+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Elektroninė prekyba nuolat keičiasi, kad suspėtų su kintančiais šiandieninio pirkėjo  poreikiais ir kartu gebėtų konkuruoti su jūra kitų prekybininkų. Kad Jūsų verslas išsilaikytų ir pirmautų rinkoje, neišvengiamai turite reaguoti į naujausias tendencijas ir rasti būdą kaip priartėti prie savo klientų. Štai keletas itin svarbių tendencijų, kurias įvaldę gebėsite išlaikyti ar įgyti rinkos lyderio pozicijas.

1. Padarykite procesą kuo lengvesnį klientui.

Vartotojai nori, kad jų apsipirkimas būtų kiek įmanoma lengvesnis ir greitesnis (juk dažniausiai dėl to ir perkame internetu – nes greičiau, patogiau ir t.t.).  Jeigu Jums pavyks šį procesą palengvinti, lengviau sukursite ryšį su klientu padėdami greitai rasti tai, ko jam reikia. Lankytojas tai atsimins ir jau bus  paskatintas kitą kartą apsipirkinėti būtent pas Jus. Šiam patogumui pasiekti galima naudoti bent keletą metodų.

  • Naujausios kartos elektroninėse parduotuvėse galite matyti iškart kelis mygtukus prie prekės, padedančius greitai su ja „susitvarkyti“ – tai mygtukai „Į krepšelį“, „Pridėti prie pageidavimų“ , „Palyginti“ (su kitomis prekėmis). Keli mygtuko paspaudimai  ir baigta. Itin naudinga yra „Greita apžvalga“, kurią paspaudus, užuot langui persikrovus ir nuvedus į prekės aprašymo puslapį, iššoka dailus langelis su svarbiausia prekės informacija, atributais ir, žinoma, ryškiu mygtuku „Į krepšelį“.
  • Dėl tos pačios greitesnio užsakymo priežasties geriau yra turėti  1 puslapio prekių užsakymo sistemą, vietoj standartinės „5 žingsnių“. 1 puslapio užsakymo atveju visi užsakymui atlikti reikalingi žingsniai atliekami viename puslapyje (sukuriama paskyra, įvedami adresai, pasirenkami apmokėjimo ir pristatymo būdai ir kt.).
  • Didesnį patogumą pasiekti galima ir tiesiog sumažinus nereikalingą informaciją parduotuvėje – pasvarstykite, ar tikrai reikalingi Jūsų partnerių logotipai puslapio šone? Galbūt geriau juos sudėti tiesiog į atskirą puslapį?
  • Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį į nereikalingas vaizdines detales. Svarbiausi dalykai Jūsų parduotuvėje yra prekės ir reklaminiai baneriai, kuriais perduodate svarbias žinias klientui. Visa kita – margos fono tekstūros, tamsus prekių nuotraukų fonas ir panašūs dalykai atitraukia dėmesį nuo prekių. Geriausia, jeigu parduotuvės fonas yra baltas, šviesus ar bent jau vienspalvis.

2.  Susitelkite į „išmanųjį“ apsipirkinėjimą.

Apsipirkinėjimas išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse auga didžiuliais tempais, taigi Jūsų parduotuvė turėtų neatsilikti. Kad būtumėte tendencijos viršūnėje, Jūsų parduotuvė turi būti patogi naršyti išmaniajame įrenginyje. Dabar jau galite turėti prisitaikančią internetinę parduotuvę. Tokia parduotuvė yra tarsi „skysta“ ir jos elementai mažuose ekranuose šauniai išsirikiuoja vienas po kitu. Rezultatas – nereikia pirštais „didinti ir mažinti“ ekrano, visų elementų dydis yra didelis, aiškus ir kartu telpantis per ekrano plotį, vietoj meniu juostos išmaniajame įrenginyje matomas specialus meniu mygtukas, kurį paspaudus kategorijos taip pat šauniai išsirikiuoja viena po kitos. Apsipirkinėdamas tokioje parduotuvėje, lankytojas gali itin lengvai rasti, tai ko jam  reikia ir palieka ją nesusierzinęs nuo žaidimų su „Zoom In“ ir „Zoom Out“.

3. Jūsų klientai išmanūs… O Jūs?

Smarkiai populiarėja ir Klientų Santykių Valdymo (angl. CRM) programos. Tokios programos padeda valdyti klientų aptarnavimą, marketingą, pardavimus ir pagalbą klientui. Surinkta informacija vėliau gali būti naudingai panaudojama analizuojant Jūsų klientus ir jų pasitenkinimo lygį. Investuodami į tokias programas galite sumažinti veiklos kaštus, lengviau pažinti savo tikslines grupes ir jau turimus klientus bei pagerinti jų pirkimo patirtį.

4. Personalizuokite savo parduotuvės marketingą ir apsipirkimo patirtį.

Personalizavimas yra vienas iš pačių svarbiausių tenedencijų  visoje e-komercijoje. Klientai neturi daug laiko sutelkti dėmesį apsipirkimui, kai juos iš visų pusių atakuoja skirtingos įmonės ir prekės. Analizuodami savo pirkėjus, Jūs galite lengviau planuoti savo reklamas, el. pašto kampanijas, ir be abejo, patį prekių pasirinkimą. Pavyzdžiui, jeigu matote, kad didžioji dalis Jūsų parduotuvės pirkėjų yra moterys, akivaizdu, kad turėtumėte orientuoti savo marketingą pagal šią tikslinę grupę. Taip pat galite analizuoti pirkėją pagal paskutines jo pirktas prekes ir pasiūlyti jam panašius produktus ar laikas nuo laiko priminti, kad kaip tik vyksta išpardavimas šiai jo anksčiau pirktai prekei. Daugybė užsienio e-komercijos kompanijų itin sėkmingai įgyvendina personalizavimą ir augina dideles patenkintų klientų bendruomenes, pažindami, kurdami ryšį su juo ir pasiūlydami jam tai, ką jis mėgsta. Klientai tai vertina ir pirkdami padeda tokioms įmonėms puikiai gyvuoti dabartiniame e-komercijos klimate.

Ačiū, kad skaitėte!

Jūsų Bananarent.

Ar Jums patiko šis straipsnis? Turite ką pridurti? Pasidalinkite komentaruose žemiau!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
pirkonversija