+37060606949info@bananarent.ltDabar e-parduotuvės nuoma be jokių ribojimų - vos nuo 27 € / mėn.

Kovo pradžioje Google oficialiai paskelbė apie naują paieškos Algoritmą, kuris nuo balandžio 21 dienos pažemins išmaniesiems nepritaikytų svetainių ir elektroninių parduotuvių reitingus mobiliojoje Google paieškoje, o tų, kurios yra pritaikytos išmaniesiems – paaukštins. Tokiu ėjimu Google stengiasi paskatinti internete vystomus verslus prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų įpročių ir didėjančios tendencijos naršyti bei apsipirkinėti išmaniuosiuose telefonuose.

Ką visa tai reiškia ir ką dar galite suspėti padaryti?

Pagrindinis reikalavimas – prisitaikantis dizainas, kuris yra tarsi “skystas” ir mažesniuose ekranuose jo elementai dailiai sukrenta vienas po kitu, neprarasdami savo dydžio ir lankytojui nereikia stumdyti ekrano horizontaliai, tik vertikaliai. Kiti svarbiausi reikalavimai yra šie:

  • E-parduotuvė / svetainė turėtų nenaudoti programų, kurios įprastai mobiliuosiuose nėra naudojamos (pvz., Flash).
  • E-parduotuvės / svetainės tekstai turėtų būti įskaitomi nedidinant ir nepriartinant teksto.
  • Vidinės e-parduotuvės / svetainės nuorodos turėtų būti pakankamai toli viena nuo kitos, kad nebūtų sunku jas paspausti.

 

Kada startuoja ir kaip veiks šis naujas Algoritmas?

Balandžio 21 dieną Google paieškos algoritme atsiras papildomas testavimo kriterijus – pritaikymas išmaniesiems. Trumpai apibūdinant galimus rezultatus, svetainės ir e-parduotuvės, kurios yra nepritaikytos išmaniesiems ir nesvarbu kokios yra jų pozicijos Google šiuo metu, gali nukristi žemyn mobiliosios paieškos rezultatuose. Niekas nežino kaip smarkiai, bet net ir nedidelis krytis paieškos rezultatuose gali lemti ir Jūsų e-prekybos rezultatų kritimą. Tuo tarpu išmaniesiems pritaikytų e-parduotuvių ir interneto svetainių naudotojai gali tikėtis aukštesnių pozicijų. Niekas negali tiksliai pasakyti, kokio dydžio gali būti šis pakilimas, kadangi tai priklauso ir nuo to, kaip smarkiai išmaniesiems yra prisitaikę Jūsų konkurentai. Galbūt tai bus minimalus pakilimas mobiliosios paieškos rezultatų pozicijose, o galbūt – didžiulis šuolis! Kad ir kaip bebūtų, sužinosime balandžio pabaigoje.

 

Kodėl Google daro šiuos pakeitimus ir kodėl dabar?

Apie augančią tendenciją apsipirkinėti išmaniuosiuose jau rašėme šiame straipsnyje: 3 svarbiausios e-komercijos tendencijos 2015-aisiais

Pagrindinis Google tikslas yra suteikti naršytojams kuo aukštesnės kokybės turinį pagal jų ieškomas frazes ar žodžius. Kaip bebūtų gaila, daugybė įmonių, interneto svetainių ir e-parduotuvių daugelį metų pritaikymą išmaniesiems laikė paskutinės svarbos dalyku.

Kad tai pakeistų, Google nori užtikrinti, kad interneto tinklalapių ir e-parduotuvių savininkai reaguotų į augančią tendenciją naršyti išmaniuosiuose. Apie tokią kryptį Google užsiminė dar 2013-ųjų vasarį, o šį mėnesį oficialiai pranešė, kad tai bus įgyvendinta jau kito mėnesio pabaigoje.

 

Kaip pasitikrinti, ar mano e-parduotuvė/interneto svetainė yra draugiška išmaniesiems?

Google pasirūpino šauniu įrankiu, kuris greitai išanalizuoja ir nustato, ar Jūsų e-parduotuvė yra pakankamai draugiška išmaniesiems:

https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ Čia Jums tereikia įvesti savo e-parduotuvės ar svetainės adresą ir netrukus Google pasakys Jums visą tiesą, ką galvoja apie Jūsų draugiškumą mobiliesiems.

 

Ką galite patarti, jeigu mano e-parduotuvė yra neprisitaikanti prie išmaniųjų?

Idealus variantas yra greitai pasikeisti e-parduotuvės dizainą į prisitaikantį prie išmaniųjų ir atitinkantį kitus reikalavimus. Jeigu jau seniai svarstėte apie naują e-parduotuvę su išmaniesiems pritaikytu dizainu, dar galite suspėti!

Išskirtinis pasiūlymas pereinantiems į Bananarent!

 

Visiems migruojantiems klientams, įsigijusiems bet kurį e-parduotuvės nuomos planą 6 mėnesiams ir daugiau, mes nemokamai perkelsime 250 Jūsų prekių į naująją e-parduotuvę, kad padėtume Jums sutrumpinti prekių perkėlimo procesą.

Ką daryti, jeigu šiuo metu negaliu pilnai keisti dabartinės e-parduotuvės į e-parduotuvę, pritaikytą išmaniesiems?

Pasistenkite, kad naršant po Jūsų e-parduotuvę išmaniuosiuose, Jūsų lankytojas lengvai rastų Jūsų kontaktus, lengvai naršytų po katalogą ir apsipirktų. Jeigu reikia, padidinkite teksto šriftą. Nenusiminkite, jei negalite padaryti nieko, Jūs nepadarėte jokio nusikaltimo. Daugybė kitų interneto svetainių ir e-parduotuvių bus toje pačioje situacijoje, kaip ir Jūs. Planuokite ir įgyvendinkite e-parduotuvės ar svetainės dizaino keitimą į pritaikytą išmaniesiems artimiausiai ateičiai ir suteikite tam prioritetą, nes rezultatatai Google paieškoje tiesiogiai įtakoja Jūsų e-prekybos lankomumą. Niekas tiksliai negali numatyti, kaip šis algoritmas paveiks būtent Jūsų e-verslą, tačiau, kadangi Google tikrai aiškiai pasakė, ko reikia aukštesniems reitingams mobiliojoje paieškoje, nekreipti į tai dėmesio gali būti skausminga Jūsų e-verslui. Juo labiau, kad dabar telefone naršo visi ir visur. Kodėl gi nepateikti šiems lankytojams norimos informacijos patogiai, išvaizdžiai ir kokybiškai?

Ačiū, kad skaitėte!

Bananarent – tai naujos kartos, prie visų išmaniųjų įrenginių prisitaikančių elektroninių parduotuvių nuoma su daugiau nei 400+ e-prekybos funkcijų ir moderniu, išskirtiniu dizainu, kuris atrodo puikiai telefone, kompiuteryje ir planšetėje.

Norite stebėti savo pozicijas Google ir kasdien sekti jų pokyčius? Bananarent ProKomercija e-parduotuvių nuoma Jus džiugins ne tik efektyviais socialinio e-komercijos marketingo įrankiais, bet ir kasdienėmis SEO ataskaitomis, kuriose galėsite matyti visus raktažodžius, pagal kuriuos reitinguojatės ir jų pozicijų pokyčius.

BANANARENT E-Komercijos blog’as – mes rašome JUMS.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
marketingas-e-komercijae-prekybos-psichologija-bananarent