+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Pradedantis savo verslą žmogus, šiais laikais vadinamas liežuvį laužančiu sinonimu „entrepreneris“, dažnai papuola į nežinomą teritoriją ir pasimeta bei pridaro klaidų. Tai nėra blogai! Nežinojimas – vienas iš pagrindinių variklių, vedančių pirmyn, nes nežinia padeda ieškoti, atrasti, išmokti ir kažką sukurti (kartais net ir iš nieko).

Be jokios abejonės, pradėdami savo verslą išmoksite daugybę dalykų ir, būkime atviri, padarysite ir nemažai klaidų. Tačiau ne veltui sakoma, kad iš klaidų reikia mokytis, o ypač – iš svetimų klaidų! Žinodami ko vengti, sutaupysite laiko, pinigų ir sveikatos, nes patirsite mažiau streso ir galėsite susitelkti ties verslo auginimo svarba.

Šiandien norime Jums atskleisti keturias dažniausias entreprenerių klaidas – kad Jūs apie jas žinotumėte, būtumėte pasiruošę tinkamai reaguoti ir nepapultumėte į e-verslo pradžios stereotipų spąstus.

kiek-kainuoja-e-parduotuve

  1. Jums NEBŪTINA Investuoti Didžiulių Pinigų

Dažnai nusprendę pradėti savo e-verslą yra pasiryžę investuoti į jį viso savo gyvenimo santaupas. Nors tai gali atrodyti kaip tikrai geras būdas pradėti verslą – tai ne visada yra būtina.

Kodėl? Pamastykite patys – sunku pateisinti kelių tūkstančių eurų investiciją į verslą, kai net nesate tikri, kad Jūsų siūlomas prekes pirks. Tai galima prilyginti pinigų leidimui prie pokerio stalo – investuoji daug, bet niekada negali būti užtikrintas, kad iškris reikiama korta.

Jokiu būdu nesakome, kad neverta rizikuoti. Priešingai – rizikuoti net ir labai verta, tačiau pačioje pradžioje būtina viską gerai apskaičiuoti ir pabandyti ne su kelių ar keliasdešimt tūkstančių eurų investicija. Pabandykite su šimtu, pora ar keliais šimtais eurų ir stebėkite savo auditoriją – kaip ji reaguoja į Jūsų siūlomas prekes? Ar auga susidomėjimas tiek pačioje e-parduotuvėje, tiek socialiniuose tinkluose? E-prekybos stebuklai neįvyksta per naktį, todėl būtinai duokite tam pakankamai laiko ir analizuokite rezultatus. Jeigu rezultatai geri ir, nors iš lėto, bet gerėja – vadinasi potencialas yra ir galite pradėti investuoti daugiau.

Bananarent suteikia Jums galimybę išbandyti savo e-prekybos idėją su minimaliomis investicijomis. Šiame straipsnyje jau pasakojome, kodėl e-parduotuvės nuoma yra naudingesnis variantas, negu e-parduotuvės kūrimas. Kaina, kurią sumokate už e-parduotuvės nuomą yra kelis, o kartais – net keliasdešimt kartų mažesnė, negu e-parduotuvės sukūrimo kaina, taigi galite išbandyti savo e-verslo idėją su tikrai protingo dydžio investicija. Mes laikomės nuomonės, kad geriau jau būti šiek tiek atsargesniems ir neskubėti, pabandyti, patestuoti, ypatingai tuo atveju, jeigu darote tai patys.

kaip-pradeti-e-prekyba

  1. Analizuoti Būtina, Tačiau Nebūtina Pamesti Dėl To Galvą

Bandyti pačiam viską išsiaiškinti gali būti itin sudėtinga ir to pasekoje galite jaustis pasimetę. Pačioje pradžioje visi sudėtingi terminai (konversijos rodiklis, analitika, remarketingas, turinio marketingas…) atrodo kaip neatrastos ir baugios teritorijos. Nenusiminkite – tai normalu! Svarbiausia – nesustoti ir nepanikuoti.

Būtent todėl yra labai svarbu nebijoti prašyti pagalbos arba ieškoti informacijos patiems. Jeigu neturite pas ką pasikonsultuoti, nerkite į interneto vandenis ir nagrinėkite e-komercijos aspektus – vieną po kito. Mūsų E-Komercijos Blog’as gali būti vienas iš išsamiausių informacijos šaltinių Jums – tą galime garantuoti. O geriausia tai, kad visu tuo mes dalinamės su Lietuvos e-prekybininkais nemokamai – Jums nebūtina būti Bananarent klientu, kad galėtumėte skaityti mūsų straipsnius, kurių nuolat daugėja! Kai pradėsite pasiruošimą e-prekybai, stenkitės taip pat nesusitelkti ties mažmožiais. Galbūt labai norėsis skirti daug laiko smulkmenoms (logotipo variacijoms, atspalviams, milžiniškam dažniausiai užsakomų klausimų puslapiui…), bet iš tiesų jos nėra pagrindinis Jūsų sėkmės kriterijus. Verčiau padirbėkite daugiau ties prekių pasiūla, reklamos planavimu, apmastykite kokiais būdais pritrauksite lankytojų, o visas nedideles smulkmenėles galėsite užbaigti vėliau.

