti. Jūsų klientai nėra visi vienodi.  Išleidžiant 15 Lt ant kliento, kuris sugeneruos Jums 35 Lt apyvartos, turbūt nėra geriausias sprendimas, bet išleidus 15 Lt ant kliento, kuris sugeneruos Jums 1050 Lt apyvartos, yra visai kitas reikalas, tiesa?

Kaip tai išnaudoti? Elkitės su savo geriausiais klientais kaip su VIP personomis.

Kiekvieną menėsį  sugrupuokite savo 1%  geriausių pirkėjų ir padarykite kažką ypatingo jiems. Parašykite malonią pastabą el. paštu, išsiųskite dovaną, pakvieskite į specialų renginį. Kuo dažniau Jūs galėsite tai daryti, tuo geriau. Pabandykite skirti daugiau dėmesio savo daugiausiai išleidžiantiems klientams ir pažiūrėkite kas nutiks. Suraskite pačius lojaliausius klientus, gaukite kuo daugiau atsiliepimų ir kuo daugiau pakartotinių apsipirkimų. Išanalizuokite savo turimus pirkėjų duomenis ir parduokite daugiau!

Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
kliento ilgalaike vertemarketingo atribucija