+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Taigi viskas pradeda rutuliotis. Jūs turite prekių idėją, radote tiekėjus, išsirinkote e-parduotuvės sprendimą ir dizainą. Galbūt net jau užsisakėte pirmąją savo prekių siuntą. Kas toliau?

Jūs vis dar turite nemažai darbų, kol esate prieš-paleidimo fazėje. Tai – kritinis momentas kiekvienai e-parduotuvei, kadangi sėkmingas paleidimas padeda užkurti e-prekybos varikliuką ir judėti į priekį.

E-parduotuvės paleidimas nepasiruošus gali lemti prastus rezultatus, todėl į šį straipsnį sudėjome 10 svarbiausių žingsnių iki starto, kurie padės Jums sėkmingai pristatyti save pasauliui.

Darbo nemažai, tad pradėkime!

10. Pasiruoškite Socialinių Tinklų Paskyras

Daugeliui e-parduotuvių socialiniai tinklai yra gyvybės šaltinis, generuojantis lankytojų ir pirkėjų srautą. Tai – auditorija, kuriai Jūsų prekė ar paslauga yra įdomi. Keli svarbūs dalykai ruošiant e-parduotuvės socialinių tinklų paskyras:

Rezervuokite Savo Vardą

Dažniausiai e-verslas renkasi dvi socialinių tinklų bazes – Facebook ir Twitter. Net jeigu ir neplanuojate smarkiai naudoti socialinių tinklų, rekomenduojame susikurti paskyras su savo e-parduotuvės vardu ar prekės ženklu, kad kiti negalėtų jų registruoti ir jais pasinaudoti. Stenkitės naudoti tą patį e-parduotuvės pavadinimą visuose socialiniuose tinkluose, kad gerbėjams būtų lengviau surasti Jus skirtingose platformose.

Atidžiai Pasirinkite Socialines Platformas

Šalia Facebook ir Twitter, Jūs tikriausiai norėsite turėti ir kitų socialinių tinklų paskyras. Tačiau vertėtų atkreipti dėmesį, kad vieni socialiniai tinklai gali tikti Jūsų e-parduotuvei labiau, kiti – mažiau. Jeigu Jūsų prekės smarkiai priklauso nuo vizualios išraiškos (nuotraukų) arba atspindi tam tikrą gyvenimo būdą, Jums labiau tiks Instagram ir Pinterest socialiniai tinklai. Jeigu planuojate turėti daugiau video reklamų ir apžvalgų, būtinai iš anksto susikurkite YouTube paskyrą. Visada atsiminkite, kad socialinių tinklų administravimas gali užimti nemažai laiko, taigi pasirinkite keletą Jums aktualiausių socialinių tinklų ir juos „kultyvuokite“.

Įkraukite Profilio ir Viršelio Nuotraukas

Kadangi jau susikūrėte paskyras, nepalikite jų tuščių ir pilkų. Įsikelkite akį traukiančias profilio ir viršelio nuotraukas, įkelkite keletą pirmų įrašų, kad nauji fanai turėtų į ką pasižvalgyti ir nesijaustų kaip pirmi į vakarėlį atvykę svečiai.

Pradėkite Komunikuoti

Būsime atviri, pirmieji keli šimtai gerbėjų bus sunkiausiai surinkti gerbėjai Jūsų socialinių tinklų istorijoje. Lengviausias variantas pradžiai – pakviesti draugus ir artimuosius „pamėgti“ Jūsų e-parduotuvės socialinių tinklų paskyras. Vėliau Jūsų draugai spaus „patinka“ ant Jūsų įrašų ir taip apie Jūsų e-parduotuvę sužinos vis daugiau naujų žmonių. Pasirūpinkite, kad Jūsų e-parduotuvėje taip pat būtų integruoti socialinių tinklų mygtukai, padėsiantys gauti naujų gerbėjų visos e-parduotuvės veiklos metu.

9. Pasiruoškite El. Pašto Marketingui

Tai – vienas iš svarbiausių komunikacijos su klientais kanalų, suteikiantis tikrai vertingą investicijų gražą.

Pasirinkite El. Pašto Marketingo Platformą

Pasirinkimų šioje vietoje yra tikrai daug. Galite rinktis lietuviškus el. pašto marketingo sprendimus, jie tikrai šaunūs, tačiau, jeigu norite išspausti iš el. pašto marketingo visas įmanomas galimybes, mes rekomenduotume rinktis užsienio el. pašto marketingo platformas, tokias kaip MailChimp arba Klaviyo. Tai – paprasti naudoti, bet labai efektyvūs sprendimai, leidžiantys ne tik planuoti ir kurti el. pašto marketingo kampanijas, bet ir giliai analizuoti jų sėkmę.

8. Pasiruoškite Pirmąjį E-Parduotuvės Puslapį

Pirmasis E-Parduotuvės puslapis yra pirmasis kontaktas su naujais lankytojais ir potencialiais klientais. Ryškūs baneriai, aiški meniu struktūra, išryškintos prekės pirmajame puslapyje – visa tai padės lankytojams lengviau susidaryti pirmąjį įspūdį apie Jūsų e-parduotuvę ir joje pristatomas prekes.

Bananarent klientai pasiruošia e-parduotuvės išvaizdą labai lengvai kartu su asmeninio vadybininko pagalba, kuris padeda perprasti e-parduotuvės dizaino valdymo subtilybes. Mūsų dizaineriai taip pat mielai sukuria naujiems klientams keletą profesionalių banerių parduotuvės startui.

7. Susikurkite Google Analytics Paskyrą

Google Analytics suteikia Jums itin vertingos informacijos apie Jūsų e-parduotuvės lankytojus. Jeigu žinote kaip, susikurkite e-parduotuvės paskyrą Google Analytics ir susiekite ją su savo naująją e-parduotuve.

Bananarent klientams, jau turintiems Google Analytics paskyrą, tereikia nurodyti vadybininkui Google Analytics kodą ir jis susies Jūsų e-parduotuvę su Analytics sistemą. Neturintiems paskyros ar nemokantiems jos susikurti, mes mielai sukursime šias paskyras už Jus ir susiesime su Jūsų e-parduotuve.

6. Atlikite Savo E-Parduotuvės Raktažodžių Analizę

Ji padės Jums teisingai atlikti SEO optimizaciją, kai kelsite prekes ar tiesiog atlikinėsite SEO jau suimportuotoms prekėms. Teisingas raktažodžių pasirinkimas padės pritraukti didžiausią tikslinės auditorijos lankytojų skaičių, kadangi savo e-parduotuvėje Jūs nurodysite kokiomis prekėmis prekiaujate, ką galima rasti Jūsų e-parduotuvėje ir Google pagal tai atves lankytojus į Jūsų e-parduotuvę. Svarbu atminti, kad atlikus SEO optimizaciją kiekvienai prekei, turi praeiti tam tikras laiko tarpas, kol matysite rezultatus.

Bananarent ProKomercijos klientai gauna išsamią raktažodžių pozicijų ataskaitą kasdien ir visada žino, kaip jų e-parduotuvei sekasi konkuruoti Google paieškos rezultatuose, pagal visus aktualius raktažodžius.

5. Užpildykite Savo E-Parduotuvę Prekėmis

Pradėkite kelti prekes, padirbėkite prie išsamių prekių aprašymų ir paieškokite pačių geriausių Jūsų prekių nuotraukų, jeigu jų negavote iš tiekėjų. Keletas patarimų, padėsiančių efektyviai aprašyti prekes:

 Aprašymai, Kurie Parduoda – TOP 3 Patarimai Prekių Apibūdinimui

Jeigu Jūsų planas tai numato, Bananarent komanda gali perkelti Jūsų prekes už Jus per 1-3 dienas. Mes stengiamės, kad tiek nauji elektroninių parduotuvių nuomos klientai, tiek jau turintys e-parduotuves nepatirtų sunkumų pereidami į Bananarent, todėl mielai perkelsime dalį ar visas Jūsų e-parduotuvės prekes iš kitos parduotuvės. Daugiau informacijos teiraukites pas savo e-komercijos vadybininką.

4. Nuspręskite, Kas Yra Jūsų Pagrindiniai Efektyvumo Rodikliai

Skamba sudėtingai, bet iš tiesų tai reiškia, kad Jums reikia nusistatyti pagrindinius rodiklius, kuriais matuosite savo e-parduotuvės sėkmę ir plėtrą. Dažniausiai naudojami šie Pagrindiniai Efektyvumo Rodikliai:

Pardavimams:

Pardavimai per mėnesį

Vidutinė krepšelio vertė

Vidutinė marža

Konversijos rodiklis

Prekių krepšelių apleidimo rodiklis

Bananarent el. parduotuvių nuomos klientai lengvai gali sekti visus šiuos rodiklius, naudodamiesi e-parduotuvėje veikiančia galinga statistikos sistema, pamatuojančią kiekvieną iš šių indikatorių įvairiais pjūviais ir laikotarpiais.