Čia, Bananarent, mes laikomės nuomonės, kad svarbiausias darbas su klientu yra pagalba jam, nemokamas konsultavimas ir informacijos teikimas. Puikiai suprantame, kad pradedant e-prekybą ar keičiant e-prekybos platformą gali būti nejauku, nedrąsu ir neramu, todėl savo klientams mes pasakojame viską – apie geriausias reklamos strategijas, apie būdus ir galimybes pagerinti e-parduotuvės rezultatus ir visa kitą svarbią informaciją, kad viskas vyktų sklandžiai, lengvai, greitai ir efektyviai.

prekybos-internetu-pradziamokslis

  1. Ką Tik Atsidarėte E-Parduotuvę? Nusiteikite, Kad Užsakymų Lietus Pasipils ne iškart.

Kad ir kaip smagu būtų to tikėtis, realybėje e-parduotuvei reikia šiek tiek laiko įsivažiuoti. Apie Jūsų e-parduotuvę potencialūs klientai turi sužinoti. Sužinojus jiems reikia laiko joje apsiprasti, išsinagrinėti prekių informaciją (retai kada perkame visiškai impulsyviai) ir pradėti pasitikėti Jūsų e-parduotuve.

SEO yra nepaprastai svarbus bet kuriai naujai e-parduotuvei, nes jo pagalba pritrauksite daugiausiai lankytojų iš Google paieškos. Jokiu būdu nepraleiskite šio žingsnio, tačiau atkreipkite dėmesį ir į tai, kad SEO rezultatai pradedami matyti po 1-2 mėnesių (gali užtrukti trumpiau arba ilgiau, priklausomai nuo konkurencinės aplinkos ir atlikto SEO kokybės).

Būkite tam pasiruošę ir užpildykite šią laiko spragą papildomu marketingu! Keletas variantų, padedančių pritraukti lankytojų į „šviežią“ ir dar Google paieškoje nedominuojančią e-parduotuvę:

  1. Mokamos Facebook reklamos – padeda pritraukti tikslinės auditorijos lankytojų su labai nedidelėmis investicijomis. Šiuo metu mokamos Facebook reklamos yra efektyviausias ir pigiausias reklamos būdas.
  2. Google AdWords kampanijos – net ir nedidelis reklamos biudžetas gali padėti palaikyti judėjimą į Jūsų e-parduotuvę. Labai svarbu, kad pačioje e-parduotuvėje skatintumėte atėjusį lankytoją papasakoti apie Jus kitiems. Pats paprasčiausias būdas – paprašyti paspausti „Patinka“ ant Jūsų Facebook puslapio arba pasidalinti Jūsų paskelbimu ir už tai duoti nuolaidėlę pirmajam pirkiniui. Tokiu būdu Jus pamatys šio lankytojo draugai, o pats lankytojas liks patenkintas, gavęs nuolaidėlę.
  3. Konkursai Facebook‘e – paskelbkite Facebook‘e konkursą vienai iš Jūsų prekių laimėti ir paprašykite konkurso dalyvių pasidalinti konkurso nuotrauka su draugais. Stenkitės, kad konkurso nuotrauka būtų ryški ir estetiška bei puikiai pristatytų konkurso prizą. Jeigu galite, užsisakykite Facebook‘e konkurso paryškinimą – kad ir už keletą dolerių. Taip Jūsų konkursą pamatys daugiau žmonių, taigi turėsite daugiau dalyvių, daugiau lankomumo e-parduotuvėje ir pamažu auginsite gerbėjų bendruomenę su minimaliomis išlaidomis.

Reikia pagalbos su SEO optimizacija, Facebook ar Adwords reklamos kampanijomis? Mes galime Jums padėti arba atlikti viską už Jus

prekybos-internetu-patarimai

  1. Jūsų Idėja Yra Nieko Verta, Jeigu Nesiimate Jos Įgyvendinimo

Manote, Elon’as Musk’as turėjo Tesla Motors idėją? Deja. Turbūt tūkstančiai žmonių pasaulyje turėjo tą pačią idėją. Tačiau Tesla Motors virto realia kompanija todėl, kad buvo imtasi idėjos įgyvendinimo.

Idėja visuomet buvo ir bus tik idėja. Jūs net gi galite turėti milijono eurų vertą idėją, bet kaip sužinosite jos vertę, jeigu nepabandysite tos idėjos įgyvendinti? Turite čiupti savo idėją ir ją realizuoti. Sukurti kažką iš jos. Pradėti savą verslą visada atrodo baugu, nes tai ištraukia Jus iš susikurtos komforto zonos, tačiau darbas, noras ir užsispyrimas duoda savų vaisių. Kiekviena Jūsų internete matoma didžiulė elektroninė parduotuvė kažkada pradėjo nuo pačios pačios pradžios. Jeigu pavyko jiems, pavykti gali ir Jums!

Bananarent linki Jums išdrįsti imtis idėjų įgyvendinimo. Kas nerizikuoja, tas negeria šampano, taigi pirmyn – pradėkite jau šiandien! Jūsų potencialas slypi Jūmyse ir tik Jūsų reikalas – pažadinti jį ar ne.

Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų. Mūsų klientai niekada nesijaučia kaip vieniši kariai minų lauke! Kiekvienam klientui padedame tiek pasiruošiant e-parduotuvę startui, tiek jau prekiaujant, todėl jie lengviau atranda tinkamiausias marketingo kryptis savo verslui, sutaupo pinigų atlikdami SEO patys ir džiaugiasi kasdien vis efektyvesne e-parduotuve,

Jau prekiaujate ir metas investuoti į tolimesnę plėtrą? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma padės paversti Jūsų e-verslą tikru socialinės traukos magnetu bei maksimaliai išplėsti e-parduotuvės marketingo ir reklamos galimybes.

[ult_animation_block animation=”pulse” animation_duration=”2″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”14″ opacity=”set” opacity_start_effect=”90″]
[/ult_animation_block]

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
e-prekybos-patarimaiNemokamas