+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Kaip Jūs galite parduoti savo prekę, jeigu klientai negali Jūsų surasti? SEO (angl. Search Engine Optimisation, liet. Paieškos Variklių Optimizacija) yra nepaparastai svarbi Jūsų e-prekybos dalis. Trumpai apibrėžiant, SEO yra svetainės arba e-parduotuvės matomumo paieškos sistemoje pagerinimas. Kodėl tai svarbu? Todėl, kad kuo aukštesnis Jūsų reitingas paieškos sistemose, tuo daugiau lankytojų ir potencialių pirkėjų ateina į Jūsų e-parduotuvę. Įsivaizduokite, kad prekiaujate lempomis. Potencialus klientas Google paieškoje įveda raktažodį „lempos internetu“ ir gauna rezultatus – svetainių, kurios atitinka šį raktažodį, pasiūlymus. Jeigu esate tarp pirmų trijų rezultatų – galite būti ramūs. Esate žemiau, arba dar blogiau – antrame, trečiame ar net penktame rezultatų puslapyje? Turime Jus nuliūdinti – potencialus pirkėjas iki Jūsų tikriausiai net neprieis. SEO optimizacija padeda Jūsų e-parduotuvei reitinguotis aukštesnėse pozicijose pagal daug įvairių raktažodžių. Tinkamai atlikta, ji gali padėti Jums laikytis pirmajame paieškos puslapyje be papildomų išlaidų.

Štai 10 svarbiausių SEO patarimų e-parduotuvėms:

Nesustokite ties Kaina Už Paspaudimą (angl. Pay Per Click) varikliukais (Bet Ir Nepamirškite Jų)

Daugybė e-parduotuvių naudoja Kainos už Paspaudimą strategiją, kuomet nustatomas reklamos biudžetas ir pagal šį biudžetą reklama yra parodoma tam tikrą kiekį kartų pirmosiose ar antrosiose pozicijose arba reklama rodoma įvairių banerių pavidalu interneto svetainėse. Tačiau iš tiesų ši strategija nėra pati veiksmingiausia dėl dviejų priežasčių:

1. Turite mokėti nuolat, kad būtumėte paieškos viršuje.

2. Nustojus mokėti, Jūs grįžtate atgal į pradinę padėtį, be jokio progreso.

3. Kai kurie klientai nelabai pasitiki išryškintais skelbimais ir reklaminiais baneriais kitose svetainėse.

Dėl šių priežasčių e-parduotuvės jokiu būdu neturėtų remtis tik kainos už paspaudimą strategija. Stipri SEO strategija – daugybę kartų efektyvesnė ir turi gana ilgalaikę išliekamąją vertę. Tačiau, jeigu iki šiol naudojotės Kainos Už Paspaudimą strategija, kol atliekate SEO optimizaciją, nereikėtų visiškai nutraukti jos naudojimo ir atsisakyti AdWords (Kainos už Paspaudimą reklamos variklio). Pereinamuoju laikotarpiu geriausia yra naudoti ir viena ir kita, kol Google pamatys ir užfiksuos Jūsų SEO optimizacijos įdirbį ir natūraliai reitinguos Jūsų e-parduotuvę aukščiau.

Turėkite Turinio Strategiją

Dažnai pridedamas unikalus, aukštos kokybės, naujas e-parduotuvės turinys (tai gali būti blog‘o straipsniai, išsamūs ir nesikartojantys prekių aprašymai ir pan.) ne tik padės Jūsų klientams, bet ir SEO optimizacijai. Svarbu, kad šis naujai pridedamas turinys būtų susijęs su prekėmis ar paslaugomis, kurias parduodate ir nesikartotų puslapis iš puslapio.

Visos Bananarent E-Parduotuvės turi integruotą, patogų naudoti Blog‘ą naujo turinio skelbimui.

Venkite Turinio Dubliavimo

Pasikartojantys tekstai yra paieškos variklių priešai. E-Parduotuvėms gali būti sunkoka išlaikyti turinį nesikartojantį, kadangi prekių aprašai dažnai būna labai panašūs. Stenkitės prekių aprašymus daryti nors šiek tiek skirtingus.  Tas pats galioja ir prekės URL nuorodoms, Meta pavadinimams ir Meta aprašymams.

Bananarent E-Parduotuvės jau paruoštos stipriam komerciniam SEO – kurdami kiekvieną prekę galite patogiai priskirti jai unikalią URL nuorodą ir įrašyti Meta pavadinimus ir aprašymus, kurie yra labai svarbi SEO optimizacijos dalis. Šiuose aprašymuose svarbu naudoti raktinius žodžius, pagal kuriuos turėtų reitinguotis E-parduotuvė.

Nenaudokite Kitų E-Pardotuvių Prekių Aprašymų Savo Prekėms

SEO optimizacija užtrunka ir, to pasekoje, daugelis padaro didelę klaidą – tiesigo nukopijuoja tokių pačių prekių aprašymus iš kitų e-parduotuvių. Tam turėtumėte pasakyti griežtą NE! Google tikrai mato, kad toks pats turinys yra jau kitoje svetainėje ir to pasekoje gali Jus „nubausti“ – sumažinti Jūsų e-parduotuvės reitingą iki gilios bedugnės (taip, Google dirba griežtai!).

