Vienas geriausių dalykų, ką galite padaryti, kad Jūsų parduotuvė taptų sėkminga – investuokite laiko ir parašykite kuo geresnius prekių aprašymus. Jums reikia parašyti išsamų ir informatyvų, tačiau glaustą tekstą, kuris skatins potencialius pirkėjus priimti teisingą sprendimą ir įsigyti prekes iš Jūsų parduotuvės.
Turėkite omenyje tris dalykus:
Galvokite kaip vartotojas.
Akimirkai pabūkite vartotoju ir pagalvokite ką Jūs, kaip vartotojas, norėtumėte žinoti. Tada visą reikiamą informaciją ir sąvybes pridėkite į prekės aprašymą. Rūbams: medžiagos ir dydžiai. Maistui: sudedamosios dalys ir pagaminimo metodai. Punktiniai sąrašai – geriausi Jūsų draugai vardinant sąvybes (stenkitės tilpti į 5 – 8 žodžius).
Identifikuokite skiriamuosius bruožus.
Paskaninkite savo sąvybes informacija, kuri parodo kuo Jūsų prekė išsiskiria iš kitų panašių pasiūlymų rinkoje. Rūbams: galbūt tai sunkiai randamų medžiagų ar gamintojo rūbas? Menui: ar menininkas garsus ir gerai žinomas? Namų dekoravimui: galbūt prekė atkartoja tam tikrą stilių (pvz., baroką)? Unikalūs prekių aprašymai ne tik padės Jums išsiskirti ir padidins pardavimus, bet kartu labai smarkiai įtakos puikius SEO rezultatus.
Kuo paprasčiau tuo geriau.
Suteikite pakankamai informacijos, kuri padės pirkėjams lengviau priimti geresnius sprendimus turint visą reikiamą informaciją ir kartu venkite begalinių sąrašų ar per daug ilgų, būdvardžiais perpildytų tekstų. Sudėkite tobulus tekstus ir stebėkite, kaip sandėlio lentynos tuštėja ne savaitėmis, o dienomis.
Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!