Taigi Jūs ką tik įsigijote, išsinuomavote arba jau senokai turite e-parduotuvę ir galvojate kaip ją reklamuoti ir populiarinti? Bananarent papasakos Jums apie tris pagrindines, patikrintas ir itin efektyvias strategijas bei kaip jas įgyvendinti – žingsnis po žingsnio.
Kaip tai veikia?
Paimkime paprastą pavyzdį. Tarkim, Jūs prekiaujate rankinėmis. Artėja šventinis laikotarpis ir Jūs nusprendžiate parašyti išsamų, iliuostruotą, kokybišką ir įdomų straipsnį “Geriausia apranga įmonės Kalėdiniam vakarėliui”. Šiame straipsnyje Jūs apibūdinate labiausiai tinkančius suknelių, kelnių, palaidinių tipus ir, būtinai – vieną iš Jūsų prekių, rankinę. Į straipsnį įkomponuojate geros kokybės drabužių ir Jūsų rankinės nuotraukas su nuorodomis į prekių puslapius, kur lankytojas gali nusipirkti Jūsų reklamuojamą rankinę.
Kaip tai pritraukia lankytojų?
Pažvelkime į tai iš lankytojo perspektyvos. Mada besidominti moteris svarsto ką rengtis per Kalėdinį įmonės vakarėlį. Ji, žinoma, keliauja į Google ir ieško “apranga įmonės vakarėliui” ar “kaip rengtis per įmonės vakarėlį” ir panašiai. Taip ji suranda Jūsų straipsnį.
Paskaičiusi straipsnį, kuris jai patinka, ji paspaudžia ant prekių nuorodų ir Bingo! – ji pasižiūri Jūsų pristatomos rankinės puslapį ir naršo Jūsų e-parduotuvėje.
Turinio strategija
Turėti turinio strategiją yra nepaprastai svarbu. Strategija turėtų būti peržiūrima kiekvieną savaitę, o svarbiausias turinio strategijos klausimas – kas yra Jūsų tikslinė auditorija? Kai nusistatote savo tikslinę auditoriją, sekantis žingsnis – turinio paskelbimų planavimas. Greitai sugalvoti naujo turinio idėjas gali būti nelengva, todėl verta turėti sąrašą potencialių straipsnių temų, kuriame galėtumėte pasižymėti šovusias į galvą idėjas ir jas vėliau įgyvendinti.
Šiame sąraše turėtų “gyventi” ir idėjos šventėms, tokioms kaip Valentino diena, Kalėdos ir pan. Kad pritrauktumėte papildomų lankytojų per šias šventes, jau prieš mėnesį turėtumėte paskelbti straipsnių jų tema, pvz., “10 išskirtinių dovanų idėjų JAI ir JAM”.
Taip pat svarbu apgalvoti ir straipsnio struktūrą. Straipsniuose labai gerai veikia:
Matuokite turinio efektyvumą
Kiekvieną mėnesį peržiūrėkite kurie straipsniai generavo didžiausią lankytojų srautą ir pagal tai filtruokite geriausiai veikiančius turinio tipus ir temas. Tam galite naudoti tiesiog Google Analytics įrankį.
Kiek tai kainuoja?
Turinio marketingas nereikalauja jokių kitų investicijų, išskyrus Jūsų laiką, kadangi geram turiniui paruošti reikia įdėti nemažai nuoširdaus darbo. Antra vertus, jeigu tai yra nemokama ir tai yra Jūsų e-parduotuvė, dėl kurios populiarumo Jūs stengiatės, praleisti galimybę vien turiniu pritraukti naujų lankytojų būtų mažų mažiausiai neprotinga.
Daugiau straipsnių apie turinio marketingą:
Prenumeratorių sąrašo kūrimas
Jeigu Jūsų e-parduotuvėje apsilankė lankytojas ir nieko nepirko, geriausias dalykas, ką galite padaryti, tai paprašyti jo el. pašto adreso. Kaip tai pasiekti? Keletas efektyviausių būdų:
Prenumeratorių sąrašo naudojimas
Kai jau turite bent keletą prenumeratorių, metas panaudoti šiuos el. pašto adresus! Kaip ir turinio marketinge, el. pašto marketingas taip pat turėtų turėti apibrėžtą strategiją. Jeigu tiksliau, tai turėtų būti Jūsų turinio strategijos papildas. Per savaitę turėtumėte išsiųsti vieną-du naujienlaiškius.
Kas turėtų būti e-parduotuvės naujienlaiškyje?
Nuo ko pradėti?
Pirmiausia nusistatykite keletą pagrindinių socialinių tinklų, kurius naudosite e-parduotuvės populiarinimui. Prekiaujantiems Lietuvoje labiausiai pasitarnaus Facebook, Google+ ir Twitter, tuo tarpu užsienyje vartotojai aktyviai ieško prekių ir per Pinterest bei Instagram socialinius tinklus.
Ką turėtumėte skelbti?
Po to kai nusprendėte, kuriuos tinklus naudosite, metas nusistatyti ir strategiją. Socialinių tinklų marketingas turėtų būti jungiamas su turinio marketingu. Tai reiškia, kad viską, ką įkeliate savo e-parduotuvėje, turėtumėte pristatyti ir socialiniuose tinkluose. Tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Jūsų socialiniuose tinkluose paskelbimai apie prekes turėtų sudaryti apie 20-30%. Didesnis procentas pavers Jūsų socialines paskyras prekybos centro nuolaidų žurnalu, o tai – visai ne tai, ko siekiama socialiniu marketingu. Socialinis marketingas turėtų padėti Jums susidraugauti su savo tiksline auditorija, kad jie savo noru mielai dalintųsi Jūsų e-parduotuvės paskelbimais Facebook’e ir kitur. Kas turėtų sudaryti likusius 70-80%? Jūsų tikslinei auditorijai įdomus, naudingas, pradžiuginantis turinys.
Apdovanokite savo gerbėjus
Puikus būdas bendrauti su gerbėjais ir skatinti juos dalintis Jūsų nuorodomis – kažką jiems padovanoti. Tai gali būti asmeninė nuolaida už pasidalinimą pirkiniais socialiniuose tinkluose, įvairūs grupinio pirkimo konkursai, socialiniai konkursai… Būdų yra daugybė, o jų automatizavimas sukuria “sniego gūžtės” efektą. Sužinokite kaip galite optimizuoti ir automatizuoti socialinį e-parduotuvės marketingą su Bananarent Socialinio Marketingo Aplikacijomis.
Ačiū, kad skaitėte!
Bananarent – tai naujos kartos e-parduotuvių nuoma su efektyviais įrankiais reklamai, SEO optimizacijai, profesionaliu blog’u turinio marketingui ir įsimintinu, prie išmaniųjų įrenginių prisitaikančiu dizainu. Tai – tik maža dalis Jūsų galimybių su Bananarent! Sužinokite daugiau: Elektroninių parduotuvių nuoma.
Ieškote aukštesnio lygio e-komercijos sprendimo? Bananarent Prokomercija nustebins Jus ne tik galinga e-prekybos sistema su 400+ funkcijų, bet ir aukščiausio lygio įrankiais socialiniam marketingui, vidiniam marketingui, klientų elgsenos analizei + SEO ataskaitomis.