+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Nors atrodo visiškai per anksti galvoti apie Kalėdinę prekybą kai lapai dar tik tuoj tuoj pradės rausti, bet prieššventinis laikotarpis artėja greitai. Netrukus po Vėlinių prekybos centrai jau skubės dėlioti lentynose Kalėdinių papuošimų ir dovanų idėjas, todėl turite pasiruošti konkuruoti su jais jau iš anksto.

Šventinis laikotarpis visiems e-prekybininkams yra pats svarbiausias laikas metuose ne be reikalo – didžioji dauguma e-prekybininkų prieš šventes sugeneruoja net iki 40% visų metinių pajamų. Dėl šios priežasties būtina pasinaudoti paskutiniųjų metų mėnesių magija ir pritraukti klientų dėmesį bei konvertuoti jį į pardavimus. Be to, nemaža dalis žmonių mėgsta Kalėdų dovanas susipirkti iš anksto – net rudens pradžioje!

Šiandien pasakojame – ką galite padaryti ar pakeisti savo e-prekyboje tam, kad prieš Kalėdas išspaustumėte maksimalų pelną?

e-parduotuves-planas

1. Susiplanuokite Pasiūlymų Kalendorių

Prieš šventes kiekviena diena svarbi, todėl čiupkite kiekvieną jų ir išnaudokite pilnu pajėgumu. Susidėliokite kalendoriuje išpardavimų, marketingo kampanijų starto datas bei laikotarpius ir laikykitės šio grafiko. Svarbiausi laiko taškai išlieka šie:

  1. Reklaminių banerių atnaujinimas kas savaitę.
  2. Naujienlaiškių su prekių pasiūlymais siuntimas du arba tris kartus per savaitę (kiekvienas naujienlaiškis turėtų būti visiškai naujas, su naujais pasiūlymais ir informacija – priešingu atveju rizikuojate būti išmesti į SPAM‘o aplanką).
  3. Pranešimai apie artėjantį išpardavimą socialiniuose tinkluose, e-parduotuvėje ir naujienlaiškiuose – mažiausiai 1 savaitė iki išpardavimo.
  4. Nemokamo arba pigesnio pristatymo laikotarpiai turėtų prasidėti likus vienam mėnesiui iki Kūčių, todėl informuokite apie jų pradžią keliomis dienomis anksčiau.
  5. Video reklamos su prekėmis Facebook‘e turėtų būti rodomos tikslinei auditorijai nuolat. Kuo daugiau investuosite į Facebook reklamą prieš šventes, tuo didesnį pelną galima prognozuoti.

prekyba-per-sventes

2. Pasiruoškite Reklamos Turinį Jau Dabar

Kalendoriuje dienas susižymėjote, tačiau tai – dar ne viskas. Pasiruoškite naujienlaiškių tekstus, reklaminius straipsnius e-parduotuvės blog‘ui, užsisakykite banerių kūrimą iš anksto, kad nereikėtų skubėti ir vėluoti atėjus pirmosios reklamos datai. Pradėję ruoštis iš anksto galėsite viską geriau apgalvoti, galbūt kažką – patobulinti ir papildyti dar geresnėmis idėjomis. Jeigu turite, pasinaudokite praeitų metų šventinių pardavimų statistika – ką pirko labiausiai, kuriomis dienomis buvo didžiausias aktyvumas, kokia buvo pirkėjų reakcija į reklamas? Visa tai – svarbi informacija, kurią diktuoja Jūsų klientai ir kuti gali padėti planuojat e-parduotuvės marketingą.

marketingas-e-parduotuvems

3. Paredaguokite Taisyklės Klientų Naudai

Paskatinkite klientus pirkti pas Jus sušvelnindami pirkimo sąlygas, pvz., pasiūlydami ilgesnį prekių grąžinimo laikotarpį. Įprastai grąžinti prekes Lietuvoje galima per 14 dienų, tačiau praplėtę šį laiką iki 30 dienų suteiksite savo klientams šiek tiek daugiau pasitikėjimo. Kartu pašalinsite tokias abejones kaip: „Jeigu jai nepatiks, kaip aš spėsiu grąžinti, jeigu bus nedarbo dienos / atostogos / būsiu išvykęs“ ir panašiai. Apie ilgesnį grąžinimo terminą pakanka pranešti pačioje e-parduotuvėje, tačiau pateikite tai taip, kad informacija neliktų nepastebėta. Taip pat paredaguokite taisykles, jeigu planuojate siūlyti nemokamą ar pigesnį pristatymą, nemokamą grąžinimų siuntimą ir kt.

e-parduotuviu-nuoma-vilnius

4. Pasitikite Klientus Atsinaujinę

Prieš šventes suaktyvėja ne tik pirkėjai – suaktyvėja ir Jūsų konkurentai. Vienas iš efektyviausių būdų išsiskirti iš gausaus jų būrio yra rimtas e-parduotuvės atnaujinimas, įskaitant naują dizainą, lankytojo patirties galimybių praplėtimą, mokėjimo ir pristatymo būdų papildymą. Tai ypatingai aktualu mažesniems prekybininkams, kadangi net praeitais metais įgyti klientai šiemet gali ir nebepirkti nes… atsirado konkurentas, kurio e-parduotuvė “tiesiog atrodo patikimiau ir patraukliau” ar “pasiūlė kažką geriau”. Svarbiausias patarimas – jeigu planuojate e-parduotuvės startą / atnaujinimą / keitimą į kitą platformą, darykite tai kuo anksčiau, kad spėtumėte pilnai įgyvendinti naujos e-parduotuvės viziją ir deramai pasiruošti dar iki švenčių.

e-parduotuviu-nuoma-vilnius-kaunas

5. Tapkite Visų Svajonių Išsipildymu

Nenuostabu, kad prarasti potencialų klientą prieš šventes labai lengva – jis turi didžiausią pasirinkimą visuose metuose ir gali bet kada tiesiog nuspręsti pirkti kitur. Kad tokių pagundų klientui kiltų kuo mažiau, pasistenkite apžvelgti ir susireguliuoti visus aspektus, galinčius nors kažkiek įtakoti pirkėjo patirtį – prekių kiekius, aprašymus, pristatymo informaciją ir panašiai. Kartu praplėskite ir pagerinkite ir tai, kas jau ir taip yra šaunu, pavyzdžiui, papildykite prekių aprašymus šauniomis video peržiūromis. Išsamiau apie tai pasakojame šiame straipsnyje: https://www.bananarent.lt/top-15-kalediniu-patarimu-e-parduotuvems-pelningiausiam-sventiniam-laikotarpiui/

Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų ir maksimaliomis dizaino, marketingo ir SEO galimybėmis. Mes siūlome patį gausiausią e-komercijos galimybių paketą visoje Lietuvoje – neapkraudami Jūsų papildomais mokesčiais!

Norite pasiekti didžiausią pelną prieš šventes? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma padės įgyvendinti efektyvias socialinio marketingo reklamas, paskatinti atėjusius lankytojus pirkti ir skleisti žinią apie Jūsų e-parduotuvę internete.

[ult_animation_block animation=”pulse” animation_duration=”2″ animation_delay=”0″ animation_iteration_count=”14″ opacity=”set” opacity_start_effect=”90″]
[/ult_animation_block]

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
kaip-atlikti-yandex-seoE-PREKYBOS-KLAIDOS