SEO optimizaciją įtakoja daugelis dalykų – pradedant Jūsų parduotuvės ir prekių meta aprašymais, raktažodžiais ir baigiant tokiais, atrodytų, niekaip nederančiais dalykais, kaip populiarumas socialiniuose tinkluose. Po paskutiniojo Google algoritmų atnaujinimo didžiulė svarba atitenka
originaliam turiniui – unikaliems straipsniams ir atnaujinimams Jūsų svetainėje. Trumpai apibūdinant – kuo dažniau Jūs įkeliate straipsnių, naujienų ir kito originalaus (nenukopijuoto iš kitų interneto svetainių) turinio, tuo dažniau pasakote Google, kad Jūsų parduotuvė/svetainė yra gyva ir veikianti. Jau vien už tai Google atsilygina geriau reitinguodama Jus paieškos sistemoje. Tačiau tai – tik pradžia.
Kokį efektą sukuria blog’o rašymas ar naujienų skelbimas?
Visų pirma, tikrai įdomūs ir lankytojams aktualūs straipsniai skatina ateiti dar kartą – kas gi nenori pietų pertraukėlės metu pasiskaitinėti apie dominančius dalykus, (pvz., interjero dekoravimo patarimus, naujausias batų mados tendencijas ir pan.)? Skelbdami su Jūsų parduotuvės sritimi susijusį turinį, Jūs kviečiate savo tikslinę auditoriją užsukti dažniau ir praleisti šiek tiek laiko Jūsų parduotuvėje (net jeigu tąkart ir nieko nenuperkant). Geriausia jeigu, paskelbę straipsnį ar naujieną, žmonėms apie tai ir pranešate – tam puikiai pasitarnauja naujienlaiškiai ir vėl gi, populiarieji socialiniai tinklai, kur savo parduotuvės puslapyje galite visus klientus informuoti apie naują straipsnį. Būtent čia, socialiniuose tinkluose, prasideda tikras “sniego gniūžtės efektas” – Jūsų fanai skaito straipsnį, spaudžia “patinka”, komentuoja, dalinasi su draugais, Jus pamato dar daugiau žmonių, didėja srautas į parduotuvę, perskaitę straipsnį lankytojai “nejučia” užsuka į prekių kategorijas, o toliau jau visą darbą atlieka Jūsų parduotuvės marketingo įrankiai, stiprūs prekių aprašymai, įvairios nuolaidų ar lojalumo sistemos ir kt.
Kaip matote – blogo rašymas sukuria tikrų tikriausią socialinę eko sistemą, kurioje Jūsų pateikta informacija galutiniame etape generuoja lankytojų srautą į Jūsų parduotuvę. Šioje vietoje Google Jūs pradedate dar labiau patikti – didelis srautas į Jūsų parduotuvę rodo, kad parduotuvė yra tikrai labai vertinga ir turi tai, kas patinka žmonėms. Dar vienas didžiulis pliusas nuo Google reitinguojant paieškoje!
Kitas privalumas yra tai, kad straipsnio tekste panaudojami raktažodžiai veikia kaip papildomi SEO optimizacijos varikliukai. Panaudojant tinkamą kiekį raktažodžių, didėja Jūsų galimybė pakilti Google paieškoje pagal šiuos raktažodžius. Kuo daugiau straipsnių – tuo daugiau raktažodžių. Vis dėl to, persistengti nereikėtų. Pilnai užtenka straipsnyje panaudoti iki 5 raktažodžių. Niekada nerašykite didžiulių kiekių raktažodžių (tai vadinama “Keyword Stuffing”), kadangi paieškos sistemos geba tai užfiksuoti ir vertina neigiamai. Tai, kad straipsnis sukurtas dirbtinai prirašant raktažodžių, pajaučia iš lankytojas. Niekada neaukokite įdomaus straipsnio turinio dėl raktažodžių!
Kaip pilnai išnaudoti blogo funkciją ir išgauti maksimalius rezultatus e-komercijoje?
1. Rašykite apie tai, kas žmonėms įdomu. Skamba banaliai, tačiau tai visiškai teisinga. Jūs prekiaujate baldais ir interjero detalėmis? Pats metas pateikti naujausias šių metų tendencijas, idėjas kaip lengvai dekoruoti interjerą daug neinvestuojant, kaip užsiimti dekupažu ir pan.
2.
Išnaudokite faktą, kad žmogus jau atėjo ir skaito Jūsų straipsnį - pateikite po juo prekių rekomendacijas. Pvz., jeigu Jūsų straipsnis yra apie nebrangų interjero atnaujinimą, pateikite keletą nebrangių interjero detalių iš savo parduotuvės. Rašėte apie diržų derinimo variantus aprangoje? Tegu keleto dirželių nuorodos su nuotrauka puikuojasi puslapio apačioje.
3.
Pateikite malonų pasiūlymą klientui straipsnio pabaigoje (pvz., “Šį mėnesį mylimiems skaitytojams dovanojame 20% nuolaidą visiems diržams. Nuolaidos kodas: BANANARENT). Net jeigu lankytojas juo ir nepasinaudos, galbūt jis pasakys apie šį pasiūlymą draugui, kuriam kaip tik reikia naujo diržo.
4.
Kaip reikiant išnaudokite socialinius tinklus! Šalia straipsnio turėtų puikuotis Facebook, Google+, Twitter ir, jeigu turite, kitų socialinių tinklų dalinimosi mygtukai. Kaip minėjome anksčiau, būtinai paskelbkite apie naują straipsnį savo parduotuvės socialinių tinklų paskyrose, kad kuo daugiau žmonių apie jį išgirstų.
5.
Kvieskite komentuoti ir dalintis idėjomis. Socialinis įtraukimas padeda kurti draugiškumo įspūdį ir šiltesnį ryšį su klientu. Leiskite jiems komentuoti Jūsų straipsnį, jeigu norite – atsakykite keletui komentarų. Taip didinsite pasitikėjimą ir padidinsite tikimybę, kad prireikus tam tikros prekės, klientas atsimins būtent Jus. Norite dar didesnio aktyvumo? Paskelbkite konkursą ir vienam ar keletui komentatorių padovanokite dovaną (pvz., nuolaidą apsipirkti Jūsų parduotuvėje). Nuolaidas mėgsta visi, tad aktyvumas ir didesni srautas – garantuotas.
6.
Negailėkite vaizdinės medžiagos. Nuotraukos, video įrašai padės sudominti ir lengviau iliustruoti straipsnį.
7. Straipsnyje naudokite nuorodas – pvz., į kitus Jūsų straipsnius ar atitinkamas prekes. Tokiu būdu praplėsite lankytojo susidomėjimo spektrą ir skatinsite jį daugiau “pasivaikščioti” po Jūsų parduotuvę.
Ačiū, kad skaitėte! Jūsų Bananarent.lt
Visose Bananarent nuomojamose elektroninėse parduotuvėse įdiegta blogo funkcija – kad galėtumėte maksimaliai išnaudoti savo parduotuvės galimybes, pritraukti daugiau lankytojų ir dominuoti Google paieškoje.
Patiko šis straipsnis? Pasidalinkite juo su draugais: