+37060606086info@bananarent.ltAtsinaujinome! Aplankykite puslapį DIZAINAI ir pamatykite naujausias e-parduotuves!

Norite paversti savo prekės puslapį į konversijos monstrą vien spalvomis? Iš esmės egzistuoja 3 pagrindinės spalvų taktikos. Kiekviena iš jų padės Jums pritaikyti Jūsų prekių puslapius prie Jūsų specifinės auditorijos ir lengvai paversti juos pirkėjais.

1. Pasirinkite spalvas, kurios turi tikslą

Kad ir kaip būtų malonu rinktis Jūsų mylimas spalvas, turite sukurti spalvų schemą Jūsų verslui ir ją naudoti protingai. Pokalbis neturėtų atrodyti taip:

“Sveiki, [Jūsų vardas] kodėl Jūs pasirinkote būtent šią spalvą?”

“Tai mano mylima spalva.”

Aišku, Jūsų mėgiama spalva dažnai gali būti ir labiausiai tinkama ir Jūsų verslui, tačiau, kad būtų lengviau atpažinti tinkamiausią spalvų gamą, pateikiame Jums 3 žingsnius, kuriais reikėtų vadovautis:

Paanalizuokite Spalvų Psichologiją: Skirtingos spalvos komunikuoja su skirtingais dalykais. Spalvos veikia tarsi antra kalba. Prieš pasirenkant Jums patinkančias spalvas, išsiaiškinkite kiekvienos spalvos prasmę ir jos poveikį žmogaus savijautai.

Pasirinkite Spalvų Gamą (ir laikykitės jos): Tam tikros spalvos kreipiamos į tam tikras rinkas. Pasirinkite 2-3 tarpusavyje derančias spalvas Jūsų parduotuves spalvos gamai.  Tai padės Jums sukurti atpažįstamą prekės ženklą, kuri bus nukreiptas į tinkamą auditoriją.

Naudokite Izoliacijos Efektą: Pasirinkę keleto spalvų gamą, pasirinkite vieną spalvą, kurį išsiskiria iš kitų ir yra dominuojanti. Tai padės Jums atkreipti Jūsų klientų žvilgnsį į svarbiausius dalykus ir priimti tinkamą sprendimą Jūsų puslapyje. “Įdėti į krepšelį” mygtukas visada yra prioritetas, todėl jis turėtų būti išryškintas dominuojančia spalva.

Pradinis spalvų psichologijos įvadas:

 

spalvu psichologija elektroninėje prekyboje

2. Stiprūs Call To Action (skatinantys veikti mygtukai ir nuorodos)

Yra keli komponentai, kurie  ragina atlikti reikiamą veiksmą (angl. Call To Action arba CTA) – paspausti reikiamą mygtuką, nueiti į reikiamą puslapį ir pan. Svarbiausi Call To Action principai:

Dydis: Paprasta taisyklė – patys svarbiausiai CTA mygtukai turi būti dideli.

Formulavimas: Būkite maksimaliai tikslūs ir trumpi. Skatinkite “skubaus sprendimo priėmimo” poreikį ir kartu išlaikykite savo prekės ženklo toną.

Pozicionavimas: Kiekvienas verslas yra skirtingas, todėl atkreipkite dėmesį į tai, kur dažniausiai keliauja Jūsų klientai (pasitelkite į pagalbą Google Analytics). Svarbu ir tai, kad patys svarbiausi CTA mygtukai turi būti viršutinėje puslapio dalyje.

Panalizuokime gero ir blogo Call To Action pateikimo pavyzdžius:

GERAS CALL TO ACTION PATEIKIMAS:

 

geros reklamos pavyzdys

Kodėl šis pateikimas yra geras?

  • Pats baneris – ryškus ir pritraukiantis akį. Gera pradžia – pusė darbo!
  • Kairėje pakankamai ryškiai pateikta pagrindinė informacija – tai yra finalinis išpardavimas. Oranžinis fonas veikia kaip stiprus akcentas.
  • Tekste, aprašančiame išpardavimą, pabrėžtas žmogų visada maloniai nuteikiantis žodis – “pigiau”.
  • Svarbiausia dalis – Call To Action mygtukas yra didelis, ryškus, tekstas aiškiai matomas, teksto prasmė skatina atlikti konkretų su pirkimu susijusį veiksmą – “apsipirkti”. Negana to, žodis “dabar” ir šauktukas šalia skatina paskubėti ir kartu sukelia greito apsipirkimo įspūdį (niekas nemėgsta ilgų spaudžiojimų… vienas, du, užsakyta – geriausias scenarijus).

PRASTAS CALL TO ACTION PATEIKIMAS:

 

blogos reklamos pavyzdys

 Kodėl šis pateikimas nepapuolė tarp geriausiųjų?

  • Pats baneris – neitin ryškus, spalvos blankios ir pernelyg nuobodžios tokiai informacijai.
  • Visame baneryje ryškiausia dalis – finalinio išpardavimo juosta. Tokiu būdu pateikiama informacija, kad vyksta svarbus išpardavimas, tačiau žmogus neskatinamas atlikti jokio veiksmo, nes…
  • … Call To Action mygtukas yra mažas, blankios spalvos, visiškai neišsiskiriantis. Maža to, tekstas ant mygtuko neskatina pirkti, skatina tik “užeiti panaršyti prekių, galbūt rasi ką nors, kas patiks”. Nulis balų tokiam baneriui!

 

3. Padirbėkite prie puslapio išdėstymo

Kai dirbate su puslapio išdėstymu, Jums nereikia iš naujo išradinėti dviračio. Yra vienas standartinis ir geriausias puslapio išdėstymas – prekės nuotrauka iš kairės, prekės aprašymas iš dešinės, išsamus aprašymas apačioje:

 

standartinis e-parduotuves puslapio isdestymasLaikui bėgant,  kai sužinosite vis daugiau apie savo pirkėjus ir gausite daugiau informacijos apie juos, galėsite pakeisti išdėstymą taip, kad jis idealiai tiktų Jūsų klientams.

Keletas klausimų, į kuriuos verta atsakyti mastant apie prekės puslapio išdėstymą:

  • Ar lankytojams užtenka pateiktos informacijos Jūsų puslapyje, ar gali būti taip, kad jie dar ieško papildomos informacijos kitur?
  • Kokius elementus galėtumėte pridėti, kad dar geriau pateiktumėte savo prekę? Galbūt galite pridėti video peržiūrą, instrukciją, panaudojimo galimybių apžvalgą?

Panaudojus šias 3 taktikas galite drastiškai pakelti savo parduotuvės rezultatus.  Galite padaryti tai patys arba kreiptis i www.bananarent.lt profesionalus, kurie padės Jums optimizuoti ne tik pačią elektroninę parduotuvę, bet ir visus įmanomus e-komercijos variklius.

PASIRINKITE KAS JUS DOMINA:
x
Meniu
marketingo atribucijakaip reklamuotis e-parduotuvei