Kai negalite konkuruoti kaina – 5 e-prekybos taktikos
Konkurentai užgožia Jūsų e-parduotuvę grobuoniškai žemomis kainomis? Ne paslaptis, kad šiandien e-parduotuvių lankytojai nevengia patikrinti prekių kainas kitose e-parduotuvėse ir priimti būtent kaina paremtą sprendimą. Tačiau žema kaina – ne vienintelis būdas išlaikyti klientus lojaliais. Bananarent šiandien pateikia Jums 5 taktikas, kurias galite pasitelkti, kai negalite pasiūlyti žemos kainos savo lankytojams:
1. Puoselėkite Reitingus, Komentarus Ir Apžvalgas Savo E-parduotuvėje
Net vienas geras atsiliepimas ar komentaras gali turėti didžiūlės įtakos kliento pasirinkimui tarp Jūsų ir Jūsų konkurento. Stenkitės ne tik užtikrinti geriausią aptarnavimą, bet ir paprašykite savo pirkėjų, kad jie paliktų atsiliepimą ar apžvalgą po preke, kurią įsigijo. Taip kursite gyvos, žmonių mėgiamos e-parduotuvės įvaizdį, o nauji lankytojai jausis saugiau pirkdami prekę, kurią kažkas kitas jau įsigijo ir liko patenkintas. Turėkite omenyje, kad atsiliepimas apie prekę dažnai apima ne tik pačios prekės įvertinimą, bet ir pardavėjo įvertinimą, todėl stenkitės greitai išsiųsti prekes, tinkamai informuoti klientus apie siuntos būsenos pasikeitimus, iškilus problemai, spręskite ją operatyviai ir kompensuokite kliento nusivylimą pasiūlydami nedidelę dovanėlę, nuolaidą kitam apsipirkimui ar tiesiog nemokamą pristatymą.
Bananarent ProKomercija nuoma suteikia galimybę naudotis pažangiu apžvalgų skatinimo įrankiu, kuris automatiškai siunčia klientui prašymą palikti apžvalgą apie prekę el. paštu, už tai pasiūlydamas automatiškai sugeneruotą, unikalų nuolaidos kodą.
2. Rašykite Išsamius Prekių Pavadinimus (ypač – Meta Pavadinimus)
Prekių pavadinimai rodomi Google paieškoje, kai lankytojas ieško prekės pagal atitinkamą raktažodį. Jeigu Jūs neįrašėte savo prekei Meta pavadinimo (ką mes labai smarkiai rekomenduojame), Google paieškoje bus atvaizduojamas įprastas prekės pavadinimas. Pasirūpinkite, kad tiek vienu, tiek kitu atveju pavadinimas būtų aiškus, išsamus ir padėtų lankytojui suprasti, ką jis ras atsidaręs prekės puslapį. Nėra nieko blogiau, kaip prekės puslapio pavadinimas apie katę, vedantis į puslapį apie šunį arba, dar blogiau – į puslapį, kurio nėra.
Esate Bananarent klientas? Būtinai pasinaudokite savo e-parduotuvės SEO galimybėmis ir užpildykite prekių Meta pavadinimo ir Meta aprašymo laukelius. Taip pagerinsite savo e-parduotuvės reitingus Google ir pritrauksite daugiau lankytojų.
3. Pristatykite Prekes Išraiškingomis Nuotraukomis
Jeigu ir yra kas nors, kas vilioja pirkti labiau nei graži kaina, tai būtent prekės nuotraukos. Dauguma e-parduotuvių naudoja tas pačias, gamintojo išleistas prekės nuotraukas. Jeigu galite, skirkite laiko ir resursų savo padarytoms prekių nuotraukoms. Tai gali užimti nemažai laiko ir kainuoti šiek tiek lėšų, bet būtent išskirtinės, aiškios, ryškios, stilingos nuotraukos gali išskirti Jus iš konkurentų rato ir vizualiai paveikti lankytoją priimti sprendimą pirkti Jūsų e-parduotuvėje.
4. Siūlykite Nemokamą Pristatymą
Viena pagrindinių apleistų prekių krepšelių priežasčių yra pirkėjo sumišimas pamačius, kad dar reikės sumokėti X pinigų už pristatymą. Kaip ilgai Jūs rymojote skaičiuodami tą auksinį sumos viduriuką, nuo kurio jau galite siūlyti nemokamą pristatymą? Kad ir kaip ilgai, galime užtrikrinti – nemokamas pristatymas didina konversiją ne ką prasčiau nei žema kaina, žinomumas ar reputacija. Siūlykite klientams pristatyti prekes nemokamai, jeigu reikia – peržiūrėkite prekių kainas ir pabandykite šią taktiką bent keletą savaičių.
5. Visada Prisiminkite Savo Didžiausią Konkurentą
Prekiaujant internetu lengva papulti į lyginimo sūkurį ir nuolat pavydžiai stebėti, kaip konkurentai suvalgo didžiąją dalį pyrago. Tačiau jie – nėra tai, su kuo save turėtumėte lyginti. Jūsų sėkmė turėtų būti matuojama ne pagal tai, kaip toli Jūs dar esate nuo savo konkurentų, bet pagal Jūsų pačių augimą ir tobulėjimą. Visiškai nevarbu kaip viską kontroliuoja kiti pardavėjai, jeigu Jūs matote stabilų pardavimų, lankytojų srauto, registracijų e-parduotuvėje skaičių. Nesirūpinkite, kad kažkas suvalgo daugiau nei pusę pyrago – pats pyragas nuolat auga, nes atsiranda vis daugiau pirkėjų (žmonės atranda naujus pomėgius, užauga jaunimo karta ir pan.). Stenkitės susikoncentruoti į savo e-parduotuvę, savo paslaugas, savo prekes bei aptarnavimą ir netrukus pamatysite, kad kaina – tikrai ne ta priežastis, kodėl auga pardavimai.
Sėkmės!
Bananarent – tai naujos kartos, modernių, prie išmaniųjų įrenginių prisitaikančių elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų. Tai – idealus sprendimas, jeigu norite startuoti internete ar ieškote kuo pakeisti dabartinį e-parduotuvės nuomos tiekėją. Norite pakelti savo e-verslą į aukštesnį lygį? Bananarent ProKomercija e-parduotuvės nuomos bei marketingo, SEO optimizacijos, lojalumo įrankių hibridas yra tai, kas padės Jums pakelti prekybą į naujas aukštumas.