+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Žodis gali būti tikrų tikriausias slaptas ginklas Jūsų e-parduotuvės marketingo arsenale. Elgesio psichologijos ir ekonomikos tyrimai atskleidė, kad tam tikri 4 žodžiai padeda įtraukti klientus ir pagerinti pardavimų rezultatus. Tai nėra stebuklingas pardavimų eliksyras, ir juo labiau ne klientų verbavimas, tačiau šių žodžių naudojimas gali padėti Jūsų e-parduotuvės pardavimų strategijoje ir ypač – prekių, produkto aprašymuose.

1. JŪS

Šis žodis padeda klientui jaustis, tarsi kalbėtumėte su juo asmeniškai. Patinka mums tai ar ne, visi mes esame daugiau mažiau egocentrikai. Kai prekės pristatymas kalba tiesiai mums arba apie mus, mūsų pasąmonė sukuria tam tikrą ryšį su skaitomu tekstu. Pavyzdys:

„Šis kompanijos X gaminys yra tobulas pasirinkimas aktyviems žmonėms, siekiantiems geriausių rezultatų visur, kur tik esate. Nesvarbu ar Jūs sportuojate savo malonumui, ar esate sporto profesionalas, šis gaminys yra idealus partneris tiek namuose, tiek kelionėje, tiek treniruotės metu. Bet kuriuo metu, kai Jūs esate nusiteikęs pradėti treniruotę, gaminys leidžia Jums greitai ir patogiai pasiruošti pratimams – procesas neužtrunka daugiau nei 40 sekundžių. Baigus treniruotę, Jūs galite net neišjungę gaminio sudėti jį į specialų krepšį.“

Šiame tekste žodis „Jūs“ panaudotas 4 kartus ir padeda skaitančiajam įsivaizduoti save, naudojantį šį kompanijos X super gaminį. Žinoma, nebūtina žodžio „Jūs“ kartoti dirbtinai, kadangi tai gali atrodyti šiek tiek painiai, tačiau tikrai verta prekės aprašyme nurodyti, kaip Jūsų klientas galės naudoti prekę, kuo ji jam bus patogi, kaip jis jausis ir panašiai.

 

E-prekybos patarimai ir e-parduotuviu nuoma

 

2. NAUJA/NAUJAS

Matydami žodį „Naujas“, Jūs pasamonėje siejate šį žodį su patobulinimu, kažkuo geresniu, įdomesniu ir jaudinančiu. Keletas elgesio psichologijos studijų atskleidė, kad žmogus žodį „nauja“ sieja su patogesniais sprendimais ir tam tikru nuotykių jausmu. Vartotojams ši sąsaja yra maloni – mes visada norime naujų drabužių, naujų telefonų, naujos mašinos ir panašiai. Prekiaudami internete Jūs galite pasinaudoti šia sąsaja ir pasiekti puikių rezultatų. Paprastas panaudojimo e-parduotuvėje pavyzdys – naujų prekių skiltis, kurioje pristatote naujausias e-parduotuvės prekes. Naudokite šį žodį prekių aprašymuose ir blog‘o įrašuose. Jeigu tai nauja ir nematyta – leiskite savo klientams apie tai sužinoti!

Jeigu norite pagerinti prekybos internete rezultatus, būtinai pristatykite naujienas.

 

3. NEMOKAMA

Žodis „Nemokama“ ne tik reiškia nulinę kainą, bet ir sukelia susijaudinimą. Žinote tą jausmą, kai atvykstate į banketą ir galite valgyti viską ką norite ir už tai nemokėti nei cento? Arba kai Jums pasiūlo nemokamų tušinukų, kurių tikriausiai niekada nenaudosite, bet Jūs vistiek paimate vieną… ar du :) Nemokamos dovanos patinka visiems. E-prekyboje tai pasireiškia itin stipriai. Ar žinojote, kad klientai dažnai yra linkę išleisti daugiau ar nusipirkti papildomą prekę vien tam, kad gautų nemokamą pristatymą ar nemokamą dovaną prie užsakymo? Prekiaudami savo e-parduotuvėje Jūs galite nustatyti nemokamo pristatymo ribą arba siūlyti nemokamą pristatymą nepriklausomai nuo užsakymo sumos (tai veikia dar stipriau). Būtinai apie tai praneškite savo klientams ryškiai, gerai matomoje vietoje ir būtinai pabrėžkite žodį „Nemokama“.

Kaip teisingai pasiūlyti nemokamą pristatymą ir nemokamas dovanas elektroninėje parduotuvėje.

4. GARANTIJA arba GARANTUOTAI

Šis žodis – vienas iš kertinių akmenų e-parduotuvės prekių aprašymuose ir sukelia klientui pasitikėjimo ir saugumo jausmą. Tai – pažadas klientui, kad jis bus patenkintas savo preke ir, jeigu kažkas bus ne taip, jis galės su Jumis sėkmingai komunikuoti sprendžiant problemą. Elgesio ekonomikos studijos rodo, kad žmogus visada bijo praradimų. Prekės garantijos ar pinigų grąžinimo garantijos užtikrinimas padeda sumažinti šią baimę. Pridėkite trumpą garantijos tekstą prie prekės aprašymo ir turėkite atskirą puslapį, kuriame paaiškinta grąžinimų politika. Be jokios abejonės, labai svarbu, kad šių pažadų ir laikytumėtės, kitaip tikrai prarasite klientus.

Sėkmingai prekiauti internetu gali padėti tam tikrų žodžių naudojimas elektroninėje parduotuvėje.

Ką Jūs manote apie šių žodžių naudojimą e-prekyboje? Ar jie, Jūsų manymu, efektyvūs? Pasidalinkite komentaruose žemiau.

Bananarent.lt  – galingų el. parduotuvių nuoma, pažangių, marketingo ir plėtros įrankiais papildytų e-parduotuvių nuoma, e-parduotuvių marketingo paslaugos ir visada nemokami e-komercijos patarimai. Ačiū, kad skaitėte!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
E-parduotuvės nuoma yra, kokie sekantys e-parduotuvės paruošimo žingsniaie-parduotuviu-nuoma-patarimai-pradedantiems