Skatinkite savo klientus pirkti dar kartą su lanksčia lojalumo premijos sistema. Kaskart pirkdamas prekę, klientas gaus atitinkamą taškų kiekį, kuriuos vėliau galės konvertuoti į tikrą nuolaidos kuponą. Viskas veikia automatizuotai – Jums tereikia nustatyti kokia yra piniginė vieno taško išraiška, o klientas visus reikalingus veiksmus atlieka savo paskyroje. Tai – stipriai klientą veikiantis privalumas! Kas gi nenorėtų kaskart perkant gauti puikią papildomą nuolaidėlę, tiesa?
Pirkėjų apžvalgos kuria pasitikėjimą, o pasitikėjimas didina konversiją daugiau nei 39%. Bananarent Jums dovanoja prekių apžvalgų ir įvertinimo įrankius be jokių papildomų mokesčių. Ir netgi galimybę automatizuoti milžinišką apžvalgų didinimo procesą – keletas dienų po apsipirkimo sistema automatiškai išsiųs el. laišką, draugiškai prašant palikti atsiliepimą arbą apžvalgą apie įsigytą prekę. Esant poreikiui pirkėjui gali būti suteiktas nuolaidos kuponas sekančiam pirkiniui už apžvalgą ar atsiliepimą.
Bananarent leidžia Jums palengvinti apsipirkimo procesą savo pirkėjams – viskas viename puslapyje be persikrovimo. Toks sprendimas leidžia padidinti konversiją net 21%.
Jūsų klientai gali lengvai dalintis Jūsų prekėmis Facebook, Twitter ir Google+ – kas nenorės pasidalinti šauniomis Jūsų prekėmis ir atrodyti šauniai, o Jūs gausite milžinišką naują srautą.
Bananarent Jums siūlo automatinį rekomendacijų variklį – Jūsų klientams automatiškai pasiūlomos susijusios ar panašios prekės pagal kliento žiūrimą prekę – tai padidins pardavimus be papildomo darbo ar laiko sąnaudų.
Jūsų mobilioji parduotuvės versija bus kur kas daugiau nei naršymas ir apsipirkimas – tai greitas, intuityvus ir funkcionalus apsipirkimo būdas, kuris veikia ant visų prietaisų be jokių papildomų įdiegimų ar diskomforto.
Kaip bebūtų gaila, tačiau daugiau nei 70% visų krepšelių yra apleisti. Tai reiškia, jog pirkėjas pridėjo prekę į krepšelį, norėtų ją įsigyti, bet kažkodėl nepateikė užsakymo. Mes siūlome unikalią galimybę – padidinti pardavimus automatiškai siunčiant dailius laiškus šiems pirkėjams susigrąžinti, netgi su galimybe pasiūlyti jiems nuolaidos kuponą apsipirkimui, taip užtikrinant, kad šis pirkėjas sugrįš ir pateiks užsakymą.
Sinchronizuokite savo pirkėjus su Mailchimp ir įjunkite autopilotą visai el. pašto kampanijai. Automatizuota prekių reklama pagal užsakymų istoriją, pvz.: pasiūlykite nuolaidą kojinėms ir batų raišteliams pirkėjui, kuris įsigijo batus. Automatiškai siųskite šventinius laiškus ir šventinius nuolaidų kuponus, dovanų idėjas artėjant šventiniam sezonui – milžiniškas nemokamas srautas ir padidėję pardavimai. Tai – tik pora pavyzdžių iš jūros kitų galimybių.