+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

El. prekybos būsena pastoviai kinta ir vystosi. Vienas iš didžiausių pakeitimų per pastaruosius metus yra internetinių atsiliepimų plitimas. Atsiliepimai išplito visame internete ir jie atsiranda nepriklausomai nuo to, ar Jūs aktyviai skatinate juos ar ne, tačiau, naudojant strategiškai, atsiliepimai gali tapti galingu socialiniu įrankiu, kuris skatins Jūsų lankytojus pirkti . Šiame straipsnyje mes pažvelgsime kaip reikia idėti atsiliepimus, kad jie būtų naudingi Jūsų verslui, taip pat – kaip pradėti generuoti, automatizuoti ir valdyti juos.

Atsiliepimų Privalumai Elektroninėje Parduotuvėje

Internetinių atsiliepimų paieška tapo vienu iš pirkimo proceso žingsnių:

  • 70% visų klientų prieš apsipirkimą skaito atsiliepimus ir žiūri į prekės reitingus
  • 63% vartotojų labiau linkę pirkti iš svetainės, kuri turi produktų reitingavimą ir atsiliepimus
  • 67% vartotojų skaito 6 arba mažiau atsiliepimų prieš nuspręsdami, kad parduotuve galima pasitikėti ir pirkti
  • 79% vartotojų pasitiki prekių atsiliepimams tiek pat, kaip ir asmeninėmis rekomendacijomis
  • 80% vartotojų pakeitė savo sprendimą pirkti remiantis NEIGIAMA informacija, kurią surado internete
  • Vidutiniškai 75% visų paskelbtų atsiliepimų yra pozityvus ir 71% vartotojų sutiko, kad atsiliepimai padeda jaustis saugiai perkant prekę arba paslaugą.

Kitaip tariant, atsiliepimai turi realią vertę vartotojams ir žmonės dabar yra nuo jų savotiškai priklausomi, bet… jie taip pat turi didelių privalumų ir verslininkui!

 Pakeiskite Klientų Nuomonę apie Jus

Didžiausias iššūkis Jums, kaip elektroninės parduotuvės savininkui, yra pasitikėjimo kūrimas tarp Jūsų prekės ženklo ir kliento. Niekas nenori turėti blogos reputacijos. Geros kokybes prekės, patikimumas ir pagalba – viskas susideda į Jūsų verslo įvertinimą. Tikri, teigiami atsiliepimai skatins lankytojus žiūrėti į Jus kaip i kažką, kuo jie gali pasitikėti, kas rūpinasi savo klientais ir kas nori dar papildomai pasistengti kliento labui.

 Nešališkas Žvilgsnis

Papildomai prie nuomonės formavimo žmonėms taip pat patinka atsiliepimai dėl to, kad jie pateikia trečiosios šalis įžvalgą apie Jūsų prekių kokybę ir patirtį jomis naudojantis. Pavyzdžiui, apžvalgos apie jogos kilimėlio lankstumą, minkštumą, patvarumą bei kaip jis atlieka savo funkciją sporto salėje vaidina didelį vaidmenį pirkimo procese. Tokio tipo atsiliepimai padeda žmonėms įsivaizduoti save naudojant Jūsų produktą savo gyvenime ir padeda sumažinti bendrų klausimų kiekį, kurie ateitų per klientų aptarnavimo įrankius.

Kuriant Pasitikėjimą ir Patikimumą

Mažesni ir naujesni elektroninės prekybos prekės ženklai patiria daugiau sunkumų keliant pasitikėjimą nei dideli, žymus brendai. Ypač sudėtinga dabar, kai žmonės yra atsargesni nei kada nors anksčiau. Pasitikėjimo rodikliai Jūsų parduotuvėje yra labai svarbūs ir todėl aiškiai pasiekiami atsiliepimai stipriai skatins klientus drąsiau pirkti pas Jus.

Kaip Paskatinti Klientus Rašyti Atsiliepimus?

Dabar, kai išsiaiškinome kodėl Jūs turite naudotis atsiliepimais, pažvelkime į tai, kaip juos generuoti. Turėti įrankį kuris leidžia palikti atsiliepimą tai yra vienas ir ganėtinai svarbus  dalykas, bet padaryti taip, kad klientas parašytų savo atsiliepimą yra visiškai kitas dalykas. Daug kartu Jūsų klientas tiesiog pamirš palikti atsiliepimą apie Jūsų prekę arba jam bus tiesiog per maža motyvacijos parašyti atsiliepimą.

Ką Jūs galite padaryti, kad žmonės būtų motyvuoti palikti atsiliepimą?

  • Siųskite Draugiškus Elektroninius Laiškus

Mokymasis būti geru el. pašto marketingo specialistu nėra tik prekių pardavimas. Tai – skatinimas žmones tapti aktyvia Jūsų verslo bendruomenės dalimi.  Jūs turite išmokti kurti el. pašto kampanijas, kurias Jūs galėsite siųsti savo klientams, kurie naudojosi Jūsų preke  1-2 savaites. Toks laiko terminas duoda pakankamai laiko išbandyti produktą, todėl klientas jau gali parašyti atsiliepimą apie produktą. Prašydami atsiliepimo kartu būkite mandagūs ir paklauskite, ką dar Jūs galite klientui padaryti ar padėti.

  • Rašyti Atsiliepimus Turėtų Būti Lengva

Blogiausia, ką Jūs galite padaryti, tai priversti savo klientus eiti per varginantį verifikacijos procesą norint palikti atsiliepimą. Padarykite atsiliepimų rašymą prieinamą, lengvą ir skatinamą, pavyzdžiui, galite duoti 10 Lt nuolaidą sekančiam užsakymui! Tai nustebins Jūsų pirkėją ir padidins jo pasitikėjimą. Saugumas taip pat svarbu – leiskite palikti atsiliepimą tik registruotiems vartotojams, kurie nupirko prekę, tačiau padarykite taip kad tai būtų lygiai taip pat paprasta, kaip parašyti tekstą ir paspausti “siųsti”  mygtuką.

*Bananarent e-parduotuvėse įdiegtas standartinis atsiliepimų įrankis, kurio pagalba klientai gali palikti atsiliepimus. Mes taip pat galime pasiūlyti Jums pažangų atsiliepimų skatinimo įrankį, kuris siunčia klientui mielus laiškus – prašymus palikti atsiliepimą už nedidelę nuolaidėlę.

  • Kuponai, Nuolaidos ar Slapta Prekių Peržiūra

Net ir mažiausiausias paskatinimas gali turėti didžiulį poveikį  kliento aktyvumui. Kaip jau rašėme anksčiau, duoti specialų nuolaidų kuponą po kelių pateiktų peržiūrų gali būti labai naudinga. Taip pat efektyviai veikia ir specialūs nuolaidų kodai ar slaptos ateinančių prekių peržiūros  yra irgi geras būdas paskatinti pirkėjus tapti Jūsų bendruomenės dalimi.

Tikimės, kad šis straipsnis suteikė Jums keletą idėjų,  kaip galite panaudoti atsiliepimus savo naudai. Atsiliepimai yra galingas įrankis ir gebėjimas jais efektyviai naudotis  gali smarkiai padidinti Jūsų pardavimus.

Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
konversijaverslo strategijos