Optimizuokite Prekių Nuotraukas

Itin populiarėja paieškos per Google Vaizdus tendencija (šiuo atveju ieškodamas lempos, žmogus įveda šį raktažodį vaizdų paieškoje ir pagal patikusias nuotraukas keliauja į svetaines ar e-parduotuves). Todėl svarbu, kad Jūsų prekių nuotraukų pavadinimuose būtų ir Jums aktualūs raktažodžiai. Tačiau nekartokite to paties raktažodžio kiekvienam paveikslėliui (ar kiekvienam aprašymui). Google tai gali traktuoti kaip „raktažodžių kimšimą“. Atspėjote teisingai, Google reaguoja į tai taip pat atitinkamai.

Turėkite Unikalius Meta Aprašymus Kiekvienai Prekei ar Puslapiui

Kiekvienas puslapis Jūsų e-parduotuvėje – ar tai būtų prekė ar puslapis „apie mus“ ar gamintojo puslapis, turi turėti Meta aprašymą. Jeigu naudojatės Bananarent E-parduotuvių nuoma, priskirti Meta aprašus galite labai lengvai. Stenkitės, kad kiekvienas aprašas skirtųsi nuo kitų ir varijuokite raktažodžiais.

Naudokite Prekių Apžvalgas

Kadangi naujo, unikalaus turinio kūrimas yra nepaprastai svarbu SEO optimizacijai, apžvalgų sistema, kurioje klientai gali pridėti prekių apžvalgas ir atsiliepimus, yra puikus būdas pasyviu būdu generuoti unikalų turinį Jūsų elektroninei parduotuvei.

Bananarent nuomojamoe e-parduotuvėse jau įdiegta apžvalgų sistema. Tuo tarpu Bananarent ProKomercija siūlo dar pažangesnį atsiliepimų generavimo įrankį, padedantį paskatinti žmogų sugrįžti ir palikti atsiliepimą – automatizuotu būdu.

Atkreipkite Dėmesį Į Nuorodų Gylį

Jeigu Jūsų e-parduotuvėje prekių puslapiai yra paslėpti giliai tarp subkategorijų ir subsubkategorijų, tai gali turėti įtakos Jūsų SEO rezultatams. Jeigu prekė yra pirmajame e-parduotuvės puslapyje, paspaudus ant jos, turėtumėte iškart keliauti būtent į tos prekės puslapį. Esame matę atveju, kai paspaudus ant prekės pirmajame puslapyje, lankytojas nukreipiamas į kategorijos puslapį. Tai – neefektyvu ir nepatogu klientui + žaloja SEO rezultatus.

Optimizuokite Vidines Nuorodas

Visada yra gerai naudoti vidines nuorodas prekių aprašymuose ir kituose puslapiuose. Pavyzdžiui, jeigu prekė yra lempa ir kartu turite įkėlę puikų straipsnį apie lempų priežiūrą, rašydami lempos aprašymą, įdėkite nuorodą į tą straipsnį, pvz.:

„Lempa pagaminta iš aliuminio lydinio. Sužinokite kaip prižiūrėti aliuminio lydinio lempas“.

Stenkitės nuorodoje naudoti raktažodžius, užuot naudoję tokius tekstus kaip „spauskite čia“ arba „skaitykite čia“.

Rūpinkitės SEO Optimizacija Nuolat

Nėra nieko blogiau, kaip kelis mėnesius trunkančios SEO pertraukos, kurių metu nedarote nieko vardan savo e-parduotuvės reitingų, o vėliau staiga per savaitę užbombarduojate Google nauju turiniu, straipsniais, nuorodomis ir pan. Užsiimant e-parduotuvės SEO pastovumas – labai svarbu. Stenkitės įkelti naują turinį kas porą dienų, jeigu įkeliate naują prekę, iškart užpildykite jos SEO laukelius, apie naujas prekes ir straipsnius praneškite socialiniuose tinkluose (naudodami nuorodas į juos). Nepamirškite, kad Google nesuindeksuoja naujų puslapių per valandą, tai gali užtrukti ir keletą savaičių. Jeigu du mėnesius nekėlėte naujo turinio, jį įkėlus gali prireikti laukti dar kelias savaites, kol Google tinkamai suindeksuos šį turinį ir paveiks Jūsų e-parduotuvės pozicijas.

Štai ir susipažinote su e-parduotuvės SEO pagrindu. Tai – tikrai dar ne viskas. SEO optimizacija yra kompleksinis procesas, todėl apie kitus svarbius aspektus papasakosime naujuose straipsniuose. Ką Jūs manote apie SEO optimizaciją, ar esate atlikę ją savo e-parduotuvėje? Pasidalinkite komentaruose žemiau.

 

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
e-parduotuves nuoma marketingasKas geriau, elektroninės parduotuvės nuoma ar kūrimas - Bananarent e-komercijos blog'as