+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Taigi Jūs jau turite savo pirmąją elektroninę parduotuvę ir atrodo, kad visi darbai baigti, taip ? Iš tikrųjų darbas gali būti užskaitytas kaip baigtas tada, kai Jūsų parduotuvė pradeda generuoti pardavimus ir pritraukia vis daugiau naujų klientų. Konversija – tai lankytojo virsmas pirkėju. Kitaip tariant, jeigu lankytojas pas Jus kažką nupirko – įvyko konversija.

Be konversijos, Jūsų parduotuvė yra paprastas puslapis internete. Kai pardavėjas pradeda gauti užsakymus, jis linkęs daugiau domėtis apie savo nišą ir ypač apie savo klientus – naudojant šiuos duomenis galite ištobulinti savo parduotuvę ir netgi prognozuoti ateities pajamų rezultatus.

Kaip turi būti sprendžiama konversijos nebuvimo problema ir ką galime padaryti, kad situacija pradėtų gerėti?  Daugelis žmonių mėgsta tai vadinti internetiniu marketingu, bet šis terminas yra per platus – praktiškai viskas, kas susiję su e-pardavimais gali būti pavadinta internetiniu marketingu. Pažvelkime į kai kuriuos veikiančius ir įgyvendinamus būdus tiems pirmiems keliems pardavimams gauti.

Įgykite Klientų Pasitikėjimą

Jeigu Jūs planuojate išleisti daug laiko kuriant elektroninę parduotuvę  – vienas dalykas, su kuriuo Jūs dažnai susidursite, yra kalbos apie klientų pasitikėjimą ir kaip svarbu yra išlaikyti gerą ir švarų įvaizdį. Siekiant padidinti klientų pasitikėjimą prekėmis ir visu verslu (ir, be abejo, padidinti konversiją), reikia atsižvelgti į kai kuriuos aspektus:

  • Leiskite žmonėms susipažinti su Jūsų verslu vienu paspaudimu  – turėkite įmonės istorijos arba „Apie mus“ puslapį.
  • Turėkite puslapį, kuriame parodyti įmonės darbuotojai (bent jau – tie, kurie dirba klientų aptarnavimo darbus), galite nurodyti  ir šiek tiek informacijos apie juos.
  • Visada pabrėžkite ir išryškinkite kontaktų puslapį – žmonės mėgsta palaikyti ryšį.
  • Padarykite naršymo procesą logišką. Jeigu patys naršydami po parduotuvę nejaučiate to, tai tikriausiai taip nėra.
  • Publikuokite naują ir informatyvų turinį (straipsnius, patarimus, apžvalgas) reguliariai. Tai padidins natūralų žmonių srautą ir grįžtančių klientų kiekį.
  • Patikrinkite dešimt kartų prieš darant esminius pakeitimus – kartais senas būdas yra geresnis.

Visi šitie punktai yra lengvai suprantami ir efektyvūs.  Jų dėka padarysite didelę lankytojų nuomonei apie Jus ir kartu jų sprendimui – pirkti pas Jus ar ne.

Naudokite Aukštos Kokybės Prekių Nuotraukas

Kiek dėmesio Jūs skiriate nuotraukos kokybei, kai pirmą kartą matote produktą skaitmeniniu formatu?  Daugeliu atvejų parduotuvių savininkams yra sunkoka padaryti profesionalias nuotraukas, norint palikti įspūdį savo klientams, tačiau bet kokiu atvėju, nuotraukos, padarytos telefonu yra žymiai geresnis sprendimas nei jokių nuotraukų iš viso. Juo labiau, kad dabar išmaniųjų teefonų fotokameros yra tikrai išskirtinai geros raiškos.

A/B Testavimas Yra Naudingas

A/B testavimas – metodas išbandyti du skirtingus turinio stilius, pritaikytus skirtingiems vartotojams – išanalizavus rezultatus galite stebėti kurio turinio stilius yra efektyvesnis. Kartais gali būti net sunku patikėti, kaip mažas pakeitimas svetainės išvaizdoje gali turėti įtakos Jūsų konversijai. Jeigu Jūs gaunate bent jau 5 unikalius lankytojus per dieną, tai reiškia, kad gaunate 150 lankytojų per mėnesį, todėl tai leidžia Jums patikrinti kiekvieną variantą 75 kartus.

a b testavimas

 

Žiūrint į šią nuotrauką, galite pamatyti kaip A/B testavimas veikia. Mes negalime rekomenduoti optimaliausio sprendimo, nes daugelis žmonių žiūri į prekių puslapius skirtingai. Jūsų darbas yra atrasti, kuris variantas yra labiausiai patinkantis Jūsų klientams :)

Laipsniškas Augimas  – Geriau Nei Jokio Augimo

Apskritai, jeigu būtų labai lengva padidinti konversijos dydį arba padidintį pardavimų skaičių, tai visi jau būtų labai turtingi. Tai turite visada prisiminti. Daug darbo, teisingų sprendimų priėmimas ir šiek tiek sekmės – būtent tiek reikia, kad sėkmingai plėstumėte savo elektroninę parduotuvę nuo nulio.

Kai pardavimų ir konversijos rodikliai laikui bėgant pradės didėti, Jūs turėsite daugiau galimybių prieiti prie resursų, kurie padės Jums pakelti savo verslo rezultatus į naują lygį. Jeigu jaučiatė, kad 2000 Lt investicija reklamai yra teisingas sprendimas, investuokite. Galų  gale Jūs žinosite, kas veikia ir kas ne.

Žinote geresnių būdų padidinti konversiją? Pasidalinkite komentarais žemiau!

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
verslo strategijoskliento ilgalaike verte