E-Marketingui:

Srauto į e-parduotuvę dydis

Nauji lankytojai VS. Grįžtantys lankytojai

Laikas, praleistas e-parduotuvėje

Puslapių peržiūrų skaičius vieno apsilankymo metu

Srauto šaltiniai

Naujienlaiškių prenumeratorių skaičius

Socialinių tinklų gerbėjų bendruomenės dydis

Su Bananarent visos šios frazės įgyja tikrą reikšmę. Mūsų e-parduotuvių nuomos klientai kas mėnesį gauna ataskaitą, kurioje nurodyti šių rodiklių rezultatai ir jų analizė. Matydami šiuos rezultatus, galite sėkmingai planuoti tolimesnes e-parduotuvės marketingo kampanijas arba atsisakyti Jūsų sričiai neefektyvių kanalų.

3. Turėkite Pristatymo Strategiją

Pristatymas – neatsiejama Jūsų e-parduotuvės veiklos dalis, todėl rekomenduojame iš anksto sudaryti sutartis su kurjerių tarnybomis arba išsianalizuti ir pasirinkti kitus, Jums labiausiai tinkančius pristatymo variantus. Išsiaiškinkite per kiek laiko pasirinktas kurjeris pristatys Jūsų prekes klientams, kiek jums tai kainuos, ar kurjeris taiko papildomus antkainius už dokumentų įteikimą klientui ar grynųjų pinigų surinkimo paslaugą. Taip pat rekomenduojame iš anksto pasirūpinti pakavimo medžiagomis. Nebūtina pirkti šimtų dėžių ar pakavimo plėvelės rulonų, tiesiog būkite tikri, kad prireikus galėsite prekę tinkamai supkauoti ir greitai išsiųsti klientui.

2. Nusistatykite Starto Strategiją

Savo e-parduotuvių klientams mes visada rekomenduojame pirmus kelis e-parduotuvės veiklos mėnesius negailėti nuolaidų ir išpardavimų. Pačioje pradžioje lankytojų srautas natūraliai bus ne pats didžiausias, todėl turite pasistengti išlaikyti kiekvieną atėjusį. Nuolaidos, nemokamas pristatymas ar dovanos – visada puiki strategija sudominti lankytojų ir padėti jam apsipręsti pas Jus apsipirkti. Naujų lankytojų galite pritraukti ir pradėdami daug komunikuoti socialiniuose tinkluose, skelbti dovanų konkursus ir įdomių straipsnių iš Jūsų e-parduotuvės nuorodas.

Bananarent e-parduotuvių nuomos klientai jau turi integruotą blog‘o funkciją savo e-parduotuvėje, todėl gali be vargo rašyti ir kelti aktualius straipsnius, kurie ne tik padeda pritraukti naujų lankytojų iš socialinių tinklų, bet ir padeda SEO optimizacijos tiksliais. Kodėl verta rašyti Blog’ą?

1. Startuokite!

Pasiruošus e-parduotuvę, socialinius tinklus, pristatymo būdus ir atlikus kitus žingsnius, galite drąsiai startuoti e-prekyboje! Nepamirškite naudoti e-marketingo įrankių, kad palaikytumėte naujų lankytojų srautą ir išlaikytumėte esamus klientus patenkintus.

Bananarent e-parduotuvių nuoma užtikrina ne tik pagalbą pasiruošiant startui, bet it profesionalią pagalbą net po e-parduotuvės starto. Asmeninis e-komercijos vadybininkas kas mėnesį pateikia personalizuotus patarimus ir ataskaitas, padedančias įvertinti reklamos veiksmų efektyvumą ir atskleidžiančias vietas, kur dar vertėtų pasitobulinti. Dirbdami su Bananarent Jūs ne tik pilnai išnaudosite 400+ e-prekybos funkcijų potencialą, bet ir gausite prieigą prie geriausių e-komercijos straipsnių ir patarimų, kuriuos pritaikę savo e-parduotuvėje, pasieksite dar geresnių rezultatų!

Ar Jums patiko šis straipsnis? Kokie, Jūsų manymu, yra kiti svarbūs žingsniai prieš e-parduotuvės startą? Pasidalinkite komentaruose žemiau.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
Kas geriau, elektroninės parduotuvės nuoma ar kūrimas - Bananarent e-komercijos blog'asE-prekybos patarimai - kaip žodžiai gali padėti parduoti daugiau e-parduotuvėje