Turite daug lankytojų, bet nedaug pardavimų? Kitaip tariant, turite problemų konvertuojant klientus? Yra daug priežasčių kodėl žmonės neskuba pirkti ir ši problema paveikia daug elektroninių parduotuvių, bet nesijaudinkite: tai gali būti ištaisyta ir Bananarent skuba Jums papasakoti kaip. Šiame straipsnyje pristatysime dažniausias priežastis ir pasiūlysime Jums paprastus sprendimus, kurie padės Jūsų klientams jaustis saugiau ir patogiau perkant Jūsų prekes.
1 Problema: Jūsų Nuotraukos Yra Prastos Kokybės
Pavyzdžiui, Jūs parduodate drabužius, tokius kaip marškinėliai arba skarelės. Tikroje fizinėje parduotuvėje Jūsų klientai turi galimybę išanalizuoti Jūsų prekes iš visų pusių, taip pat išbandyti juos ar jie tinka, ar gerai atrodo ir tada jie nusprendžia, ar prekė verta pirkti.
Elektroninėje parduotuvėje Jūs turite padėti klientui jaustis panašiai kaip ir fizinėje parduotuvėje. Geriausia, ką galite padaryti, tai turėti geras prekės nuotraukas iš skirtingų kampų. Dar geriau – turėti ne tik prekės nuotraukas, bet ir nuotraukas, kuriose kiti žmonės dėvi Jūsų prekę.
Naivu tikėtis, kad žmonės norės pirkti prekę, kuri pateikta prastoje ir prekės neišryškinančioje nuotraukoje. Nuotrauka turi būti padaryta gerai apšviestoje aplinkoje, be keistų šešėlių, pati prekė turi būti aiški, galbūt pastatyta ant stovo. Jeigu prekės neatrodys aiškiai ir įtikinamai, klientui nepatikimai atrodys ir pati parduotuvė. Kartu klientai ne tik praras tikro daikto pojūtį, bet ir pasąmonėje galvos, kad Jūs nesate profesionalas šioje srityje ir galbūt verčiau paieškoti reikiamos prekės kitur.
Sprendimas
Tobulos prekių nuotraukos nebūtinai turi būti brangios ir atliktos fotografo studijoje.
Pradėkite savo fotosesiją saulėtą dieną prie lango ir fotografuokite savo išmaniuoju telefonu (šiandien daugelis jų turi tiesiog fantastiškas kameras) ant šviesaus, geriausia – balto fono.
Padarius nuotraukas, sekantis etapas yra redagavimas. Yra daugybė įvairių nuotraukų redagavimo įrankių, tiek mokamų, tiek visiškai nemokamų (ieškokite Google paieškos sistemoje – liksite nustebinti įrankių gausos!). Kad nuotrauka būtų pakankamai aiški, palikite jos foną baltą, be papildomų spalvų ar užrašų, tegu išryškėja pati prekė. Jeigu nuotraukos išėjo blankios, paryškinkite spalvas, tačiau tik tiek, kad nuotrauka kuo labiau išreikštų tikrąją prekės spalvą. Jokiu būdu nepersistenkite su ryškinimu – klientas perka tai, ką mato nuotraukoje ir gali nusivilti gavęs ne tokią ryškią prekę, negu matė Jūsų parduotuvėje.
Prekės nuotrauka prieš ir po redagavimo:
2 Problema: Silpni Prekių Aprašymai
Prekių aprašymai yra neįtikėtinai svarbūs. Tyrimai rodo, kad tik palietus prekę rankomis didėja žmogaus noras jį turėti. Koks yra arčiausias dalykas produkto palietimui ? Apibūdinti jį taip detaliai, kad potencialus klientas jaustųsi taip, lyg laikytų jį savo rankose.
Turėdami silpną aprašymą Jūs prarandate didžiulę galimybę paskatinti klientą pirkti. Kartu Jūs prarandate šansą papasakoti savo istoriją ir užkariauti kliento širdį bei galimybę atskleisti savo prekę iš kito rakurso. Vienintelis dalykas, kuris yra dar blogesnis už netinkamą ir nepatenkinamą aprašymą, yra daug gramatinių ir stilistinių klaidų turintis aprašymas.
Pažvelkime į tai per „išdaužytų langų teoriją“. Ši teorija iš pradžių buvo taikoma analizuojant nusikalstamumo lygį miestų rajonuose. Hipotezė teigė, kad jeigu rajone yra apleistas pastatas su vienu išdaužtu langu, tikėtina, kad vandalai greit išdaužys ir kitus langus, galbūt apipaišys sienas dažais ir visaip kitaip apgadins šį pastatą.
Kaip ši teorija atsiskleidžia e-komercijoje? Jeigu klientas mato neprofesionalų produkto aprašymą, tada jis pradeda svarstyti ar dar kas nors kita gali būti nekokybiška. Galbūt prekė bus prastesnė nei žadama? Gal Jūs padarysite rašybos klaidą pristatant prekę ir ji bus pristatyta kitu adresu? Ar visiškai saugu pasitikėti Jumis ir iš anksto apmokėti prekę?
Sprendimas
Vietoj beveik beprasmiškų žodžių, tokių kaip: „Šios kojinės yra inovatyvaus dizaino ir pagamintos su neprilygstamu meistriškumu“, būkite konkretesni ir parašykite: „Šios kojinės turi minkštą tekstūrą, kuri leis jaustis patogiai“.
Turite pateikti techninį aprašymą, atskleidžiantį prekės privalumus? Vietoj kažko panašaus į „Šis blenderis turi 2 greičių variklį kuris veikia 27,000 aps/min“, parašykite žmogui apie naudą, kurią jis gauna, pvz.: „Šio blenderio galingas 2 greičių variklis gali sutraiškyti ledą iki bet kokio pageidaujamo smulkumo“.
