+37060606949info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Elektroninių parduotuvių nuoma tiems, kurie vertina patogumą.

Iš bet kur pasiekiamas e-parduotuvės administravimas.

Galinga valdymo panelė, kasdienius darbus paverčianti lengvesniais ir greitesniais.

Užsakymų valdymas.

Viskas vienoje vietoje ir pritaikyta Jūsų patogumui. Matysite naujus užsakymus ir užsakymų istoriją,  kurie užsakymai išsiųsti, kuriuos reikia išsiųsti. Visą su užsakymu susijusią informaciją rasite vienoje vietoje – prekės nuotrauka, pristatymo adresas, mokėjimo būdas, sumokėta suma ir dar daug daugiau. Užsakymų būsenas pakeisite vieno mygtuko paspaudimu, o klientas gaus laišką, informuojantį apie būsenos pasikeitimą.

Kontroliuokite sandėlį.

Visas Jūsų sandėlio inventorius Jums prieš akis. Išsirinkite norimą keisti kiekį, vienu paspaudimu jį padidinkite ar sumažinkite – baigta. Ar esate darę šią operaciją paprasčiau ir greičiau? Tikrai ne.  O gal reikia atnaujinti keletą elementų daugeliui prekių? Vienu paspaudimu eksportuokite visą prekių sąrašą į Excel, per minutę atnaujinkite šimtus prekių ir vienu mygtuku importuokite išsaugotą failą.

Automatizuotas prekių grąžinimas.

Galinga, lanksti ir automatizuota prekių grąžinimo sistema leis Jums ir Jūsų klientams viską išspręsti negaištant brangaus laiko, patogiai ir efektyviai. Jūsų klientai turės galimybę savo paskyroje užpildyti ir atsispausdinti prekių grąžinimo paraišką, o Jūs – sulauksite siuntinio iš kliento ir atliksite grąžinimą arba suteiksite grąžinamų prekių vertės kreditą apsipirkimui Jūsų parduotuvėje, o jeigu klientas pageidauja – tiesiog nuolaidos kuponą. Grąžinimo procesas valdomas keliais mygtukų paspaudimais, o klientas yra informuojamas el. laiškais apie būsenos pasikeitimus. Visa tai ne tik supaprastina grąžinimo procesą, bet ir suteikia galimybę sutaupyti daug laiko.

Administruokite, kur bebūtumėt.

BananaRent Jums siūlo unikalią galimybę atlikti visą parduotuvės administravimą tiesiai iš savo išmanaus Apple ar Android prietaiso – nesvarbu kur esate. Tobulai prisitaikanti sistema užtikrins, kad užsakymai bus išsiųsti, o klientai – laimingi. Turėsite tai, ko nesiūlo niekas kitas Lietuvoje – mobiliąją aplikaciją, su kuria galėsite patogiai stebėti užsakymus, tikrinti sandėlio likučius, redaguoti prekes, susisiekti su klientais ir netgi apdoroti užsakymus.

Matykite lankytojų prekių krepšelius.

Tiesiog nepakeičiamas ir vienas fundamentaliausių marketingo įrankių e-komercijos platformose – galimybė matyti, ką lankytojas buvo įsidėjęs į krepšelį. Deja, labai daug šiuo metu siūlomų e-komercijos sprendimų šio įrankio neturi. Matydami užpildytus, bet neužsakytus prekių krepšelius galite stebėti ir analizuoti, ką dažniausiai renkasi lankytojai, kokios populiariausios prekių poros, kiekiai ir kt. Visa tai – nepaprastai vertinga informacija, net jeigu prekės ir liko neužsakytos (nenusiminkite, šiai problemai spręsti – taip pat gausybė papildomų funkcijų).

Pagalbos klientams sistema.

Klientas, iškilus klausimams ar problemai, galės susisiekti su Jumis parduotuvėje integruota užklausų sistema. Pildydamas užklausą, klientas gali pasirinkti klausimo tematiką, itin lengvai susieti su konkrečiu produktu bei įkelti su klausimu susijusį failą (pvz., nuotrauką). Visas klientų užklausas matysite administravimo panelėje, čia pat galėsite į jas atsakyti ir valdyti užklausos būsenas (aktyvi, uždaryta, laukianti, persiųsti kitam darbuotojui ir pan.). Norite nusiųsti žinutę konkrečiam klientui pirmieji? Be vargo tai padarysite klientų valdymo skiltyje ar tiesiog prie užsakymo.

Vienintelis būdas sužinoti ar Jums tai tinka – išbandyti. Gaukite prisijungimus.

Pamatykite nuostabų parduotuvės valdymą iš vidaus. Nemokamai!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu