Siekiate būti surandami per didžiausią paieškos sistemą rusų kalba kalbančiose šalyse – Yandex? Šiandien Bananarent dalinasi su Jumis pagrindiniais Yandex SEO principais. Ačiū, kad skaitote!
Kas svarbiausia Yandex SEO?
- Įdomus ir naudingas turinys. Stenkitės, kad Jūsų svetainė / e-parduotuvė pasiūlytų Jūsų lankytojams ne tik prekes ar paslaugas, bet ir ką nors, kas jiems yra įdomu ir vertinga. Tai gali būti blog‘o straipsniai, patarimų rinkiniai, naujienų ir tendencijų pristatymai ir pan.
- Naudingos ir įdomios nuorodos. Į kokybiškus interneto puslapius vedančios nuorodos taip pat didina Jūsų svetainės / e-parduotuvės kokybę ir parodo, kad Jūs stengiatės kurti Jūsų lankytojui naudingą turinį. Šias nuorodas galite pridėti prekių aprašymuose ir bet kokiame kitame turinyje.
- Patogus naršymas. Stenkitės, kad Jūsų lankytojui būtų lengva naršyti ir rasti reikiamą informaciją ar prekę.
- Raktažodžiai. Aprašymuose ir tekstuose naudokite paieškos raktažodžius, pagal kuriuos norite būti randami. Šie raktažodžiai turi atitikti Jūsų veiklą ar prekių sritį, t.y. jeigu prekiaujate drabužiais, neverta bandyti „pagauti“ žmones, ieškančius puodų rinkinio, nes jie tiesiog išeis iš Jūsų svetainės / e-parduotuvės.
Ko reikia vengti, jeigu nenorite pakenkti Yandex SEO rezultatams?
- Svetainės be jokio originalaus turinio reitinguojamos žemiau.
- Venkite raktažodžių „kimšimo“. Per daug kartų panaudotas raktažodžiai – klaida, kurios nereikėtų daryti atliekant bet kokios paieškos sistemos SEO.
- Per didelis reklamų kiekis taip pat gali būti vertinamas neigiamai. Tai nereiškia, kad negalima turėti visiškai jokių reklamų Jūsų svetainėje ar e-parduotuvėje, svarbiausia – neperspausti su jų kiekiu. Svarbu ir tai, kad Yandex neigiamai vertina ir žemiau indeksuoja svetaines, kurios naudoja pop-up tipo reklamas, todėl jokiu būdu jų nenaudokite.
- Jeigu turite keletą svetainių ir e-parduotuvių, kurios iš esmės siūlo ar parduoda tą patį, stenkitės, kad jos visos būtų kaip įmanoma labiau skirtingos savo turiniu.
- Sena SEO praktika – nuorodų į Jūsų svetainę ar e-parduotuvę talpinimas kitose svetainėse – po paskutinio atnaujinimo Yandex yra vertinamas atsargiai. Kadangi šiuo SEO metodu yra lengva manipuliuoti, per didelis nuorodų į Jūsų svetainę kiekis gali sukelti įtarimus, kad Jūs šias nuorodas nusipirkote ar kažkaip nenatūraliai sugeneravote. Taigi tam tikras nuorodų kiekis yra gerai, tik svarbu, kad nuorodos atsirastų laikui bėgant, natūraliai.
Rekomendacijos meta aprašymams
- Meta aprašymas turėtų būti ne per trumpas (ilgesnis nei keletas žodžių).
- Jeigu meta aprašymas kuriamas prekei ar konkrečiam puslapiui, jis turi ir aprašyti būtent tai, kas yra tame puslapyje (ne visą svetainę bendrai).
- Taip pat svarbu nenaudoti per daug to paties raktažodžio ar frazės bei didžiųjų raidžių (!).
- Meta aprašymas turi būti informatyvus ir konkretus.
- Meta aprašymas turi būti įrašytas ta pačia kalba, kaip ir puslapis / svetainė.
- Svarbiausia informacija, raktažodis ar frazė turi būti pačioje meta aprašymo pradžioje.
Regionas
- Kur nors svetainėje / e-parduotuvėje būtinai nurodykite: pilną Jūsų įmonės adresą, pašto kodą ir telefono numerį. Pagal šią informaciją Yandex robotai automatiškai nustato Jūsų regioną ir teikia Jūsų svetainei pirmenybę, kai raktažodžio ieško žmogus iš Jūsų regiono.
- Jeigu Jūsų svetainė / e-parduotuvė talpina informaciją apie daug regioninių šakų, nurodykite adresą ir telefono numerį kiekvienam iš jų.
- Regioninis pritaikymas labai svarbus, kadangi, naudojant Yandex, žmonės skirtinguose miestuose mato skirtingus rezultatus tam pačiam raktažodžiui.
- Regiono preferencijas galima nustatyti.
Kiti svarbūs aspektai
! Labai svarbu naudoti raktažodžius draugiškuose URL.
! Labai svarbu blog’o straipsniuose ir informaciniuose puslapiuose antraštes žymėti „Heading 2“ (vieną kartą) ir „Heading 3“ (kelis kartus).
! Svarbu ir regioninis domenas. Tai reiškia, kad .ru domenai reitinguojami geriau.
! Ilgiau egzistuojantys, patikimi domenai reitinguojami geriau.
! Yandex indeksacija ir reitingavimas paieškoje užtrunka gerokai ilgiau negu Google, todėl verta apsišarvuoti kantrybe ir nenutrūkstamai dirbti ties SEO.
! Papildoma nauda – atliekant SEO Yandex, šis SEO pritaikomas ir kitai populiariai paieškos sistemai – mail.ru
! Pastebima, kad e-parduotuvės Yandex reitinguojamos labai gerai.
! Ukarinoje Yandex naudoja 33% naršančių. Baltarusijoje – 45% naršančių.
! Ieškodami kažko per Yandex, žmonės dažnai įrašo ir vietovę, pvz.: „pirkti batus Maskvoje“, todėl verta tokias frazes naudoti kaip raktažodžius.
! Jeigu taikote į specifinį regioną, naudokite jo pavadinimą tekstuose ir meta aprašymuose.
! Maskvoje Yandex naudoja 70% žmonių.
Ačiū, kad skaitėte!
*Featured image contains cartography work by Daniel Feher.
Bananarent – tai naujos kartos e-parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų. Mums rūpi ne tik Jūsų buvimas internete, bet ir Jūsų galimybės pakilti paieškos rezultatuose, palikti įspūdį klientams ir išlaikyti juos lojaliais.
Metas užaugti į didesnį ir populiaresnį verslą internete? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma – unikalus e-komercijos paslaugų hibridas, už vieną kainą suteikiantis JUms galimybę: pritraukti daugiau lankytojų, turėti daugiau klientų, naujienlaiškių prenumeratorių ir gerbėjų socialiniuose tinkluose. Bananarent – tai – ne tik e-parduotuvių nuoma. Tai e-prekybos sprendimai ir visuomet nemokama pagalba kuriant tvirtą, ilgalaikę ir sėkmnigą e-prekybą.