Negasdinkite savo klientų ir ištaisykite klaidas aprašyme!
3 Problema: Prastas Parduotuvės Dizainas
Užėjus į parduotuvę prekybos centre ir pamatant visiškai nesugrupuotas, išmėtytas prekes iškart kyla apmaudas – kaip gi aš dabar surasiu tą prekę? Elektroninėje parduotuvėje viskas veikia lygiai taip pat.
Yra dvi pagrindinės priežastys svetainės dizaine, galinčios atbaidyti klientus:
- Klientui sunku rasti reikiamą prekę.
- Prekės sukategorizuotos tokiu būdu, kuris atbaido nuo prekių pirkimo.
- Prekių kategorijos nerodomos vienoje aiškiai pastebimoje vietoje.
- Kai kurios prekės labai giliai paslėptos.
Internetinės parduotuvės, kurios turi daug prekių, dažnai susigundo pristatyti prekes IKEA principu, t.y. sudėti daug prekės atvaizdavimų kartu vienoje nuotraukoje sukuriant didelio asortimento įvaizdį. Praktikoje, tai atrodo maždaug taip:
Tačiau elektroninėje parduotuvėje prekių perkrova atitraukia dėmesį nuo pačio pirkimo – kai žmonės pradeda tiesiog naršyti ir žiūrinėti kompozicijas, jie nelabai masto apie tai, ar jie nori šios prekės.
Sprendimas
Raskite gerą el. parduotuvės dizainą, kuris prisitaikys prie visų ekranų dydžių ir įsitikinkite, kad Jūsų parduotuvė yra patogi naršymui. Pagrindinė taisyklė – prekė neturi būti įdėta “giliau” negu trys paspaudimai nuo pradinio puslapio.
Naršymo patogumą lemia ir tai, kaip Jūs kategorizuojate savo prekes. Įsitikinkite, kad kiekvienai prekei pritaikėte tinkamą kategoriją ir kad prekė tikrai matoma toje kategorijoje.
Padarykite prekių paieškos procesą kuo intuityvesnį, padedantį lankytojui greitai surasti reikiamą prekę. Idealu, jeigu įvedus į prekės paieškos langelį raktinį žodį, klientui iškart pasiūlomos visos pagal raktažodį tinkančios prekės.
Pagrindinė prekės nuotraukoje tebūna viena geriausia, labiausiai išryškinanti produktą nuotrauka, o prekės puslapyje jau galite pridėti ir daugiau nuotraukų dėl išsamumo.
4 Problema: Jūs Dar Neturite Klientų Pasitikėjimo
Fizinėje parduotuvėje įgyti klientų pasitikėjimą lengva – žmogus jaučiasi ramiai, nes žino, kad prekę galės lengvai grąžinti jeigu ji jam nepatiks ar veiks ne taip kaip tikėtasi. Net jeigu kiltų konfliktas, klientas žino, kad turės galimybę pasikalbėti su aukštesnio rango parduotuvės darbuotojais ir rasti vienokį ar kitokį kompromisą.
Perkant internetu pirkėjas nesijaučia taip saugiai. Pavyzdys – pamastykite, kaip Jūs vertinsite el. parduotuvę, kurioje nebus šių dalykų:
- Skiltyje “Apie Mus” nebus jokios faktinės informacijos apie įmonę, tik keletas menkos vertės teiginių.
- Nėra klientų atsiliepimų apie prekes.
- Nėra jokių straipsnių apie tai, kaip geriausia naudoti prekes, kaip jas prižiūrėti ir pan.
- Nėra kontaktinių asmenų telefono numerio arba el. pašto.
- Nėra garantijos, kad mokėjimo informacija yra saugi.
Ar jaustumėtės labai saugiai darant pirkimą tokioje svetainėje? Tikriausiai ne.
Sprendimas
Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padidintumėte klientų pasitikėjimą jumis.
1) Parašykite labai gerą savo įmonės aprašymą “Apie Mus” skiltyje. Papasakokite savo istroiją. Nurodykite kontaktinius asmenis ir būdus su jais susisiekti.
2) Turite kokias nors nuorodas į straipsnius apie Jus? Būtinai juos įkelkite. Jei neturite jokių straipsnių apie save, tuomet būtinai parašykite prekių apžvalgas. Pasak žurnalo Internet Retailer, Jūs galite padidinti konversijos koeficientą net 14-76% vien tik pridėjus prekių apžvalgas parduotuvėje. Su mūsų pažangiu atsiliepimų ir apžvalgų skatinimo įrankiu Jūs galėsite lengvai integruoti klientų atsiliepimus bei skatinti juos rašyti, siųsdami klientui mielą prašymą palikti atsiliepimą po pirkimo.
3) Nors ir nėra būtina turėti specialų telefono numerį į kurį skambintų klientai, bet Jūs turite turėti bent jau elektroninį paštą, į kurį žmones gali kreiptis. Tai gali būti paprastas labas@jusuverslas.lt arba pagalba@jusuverslas.lt
Šis straipsnis – tai ne tik tik metodai, kaip gauti daugiau naujų lankytojų Jūsų paduotuvei. Tai – informacija apie lankytojų konvertavimą į pirkėjus ir jų nenoro pirkti prežasčių šalinimą. Įsitikinkite, kad darote viską, kad naršymas Jūsų parduotuvėje yra patogus, logiškas ir kad Jūs suteikiate lankytojui visas priežastis pasitikėti Jumis ir stebėkite kaip vis daugiau lankytojų tampa pirkėjais.
Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!