+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Tam tikros e-prekybos sritims parodos yra neatsiejama reklamos dalis. Ir ne be reikalo! Parodose Jūs galite pristatyti savo prekes itin koncentruotai tikslinei savo auditorijai. Paprastas pavyzdys – prekiaujančius grožio prėkėmis internetu dažnai sutiksite tokiose parodose kaip „Pelenė“, „Moters Pasaulis“ ir pan. Kad susitikimas su tiksline auditorija nebūtų tik momentinis ir vienkartinis, pasinaudokite keliomis paprastomis strategijomis, kurios padės paskatinti lankytoją užsukti į Jūsų elektroninę parduotuvę ir, papasakoti apie tai kitiems Facebook‘e ir svarbiausia – smarkiai Jus pamėgti.

 

Nuolaidų kortelės apsipirkimui Jūsų elektroninėje parduotuvėje

Pats paprasčiausias variantas yra duoti žmonėms korteles su Jūsų parduotuvės ir Facebooko puslapio nuorodomis. Ant kortelės gali būti nuolaidos kodas apsipirkimui Jūsų e-parduotuvėje ir tai būtų pagrindinis ir paprasčiausias žingsnis pasikviesti klientą užsukti į Jūsų parduotuvę. Idealu, jeigu prie kortelės galite padovanoti žmogui ir kokią nors dovanėlę, mėginukus iš savo prekių asortimento.

 

Nuolaidų kortelės su nuolaida konkrečioms prekėms iš Jūsų elektroninės parduotuvės

Kol žmogus dar “šiltas”, idealu suteikti jam nuolaidų kortelių, pristatančių konkrečią prekę ir puikią nuolaidą jai. Šia strategija jau naudojasi daugelis kosmetikos parduotuvių, vaistinės ir pan. – po apsipirkimo pirkėjui į maišelį papildomai įdedamas pluoštelis spalvingų nuolaidos kuponų su konkrečiomis prekėmis. Kadangi Jūsų prekyba yra elektroninėje parduotuvėje, Jums tereikia papildomai nurodyti ant tokių kuponiukų nuolaidos kodus, kad sistema pritaikytų nuolaidą būtent tai prekei, kuriai priklauso.

 

Nuolaida už pasidalinimą prekėmis socialiniuose tinkluose

Toliau, jeigu norite lankytoją ne tik pasikviesti, bet it paskatinti dalintis prekėmis, reikėtų pasiūlyti kažkokią dovaną, nuolaidą ar kitokią akciją atrakciją, kuri už pasidalinimą prekėmis suteikia kažkokią smagią naudą žmogui, pvz., nuolaidą, galimybę dalyvauti konkurse, nemokamą pristatymą ir pan. Čia idealiai praverčia “Socialinių Apdovanojimų” aplikacija. Šis variantas koncentruotas grynai į prekes ir į pasidalinimą jomis ir padeda skleisti žinią apie Jūsų internetinę parduotuvę ir prekes didžiausiame socialiniame tinkle, kuriame savo paskyras turi net 1.2

 

Nuolaida už tapimą gerbėju

Kitas, paprastesnis variantas –  įskiepis “Facebook Fano Nuolaidos Kuponas”. Kaip jis veikia? Prekių kategorijų puslapiuose lankytojas mato skelbimą: “Paspausk patinka ir gauk nuolaidą”. Lankytojui paspaudus “Patinka”, čia pat susigeneruoja kupono kodas, kurį vėliau galima pritaikyti krepšelyje. Šiuo atveju žmogus tampa Jūsų Facebook puslapio gerbėju.

 

Išankstinis pasiruošimas potencialiems lankytojams

Taip pat, kadangi tikėtina, kad po parodos turėtumėte sulaukti nemažai lankytojų savo elektroninėje parduotuvėje, rekomenduojame iškart suplanuoti ir kokią nors akciją ar išpardavimą, geriausia – ne vienai ar dviems prekėms, o visai prekių grupei ir įsidėti gerą, ryškų šį išpardavimą pristatantį banerį. Nuolaidas mėgsta visi ir būtent šiems lankytojams yra idealu jas pasiūlyti, nes tai yra tikslinis vartotojas – jis atėjo į Jūsų e-parduotuvę po to, kai jam JAU PARODOJE patiko Jūsų prekė, taigi tikėtina, kad jis svarsto ir įsigyti ar bent jau panaršyti. Jeigu pats nepirks, galbūt papasakos apie “štai tokias puikias prekes iš [jūsų parduotuvės pavadinimas]” tėvams, draugams ir pan.

 

Kaip galite paslysti

Kaip bebūtų gaila, reklama gali nueiti veltui tinkamai nepasiruošus srautui, kurį ji gali atvesti. Jeigu Jūsų elektroninė parduotuvė nėra maksimaliai optimizuota tam, kad atėjus lankytojui įvyktų apsipirkimo faktas, tikėtina, kad lankytojas taip ir liks tik lankytoju, bet ne pirkėju. Tinkami marketingo įrankiai ir sprendimai yra nepaprastai svarbu. Jeigu jau kviečiatės lankytoją užsukti į Jūsų e-parduotuvę, būkite tikri, kad ten atėjęs jis buvo nustebintas, sužavėtas, sudomintas, apdovanotas ir visaip kitaip “pamyluotas”. Jeigu lankytojas apsipirko, šaunu! Tačiau Jūs galite gauti dar daugiau, jeigu pasiūlysite žmogui lojalumo dovaną tam, kad jis ateitų dar kartą, nuolaidą už gražų atsiliepimą, kuris paskatins pirkti kitus lankytojus, nemokamą pristatymą už pasidalinimą pirkiniais Facebook’e, kuris didins Jūsų prekės ženklo žinomumą… Idėjų yra daugybė. Bananarent kaupia šias idėjas, padeda savo klientams jas įgyvendinti ir parduoti daugiau šiandien.

 

Sėkmės!

Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
kas yra call to actionElektroninių parduotuvių nuoma ir patarimai klientų nusiskundimų valdymui.